1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb net de 1000 HKs gehaald op mijn level 65 Priest. Ik heb nu ook ongeveer 960 Honor. Ik ben van plan om op level 70 alle epic PvP gear te gaan kopen. Dat ziet er awesome uit en het is ook nog best redelijk in de 70-74 bracket. :)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sunflower is cool :)

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Willen jullie ruilen tegen De Worgen? :+

Ik wil anders de Tauren ook wel, kies jij maar. :+

4. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Belf female stealth = enigste positieve aan Blood Elves.
    Voor de rest mogen ze van mij apart weg blijven

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Welk Alliance ras wil zou jij dan bij The Horde willen hebben? Ik wil best een ruiltje doen hoor. :+ Zelf vind ik Belfs wel erg cool. Wil trouwens wel een derde grote stad in EK voor Alliance. Dat van The Worgen stelt geen ruk voor en je komt er alleen maar voor de intro quests, wat ook nog eens irritant is omdat je die eerst verplicht moet afmaken iedere keer. :cool:

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Mensen heb een vraagje,

Mijn Priest is vrijdag 85 gedinged en zit nou op een average item level van 344. Ik heb nou al 4 Heroics gedaan en gaat allemaal goed alleen merk ik dat mijn mana heel snel op is, ik heb heel veel MB's nodig.

Mijn Spell Power is 6198 en mijn Mana regen is 3295 en in combat 2755 ( ongeveer ) maar toch heb ik na elke groep mobs en na elke boss een MB nodig. Is dit normaal? of ligt het aan mijn rotatie?

Ik heal in Holy spec omdat je bij Holy je Chakra krijgt en daarmee een extra instant healing spell die vaak goed van pas komt.

Graag advies van een mede healer / priest of iemand die er gewoon veel van weet:p De normale dungeons die ik eerst altijd deed voor level 80 kon ik doen zonder ook maar 1 mana break maar nu gaat het echt moeilijk af en toe. Ik merk ook dat de mobs en bosses in Heroic gewoon super hard critten en dan word het lastig, vooral als er veel aoe is en ik heel de party moet healen...

Ik ben zeker goed genoeg voor HC's ik kan ze healen maar ik ben altijd bang dat mijn mana te snel opraakt als de DPS te slecht is en een boss langer duurt...

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Je bent nog niet zo heel lang 85 dus ik denk dat het ook nog wel aan je gear ligt. Heroics zijn natuurlijk ook een stuk lastiger dan dungeons voor level 80. Sowieso lijkt een MB na een boss mij niet eens zo heel erg, zolang je maar niet tijdens de gevechten zonder mana komt te zitten natuurlijk. ;)

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals jij het verteld licht het misschien meer aan je rotation, hoe heal je? Spam heal je? Of heal je alleen op de moment wanneer het nodig is, onthoudt dat je je party niet de hele tijd op 100% hoeft te houden. Met uitzondering van wat specifieke bosses.

9. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Op het begin had ik met mijn holy pala ook problemen met mana. Nu kom ik in normale hc's niet meer onder de 90% mana (equiped ilvl 357), dus ik denk dat het vooral aan de gear ligt ;). Je moet ook wennen aan dat je een heel stuk efficiënter moet healen t.o.v. wotlk. Toen kon ik niet eens oom gaan :+.

Laatst bewerkt: 23 mei 2011
  10. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Chain heal spam op mijn resto shaman ftw \o/

11. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Het ligt ook aan de party zelf. Wanneer je DPS'ers hebt die blind voor DPS gaan en niet let op zelf verkregen damage dan ben je veel sneller oom omdat je hen ook moet healen.

Wanneer de je een goede groep hebt met een degelijke tank: Renew > Serenity > Heal en dan wanneer nodig 2x flash heal om de greater heal te proccen.

Zo nu en dan Prayer of Mending en Circle of Healing en je zou voldoende mana moeten hebben. Als je maar wel voldoende holy gear hebt. Ik weet de rekensom van spirit naar mana regen even niet meer. (Ik geloof dat je vanaf 2200 + spirit sowieso geen probleem zou moeten hebben met bovenstaande rotatie)

Ik ben persoonlijk sneller door mijn mana heen bij redelijke groepen mobs dan bij bossfights. Afhankelijk van de DPS'ers natuurlijk.

