1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Seh

Seh Guest

Ik zou gewoon op de server(s) waar je nu je characters hebt blijven spelen. Als ik me niet vergis heb je toch al een DK?

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Klopt, maar vind het ook niet erg om weer eens een DK te levelen. Altijd al prima gevonden.

@ Deoxis: Bedankt, dat is nu duidelijk genoeg. ;)

3. Seh

Seh Guest

Uhm, waarom dan niet je DK die al 85 is verder up gearen? Imo is nog een van de zelfde class een beetje nutteloos, zeker als je op een willekeurige server gaat starten..

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Scheelt wel een hoop levels alvast, ook al vind ik levele leuk. Ben nu even bezig met een andere char.

Wat een achterlijke groepen ook soms. Hoe kun je van iemand die net level 30 is verwachten dat hij opbokst als tank tegen 36 gasten en hoger. Gaan ze allemaal weg en noemen ze me nog een kut tank ook. Ok, ben eerlijk in het feit dat ik verre van de beste tank ben. Het is mij echter wel duidelijk dat het niet deugt als mensen die levels hoger zijn dat soort dingen zeggen. Bovendien pullen zei ook zonder dat ze even geduld hebben. Snap ook wel dat ze er snel doorheen willen, maar loop dan niet te zeiken dat ik een kut tank ben. Moest helemaal vanaf het begin van de instance komen terwijl zei aan de andere kant stonden. De groep erna vroeg of ik misschien geen shield en single handed weapon wilde gebruiken. De Fuck dacht ik even. Hoe wil je dan dat ik aggro houd. Het gaat misschien sneller qua dps, maar een tank is echt wel nodig om de boel zo te houden als het moet.

Ze kunnen dan wel wat van mij zeggen, maar soms weet ik het ook niet meer met bepaalde groepen. :F:

5. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik was vanmiddag een slechte tank omdat 2 dps'ers en de healer dood ging bij Asaad door de "Supremacy of the storm..":emo:

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dit soort dingen dus. Gasten die voor het eerst spelen waarschijnlijk en nog zonder heirlooms ook, bij mij althans 3. Je hebt dan echt geen recht van spreken vind ik. Race je naar de eindcontent dan denk ik maar. :emo:

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Man, jij hebt echt geen idee waar jij over praat.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die lvls zouden niet veel uit moeten maken. Je hebt als tank instant agro moves die echt wel agro trekken over dat kleine beetje damage dat de andere spelers doen. Daarnaast worden de dps en healers echt niet ge-one-shot op lvl30 (in 85 HCs misschien). Er zou dus ruim voldoende tijd zijn om mobs van ze af te plukken.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Mooi voor je. Fijn dat ik af en toe een domme opmerking maak in jouw en andere ogen. Moet toch een de noob zijn. :p

@ G Force: Prima antwoord, zal er eens op letten. Het vreemde eraan is dat in eerdere instances, van 15 naar 30 er niks aan de hand leek te zijn. Ik ga er vanuit dat het gewoon de hogere levels zijn, maar het kan een voorbarige conslusie zijn. Verder nooit geen problemen gehad als tank op die levels, en trouwens ook niet als tank op level 85 DK, voor zover ik daar als tank mee gespeeld heb. :thumbs:

10. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf lvl 15 tot 30 is toch ook wel het meest makkelijk stuk, waar je kan tanken in dps gear en healen in dps gear.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Thanx voor de tip. Ik level anders nooit via dungeons, vandaar dat ik het niet weet. ;):thumbs:

12. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Je kan op 82 nogsteeds healen in dps gear :+. Ik heal met mijn 82 priest in 4/5 tier 10 van shadow dungeons als holy.

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb laatst de helft van Shadowfang keep hc met mijn intellect/spirit legs en bracers gedaan omdat mijn spullen kapot waren.:+

14. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    HCs zijn dan ook dik generfd. :b:

15. Seh

Seh Guest

Ja dat dacht ik al. Vorige week weer begonnen en heb nog weinig faal groups meegemaakt, heeft denk ik ook wel met gemiddelde gear te maken die wat hoger ligt maar het kon niet zo zijn dat ze het zelfde waren gebleven. Niks ergs aan imo, minder ergernis om me wekelijkse valorz te krijgen. De echte gear moet toch gehaald worden in raids.

16. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien binnenkort ook maar eens PvE beginnen, ben alleen full resto pvp gear dus denk niet dat ze het me in dank afnemen als ik een heroic binnen stap.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nu al? Ik meende juist dat Blizzard zo'n column had waarin werd gezegd dat het juist niet zou gebeuren. Dan ben ik zeker dat het nog wel makkelijk word de komende tijd. ;)

18. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Is dat zo? Ik kan het nergens 1,2,3 terugvinden! Graag even bronnetje :)

Ben benieuwd wat ze dan generfed hebben!

19. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ik weet niet of het met nerfen te maken heeft.
    Ik denk dat steeds meer mensen het trucje een beetje door beginnen te krijgen. Zo heb ik steeds vaker een ZG/ZA run zonder wipes, dat kon 2 weken geleden nog niet.

20. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb geen zin meer om mijn Priest van 65 naar 85 te levelen. Ik ga hem waarschijnlijk tot 70 levelen, XP uitzetten en er een lvl 70 twink van maken. :D

Deel Deze Pagina