1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Heb je al een bow-heirloom dan? Anders snap ik weer niet wat jij in godsnaam aan het doen bent. :emo:

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Gast ik heb niet eens een hunter. Zei alleen maar dat ik die heirlooms nu natuurlijk niet kan gebruiken. Beter lezen he. :emo:

Ik ga een heirloom aanschaffen binnenkort en dat word of een axe, mace, wat maar als wapen voor een hunter kan dienen, of die bow waar jij het over hebt.

Mij maakt het geen reet uit met wat voor heirloom items ik level, want het gaat mij alleen maar om het levelen als je dat nog niet door had. :cool:

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb een tijd ook niet meer gespeeld. Toen ik speelde hadden de Surv Hunters nog een betere DPS. MM was toen best zwak.

4. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Als je voor een hunter ga moet je voor een bow gaan omdat een BoA bow het meeste DPS oplevert voor een hunter.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Done, ga ik daarvoor. Heb gisteren alleen al in een uurtje of 6 2.000 JP bij elkaar geharkt. Tussen wat andere dingetjes door. Hoef nog geen 1.500 punten meer en die bow is binnen. Thanx voor het advies, alweer. :+

6. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant is het toch logisch. ;)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, opzich wel. In WoW probeer meestal de goedkoopste oplossing te vinden, niet altijd de meest praktische. Aan de andere had ik ook wel beter moeten weten dat de bow het main wapen is van een hunter.

Waarom moeten mensen als jij altijd gelijk hebben. :+

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ook melee hunters, misschien is dat wel wat voor jou?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nee, zoek liever de snelste manier van levelen. Heb al eens wat geprobeerd met een warlock en een hunter. Ging opzich wel, maar had destijds nog niet alle heirlooms. Nu bijna die bow binnen. ;)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    :F:

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Lees nu mijn vorige reactie nog eens.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Done. ;)

@ G Force: Dat laat me vrij koud hoor. Wint me er al nauwelijks meer over op. ;)

13. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Zijn er hier mensen die een Arena Pass gaan kopen/hebben gekocht?

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Oke heb mijn Priest Gemodifyd:p Zit nu volledig in Discipline spec omdat dit toch zorgt voor meer mana en meer controle. Penance is ook echt een super aanval wat goed healt voor weinig mana.

Heb al mijn Glyphs erin gezet en nog wat dingen aan mijn gear aangepast zoals trinket etc.
    Heb Zul'Aman gehaald alleen Zul Gurub nog niet. ( als ik ze niet door elkaar haal )

Het gaat allemaal goed met healen alleen op 2 bazen kom ik nog problemen tegen, dat is de eerste baas met die Eagles die rond gaan vliegen en dat de baas op een begeve moment het veld onder elektriciteit zet... echt super veel aoe damage en gewoon super moeilijk te healen. En de laatste baas met die kettingen.. ik krijg de hele tijd aggro van de spirits waardoor ik zelf veelste veel aggro heb en geraakt word en ik kan niet hele tijd Binding heal op de tank spamme want dat is niet echt sterk genoeg als de tank onder de 50% komt en hij gecrit word door de grote add....

Ik vind het zoiezo klote dat je echt een bijna perfecte groep moet hebben voor Zandalari anders is het gewoon niet te doen....

Mijn Char naam is Fiftytoo, alle hulp is welkom. Zou willen vragen bekijk mijn profiel en wat ik heb / kan en als iemand ideeen heeft wat beter kan hoor ik het graag!

Met betrekking tot mijn Wrist en Wand, ik weet het die zijn low level, die klote dingen droppen nooit!

heb ook gekeken bij Andere Priest Healers, sommige zelfs met Item Average van 359 en hoger die eigenlijk met spirit / haste lager zitten als mij alleen iets meer spellpower hebben. En dan bedoel ik ook echt maar 200 spellpower meer. En dat komt dan wss omdat ze meer intellect hebben en dat komt met gear. Maar veel verschil zit er niet in, mijn gear en stats zijn goed gebalanceerd vind ik zelf.

Mijn Warlock is nou level 10. Heb er een uurtje opgespeeld, speel er eigenlijk alleen op als ik tijd moet vullen voor half uur, uur. Ik ben nou level 10 en heb al 3 Demons echt super vet:p Felguard, Void Walker en de Imp ofc. Tot nu toe is Warlock echt makkelijk, gewoon ragge en de Felguard of Voidwalker houd de mob ver van mij vandaan. Het liefst level ik de Warlock alleen maar alleen ik wil mijn Priest Gearen en goed maken dus doe ik dat nog even niet. Eerst maar is veel VP halen en dergelijke en dan kijk ik wel:p Wil minimaal Average item level 355 hebben voor ik mijn Warlock echt serieus ga levelen en zit nu op 349 Average.

Laatst bewerkt: 30 mei 2011
  15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Shackles op spirit?

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    hoe bedoel je shackles op spirit?

17. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    (dit weet je vast wel) bij de eerste eagle baas, moet iedereen onder die storm staan. Dan krijgt niemand damage, behalve door de kleine vogeltjes dan.

En bij de baas met de chain, zetten wij altijd gewoon 1tje op de spirits.
    Die zijn dan dood voordat ze bij mij (healer) komen.

@Gforce; Nee bij die boss gaat shackle niet werken zijn er teveel.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ow zo, nee die spirits schiet niet op om te shackele... en die baas doet ook veel aoe dus daar is ook weinig tijd voor. Wel een goede tactic REIKU, van die eagle boss wist ik het al, is alleen nog klote. Maar op die laatste is het inderdaad slim om 1 iemand op de spirits te zetten. Zo duurt het misschien wel iets langer maar is wel beter... ga ik zeker proberen met de volgende groep thnx!

19. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    wat bij die laatste baas belangrijk is, is dat er sowiezo 1 dps (pref ranged) op de kleine adds zit, en ik mark altijd de healer, zodat iedereen in de gaten kan houden of de healer geen aggro heeft. Dat is het belangrijkste punt van het hele gevecht. De healer moet beschermd worden.
    spirits>big add>chain

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    IDD TY LOOOL. ik krijg altijd de schuld dat ze geen heals ontvangen terwijl ik altijd genakt word door die klote spirits:confused: dus dan heal ik men eigen en de tank en de rest niet dat haal ik niet.... maar is goed dat ik dit weet. volgende keer mark ik mezelf en zet ik gewoon 1 DPS op de spirits klaar.;) thnx

Deel Deze Pagina