Laatst bewerkt: 23 mei 2011
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Vraagje voor degene die op Normal op RP servers spelen. Welke realms zitten jullie precies? Ik wil misschien een DK aanmaken op een andere realm, maar niet weer een PvP realm. Heb op Tarren Mill gezeten een paar weken, maar dat beviel totaal niet. Ik zal ook niet lastig zijn hoor, maar wil wel eens een andere server proberen. Het liefst dus Normal of RP.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    RP heb je ook RP PVP hoor ;) Je zoekt dus ook RP PVE server :)

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Mijn gear bestaat bijna volledig uit 346 en 359 items, op wat lage trinkets en een lage wrist na. Op bijna elk item zit Spirit, enchants, spellpower etc. Aan de gear ligt het niet.

Mijn rotatie is eigenlijk veel Renew, Greater Heal, PoM , Shield en Circle Of Healing en zo nu en dan Flash Heal als het even snel moet.

Is het slim om af en toe iemand te shielde? ik shield nu te tank eigenlijk altijd maar dit kost ook veel mana? daarbij probeer ik iedereen altijd boven de 80% te houden.

Wat jullie zeggen klopt idd ook dat sommige DPSsers niet op poeltjes op de grond letten of dergelijke, dat is idd super irritant om te healen.

Ik gebruik ook veel mijn Chakra, daarbij ga ik in serenity state omdat ik dan een Instant heal krijg. Die gebruik ik ook redelijk vaak.

Ik ben idd nog niet lang 85 maar ik heb wel superrrrr veel dungeons gedaan vanaf level 56, alleen maar healen. En eigenlijk nooit last van Mana gehad...

Maar met een item level van 344, mana regen van 3200 en in combat 2795 zou ik HC's gewoon handig moeten kunnen healen... En dat kan ik ook wel alleen heb zoveel MB's nodig ik denk dat ik vaak iets teveel gebruik... Maar weet niet hoe ik dit makkelijk / goed kan veranderen.

15. Seh

Seh Guest

Druid is nu 61, kan niet wachten om 85 te zijn. Die verdomde queues op mijn warlock ben ik zat. 8) Tevens is het toch niet echt een class voor mij, heb het gevoel dat healen me veel beter ligt. Als dit niet het geval blijkt kan ik altijd een andere spec voor me druid proberen, op mijn lock terug vallen of (weer) een nieuwe alt levelen.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Die zag ik zo gauw even niet tussen de lijst staan toen ik op de realmlist klikte.

Ben dus benieuwd waar de mensen van Normal, Normal PVE en RP PVE spelen??? Die drie soorten servers.
    Ga ik daarna mooi een DK aanmaken en levelen via dungeons. Ondertussen via de speler of spelers van hier een beetje de realm leren kennen.

17. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Wel goed op letten waar je aan begint met een RP server. Je hoeft welliswaar niet te RPen maar probeer je wel een beetje aan de gesproken regels te houden daar.

18. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Wat bedoel je precies met een realm leren kennen? Alles is toch hetzelfde, alleen de mensen niet, maar aangezien jij levellen het leukste vind, maakt dat niks uit. Je komt immers met mensen van verschillende realms in een dungeon group.

Oké AH prijzen verschillen ook, maar of dat nou van enorme invloed van het spelplezier is :confused:

@ Dagger: Greater Heal vreet mana, hou de tank gewoon up met heals, pas wanneer hij low wordt, flash / greater heal gebruiken.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Heb er geen ervaring mee moet ik eerlijk bekennen.

Het belangrijkste vind ik de mensen van XBW en of die ook op dit soort realms spelen. ;)

20. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Niet lullig bedoeld maar in mijn mening als je niks op een RP realm hebt te zoeken, kun je beter een gewone PvE/PvP server zoeken.
    Mensen rollen op dat soort servers voor een bepaalde ervaring/community, als er dan mensen komen die dat niet hebben. Geen probleem. Maar als je toch voor progress en zo gaat en je hebt er niemand op zitten die je kent, kun je beter ergens anders naar toe.
    Grote kans dat daar meer guilds zijn die hebben wat je zoekt.

Deel Deze Pagina