Oke heb mijn Priest Gemodifyd Zit nu volledig in Discipline spec omdat dit toch zorgt voor meer mana en meer controle. Penance is ook echt een super aanval wat goed healt voor weinig mana.
Heb al mijn Glyphs erin gezet en nog wat dingen aan mijn gear aangepast zoals trinket etc.
Heb Zul'Aman gehaald alleen Zul Gurub nog niet. ( als ik ze niet door elkaar haal )
Het gaat allemaal goed met healen alleen op 2 bazen kom ik nog problemen tegen, dat is de eerste baas met die Eagles die rond gaan vliegen en dat de baas op een begeve moment het veld onder elektriciteit zet... echt super veel aoe damage en gewoon super moeilijk te healen. En de laatste baas met die kettingen.. ik krijg de hele tijd aggro van de spirits waardoor ik zelf veelste veel aggro heb en geraakt word en ik kan niet hele tijd Binding heal op de tank spamme want dat is niet echt sterk genoeg als de tank onder de 50% komt en hij gecrit word door de grote add....
Ik vind het zoiezo klote dat je echt een bijna perfecte groep moet hebben voor Zandalari anders is het gewoon niet te doen....
Mijn Char naam is Fiftytoo, alle hulp is welkom. Zou willen vragen bekijk mijn profiel en wat ik heb / kan en als iemand ideeen heeft wat beter kan hoor ik het graag!
Met betrekking tot mijn Wrist en Wand, ik weet het die zijn low level, die klote dingen droppen nooit!
heb ook gekeken bij Andere Priest Healers, sommige zelfs met Item Average van 359 en hoger die eigenlijk met spirit / haste lager zitten als mij alleen iets meer spellpower hebben. En dan bedoel ik ook echt maar 200 spellpower meer. En dat komt dan wss omdat ze meer intellect hebben en dat komt met gear. Maar veel verschil zit er niet in, mijn gear en stats zijn goed gebalanceerd vind ik zelf.
Mijn Warlock is nou level 10. Heb er een uurtje opgespeeld, speel er eigenlijk alleen op als ik tijd moet vullen voor half uur, uur. Ik ben nou level 10 en heb al 3 Demons echt super vet Felguard, Void Walker en de Imp ofc. Tot nu toe is Warlock echt makkelijk, gewoon ragge en de Felguard of Voidwalker houd de mob ver van mij vandaan. Het liefst level ik de Warlock alleen maar alleen ik wil mijn Priest Gearen en goed maken dus doe ik dat nog even niet. Eerst maar is veel VP halen en dergelijke en dan kijk ik wel Wil minimaal Average item level 355 hebben voor ik mijn Warlock echt serieus ga levelen en zit nu op 349 Average.
Laatst bewerkt: 30 mei 2011