1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol fiftytoo :eek:, ik heb een Dk in me guild die heet Fiftynine.
    dat ben jij toevallig niet he?

//edit: ninetyfive :p

Laatst bewerkt: 27 mei 2011
  2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nee haha, mijn andere mannetjes heten Skylarr lvl 85 DK en Sylarr net begonnen warlock level 5 :p

3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Als Holy moet je sowieso weinig tot geen PW:confused: casten. Het kost teveel mana en je hebt er weinig voordelen mee.

4. Seh

Seh Guest

Weet waar je aan begint met een lock. Voorlopig kom ik niet over de 10k dps, vroegah kon ik goed mee met de top DPS in welke groep dan ook. Nu zit er blijkbaar echt iets fout. Maar ik kan het niet vinden. :'-(

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Locks zijn gewoon bruut. De gear, spells, pets ik vind ze gewoon super bruut. Mijn Priest blijft toch mijn Main ik vind die echt vet, en ziet er ook vet uit. Maar Warlock heeft iets wat mij echt trekt, weet ook niet waarom:p altijd al 1tje gewilt en nou toch maar begonnen. Zal wel half jaar duren voor die 85 is aangezien ik 70% gewoon op mijn priest blijf maar toch. Zitte 2 Heirlooms op en krijg nog 10% extra exp van de guild dus tot level 80 krijg ik 30% meer exp ghehe.

PW? Power World Shield bedoel je dan? kan even geen andere bedenken... En heb idd gemerkt dat dat in Holy niet veel zin heeft, gebruik het ook alleen als de tank of andere rond de 5% komen te zitten om me even tijd te gunnen. Op disc heeft shield wel veel effect. Heb ook een Glyph dat mijn Shield instant healt.

6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zie dat je met je holy spec 3 glyphs hebt: "Glyph of Penance"/"Glyph of Power Word: Shield"/"Glyph of Flash Heal". Glyph of FH en PW:confused: zouden nog kunnen, maar penance heb je niet dus die glyph is nutteloos.

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    LOL en heb op Disc nieteens Glyphs ingevuld. OMG lol thnx :p

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Al levelende gaat het tanken nu ook een stuk beter. Ik spam heel veel Hammer of the Righteouss, als ik me niet vergis in de skill. Naast dat ook die spell waarmee je de boss of mobs jouw kan laten aanvallen. Werkt echt als een malle en ik hou zelfs aggro op bosses die levels hoger liggen dan ik. Ik bedoel dan minstens 4 of meer. Ik weet niet of het er veel mee te maken heeft.

Het gaat in ieder geval super en daar ben ik blij om. Ga me volledig concentreren op alleen deze alt. Paar kleine alts, van max level 15, weg gedaan voorlopig. I know, maar die 15 levels maken toch geen reet uit. In ieder geval is de Paladin al level 40 en ik ben van plan er eentje te maken die met zijn main spec tanked in dungeons etc, maar met zijn off spec voor DPS/Questing bezig is. Krijg de laatste paar dagen zin om hier een tweede main van te maken, want al die andere chars die ik had waren gewoon kut. Deze gaat veel soepeler. Heerlijk om op deze manier te levelen. \o/

9. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een prot paladin was naar mijn idee ook de leukste van de tank classes! Kon alleen met Cata niet wennen aan dat holy power dus hij staat nog steeds ongebruikt op level 80 met full ICC gear :mad:

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Als het DPSend ook leuk is zou je dat toch ook kunnen proberen? Of gewoon een kwestie van oefenen, wat jij beter kunt dan ik neem ik aan? ;)

11. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met wat voor gear? Ik kwam makkelijk over de 10K DPS steady op 5man HC bosses met 333/346 gear.

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
  13. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben nu Archeology aan het levelen op mijn Priest. Hoelang duurt het ongveer tot ik mijn eerste rare artifact gevonden heb? Ik wil graag die titel hebben. :)

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lang! Als in dagen ;)

15. Seh

Seh Guest

333/346, met bosses waar ik gewoon stil kan staan haal ik 10-11k dps. Maar zodra ik moet bewegen gaat het fout, terwijl Affliction naar mijn weten juist een bewegelijke spec zou moeten zijn.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Goeie link!

Verbaasd dat MM Hunter boven aan staat :) Zeker aangezien vroeger iedereen altijd over Huntards sprak...

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Mij totaal niet, hunters zijn sick atm.
    Daarom ben ik de mijne weer aant levelen. :+

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Tegen die tijd ben je al over 200 in Arch. ;)

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Dat duurt me een beetje te lang voor een titel. :+ Ik wil eigenlijk een Orc Warrior gaan levelen, maar dan full heirloom. Ik heb alleen nog helemaal geen heirlooms voor een plate drager. Dus dat zal nog wel even gaan duren. :'-(

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Tip als je aardig goed bent in PvP: Verzamel gewoon Honor en Ruil dat om in Justice. Horde wint cross realmed bijna altijd, dus je kunt in een paar dagen al twee heirlooms aanschaffen, misschien binnen een dag wel als je doorwerkt. Ik doe het ook op deze manier nu en wil een dezer dagen een Mace aanschaffen voor een aan te maken hunter. Hunter met een dagger van mijn heirlooms gaat niet. Ik hoop het morgenavond binnen te hebben.

Deel Deze Pagina