1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Je hoeft het ook niet moeilijk voor jezelf te maken:p als je bijvoorbeeld het wachtwoord wat je nu hebt veranderd in hetzelfde wachtwoord maar de eerste letter hoofdletter, achter het wachtwoord een 00 en !! of !@ of # is net zo makkelijk te onhouden alleen is er een hoofdletter, cijfer en teken bij gebruikt ;). ik zeg niet dat het bijvoorbeeld zo moet:

Di#Ti!sM&ijnWaChT#w00rD@ dat onthoud natuurlijk niemand:p

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is geen keylogger. Dat is brute force.

Keylogger is een soort programma dat je gegevens die je invoert onthoudt. Als er dus een keylogger actief is op je computer en je voert je wachtwoord in dan onthoudt hij dat. Een soort cookie alleen kunnen de personen van wie de keylogger is meteen je wachtwoord zien.

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Inderdaad, die zien precies wat je intypt. Ook al is het 100 tekens lang.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Authenticator is nog steeds de beste manier om je account te beveiligen. Heb nu een fysieke besteld aangezien mijn telefoon al 2x kapot gegaan is.

Als iemand je hacked en ze hangen er een authenticator aan is het een stuk moeilijker om je account terug te krijgen.

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb nu al twee jaar hetzelfde wachtwoord en ben nog nooit gehackt geweest (even afkloppen!). 8)

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat doe ik dan middels deze emoticon dan maar: _O_
    Zul je net zien dat je morgen de lul bent. :+

7. Seh

Seh Guest

Ik speel al sinds groep 6 of 7 online games, van spellen als Omerta tot Gunbound en van WoW tot Habbo. Overal accounts gehad en wachtwoorden die vreselijk veel op elkaar lijken, maar nog nooit ben ik gehackt. Het is echt zo goed als altijd je eigen schuld, een keylogger opent zichzelf niet.

8. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben weer begonnen met WoW. na een stop van 6 maanden is het nu tijd om cataclysm uit te proberen. Ik ga wss verhuizen van Killrog naar The Maelstrom, omdat mijn broertjes daar ook zitten en een paar maten. Ik heb een 80 human mage en ik ben bezig om een Worgen Druid te levelen.

Toevallig net een mobile authenticator gekoppeld aan mijn account. Ik ben in het verleden een keer gehacked, maar wel al mijn spullen terug gekregen.

9. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Lees mijn posts eens van een pagina of 2 geleden, ik denk zelf dat er een keylogger of iets zat in de SimCraft bestandje.

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zelf al 5 jaar 'clean'. 1x gehacked geweest omdat een vriend op mijn account ging voor gems. Dag erna meteen gehacked. 8) (Ja eigen schuld, maar heb er niet wakker om gelegen)

11. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik gehackt was ook gelijk een authenticator gebruikt via de app.

Na een paar Cataclysm instances gedaan te hebben moet ik toch zeggen dat ze wel veel leuker zijn. Meer uitdaging en vooral de bosses zijn erg leuk

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad cataclysm dungeons zijn leuker en de HC's ook. ik dacht in het begin met mijn DK dat de heroics echt super moeilijk waren, ik wou toen mijn priest levelen en als healer zijnde kon ik het handig trekken.( priest was wel en is veel beter als DK )

Dus tip: voor je HC's in gaat aub average equipped hebben van 342 ofzo dan gaat het gewoon lekker...

Daarna krijg je zandalari's en die zijn gewoon kut... het kan aan mijn server liggen maar ik krijg altijd een groep die niet weten hoe het moet en dan is het onmogelijk te healen en ik heb een average van 356 equipped op me priest dus eigenlijk ben ik al te goed voor zandalari's want daar dropt 353....

Nu maar mijn warlock aan het levelen die straks een Undead word voor PVP:p ( level hem op alliance want daar weetk de weg :D) dus tot 58 blijf ik alliance dan zetk m over want dan komt toch outland, northrend en het nieuwe deel.

ben nu 47 en ben vorige week begonnen :D

13. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TLPD erbij vorige week:

En vandaag PSD (Aeonaxx):

Poseidus had ik al dus alleen nog Grey Camel FoS to go.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Waarom hebben sommige mensen ook zo'n mazzel.

Nu voel ik me weer verplicht een aantal uren te zoeken. 8)

15. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta al maanden te campen om TLPD, soms een uur per dag, soms 5 uur per dag, soms de hele dag door. :'-(

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Leg even uit voor de nooby's of nieuwelingen zoals ik waar the fck je t over hebt :D? TLPD? en die andere? wat is dat dan? mounts of rare mobs ofzo?

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    De hele dag door heb ik een keer gedaan. Zelfde imo als iedere dag farmen voor die Anzu mount. Dat doe ik nu onderhand al 40 dagen achter elkaar, inclusief een onderbreking van een week ivm vakantie. Sommige dingen zijn echt hopeloos slecht te verkrijgen.

Die van Magister Terrace had ik bij de 12e, een record voor een mount run. 8)

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Welke UI is dat?

19. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Een mount in een HC farmen of TLPD oid campen is wel een verschil hoor. ;-)

Geluid op zijn hardst, NPCscan aan, geluid van WoW zelf uit, af en toe een toets aanraken zodat je niet kan uitloggen en ondertussen gamen op een console oid en wachten op het hysterische geluidje van NPCscan en er dan achterkomen dat het een andere rare is ipv TLPD.

Mounts van rare mobs. Check Wowhead.com.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Bedankt Legacy, meteen maar even die add on gedownload. Had er nog nooit van gehoord, maar die gaat zeker van pas komen. ;)
    Ook meteen maar dat 5 sterren extraatje erbij geinstalleerd voor een overlay etc.

Deel Deze Pagina