Raiden is denk ik goed te doen. Zeker als tank met bepaalde rotatie. Je bent gewoon trager. In PvP heb je een zeer groot nadeel als clicker.
Gewoon beginnen met key bindings, als "clicker" ben je gewoon een stuk trager en zeker als tank kan je dat niet hebben.
Zelfs als je de standaard UI gebruikt kun je makkelijk al je tankskills mappen. Beetje oefenen maar zo heel moeilijk is het niet.
PvPwise moet je altijd binden, je kan gewoon niet sneller met een muis zijn dan dat je ooit kunt zijn met de keys. PvEwise zou ik zeggen dat alleen ranged wil zou kunnen klikken bij fights zoals Patchwerk, anders ben je gewoon traag en verlies je een hoop dps.
Gister eindelijk Cho'gall gedowned, vind ik tot nu toe de lastigste baas die ik gedaan heb. Nu moet ik alleen Nefarian nog, maar die is helemaal Iedereen heeft het over hunters die zo sterk zijn, maar die mages kunnen er ook wat van zegZie ze vaak nog boven hunters staan.
Arcane krijgt dikke nerfs in 4.2 en Fire is gewoon shit als er geen AoE situatie is. Hunters met kutgear kunnen tippen aan andere met gear. Prenerf heroics deden de hunters al 15k+ dps met normal dungeon gear. Dat doen sommige nu niet eens met epic gear en 30% buff.
Hunters dus ook zwaar generfed? Edit: binnenkort misschien nog even spelen. Eerst maar eens de authenticator van mijn account laten halen. De telefoon waar hij op stond (N95) is het scherm van kapot en kan hem dus niet van mijn account verwijderen. Kan dat nog anders dan een kopie van je ID opsturen? Of is er nog een eenvoudige mogelijkheid om mijn telefoon via een ander scherm aan de praat te krijgen?
Mijn Priest heeft gisteren average item level van 354 gehaald (H) toch word ik echt ziek van Zandalari's... niemand weet verdomme hoe het moet echt zwaar irritant.... 90% van de tijd heb ik echt een klote groep... Ben ook met pvp begonnen, heb nu 2 set items en 1 item van 365 gewonnen in BH 10 man dus dat was zeker lekker
Meh, mijn gametime is op en geen iDeal at the moment. Weet iemand waar ik met acceptgiro wat gametime kan kopen?
http://www.bol.com/nl/p/games/world-of-warcraft-pre-paid-card-60-dagen/1004004000016909/index.html Voor 22:30 bestellen = morgen in huis = volgende maand pas betalen
Je kan toch gewoon via automatisch incasso een of twee maanden van je rekening laten halen? Doe ik ook altijd maar dan zeg ik meteen weer mijn subscription op omdat ik het niet elke maand automatisch wil laten vernieuwen.
http://eu.battle.net/wow/en/blog/2251127#blog daar kun je alle patch notes lezen bij hunter veranderd er niet zo veel voor zover ik daar lees, alleen multi shot wordt generfed van 137% naar 120% weapon dmg. Dit is alleen op lvl 80of hoger.
Ik ga denk ik mijn Warlock van 10 weer verwijderen en een Warlock op Horde maken.... ik vind dat een warlock undead moet zijn en geen worgen oid Zit wel te twijfelen tussen Shammy of warlock. Shammy lijkt me ook super...
Denk toch weer even te gaan spelen als mijn authenticator removed is. Ga denk ik weer verder met Hunter. Heb Hunter en Paladin van 85. Iemand hier die Hunter speelt en nog een leuke MM build heeft?
Mijn Goblin warrior ook maar weer eens gespeeld. Even van level 16 naar 22 gegaan. Dat tanken ligt me stukken minder dan healen en dps'en. Maar wil het toch proberen.
Liggen ze moeilijk te doen over de foto op mijn ID...alsof ze die nodig hebben. Daarnaast moet ik naar een support thread toe gaan, echter heb ik daar mijn authenticator voor nodig....lekker handig!