1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ahzo, naja daar kan ik mijn tijd niet aan verdoen denk ik:p vind mounts echt vet vooral draken heb er ook 1 op mijn DK maar die dropte altijd als je de dungeon binnen een bepaalde tijd haalde maar verder hebk niks:p

gisteren wel op mijn 47 Lock een epic gewonnen :D een trinket en als je die Used gaat iedereen ineen keer dansen:p echt vet ding haha.

2. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik op Aeonaxx! No luck so far

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Welke UI is dat?

4. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    TukUI.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tuk kan ik niet vinden op curse :confused:

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
  7. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Screenshots zijn trouwens klein gezien ik windowed speelde vanwege het campen.

TLPD camp duurde voor me 3 weken waarbij 2 weken rond de 18-20 uur per dag (niet dat ik al die uren dan ook wakker was; echter stond WoW de hele nacht aan als alarm en vaak keek ik gewoon TV etc). Aeonaxx duurde een week. Op de dag van m'n TLPD kill vond NPCscan ook Aeonaxx maar een Horde was iets sneller dan mij (waarschijnlijk).

Voor de TLPD camp zat ik letterlijk op de spawn bij FL (Frozen Lake); één van de spawns is in de bergen. Voor Aeonaxx hing ik AFK op 44,49.

Laatst bewerkt: 15 jun 2011
  8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Lol dat je hier de tijd voor neemt... 20 uur per dag? en werk? ben je 20 uur p/d thuis?

9. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet 20 uur thuis want heb gewoon werk maar m'n WoW stond wel gewoon aan met een anti AFK manier. Kon ik in ieder geval een beetje achterhalen of iets gespawned was nadat ik terug kwam van werk, rijles enzovoort.

Heb dan wel weer geen school atm maar daarvoor werk ik rond de 30 uur in de week (bijbaan) :)

Laatst bewerkt: 15 jun 2011
  10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ja maar ook al is er iets gespawnd oid maakt dan toch niks uit, je bent er toch niet? ik zie het nut er niet van in WoW aan te laten staan als je er toch niet op of bij zit... maar goed ieder zijn ding toch :p

11. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar na elke spawn is er een timer voordat een nieuwe rare kan spawned (Vyragosa en TLPD, Blood Seeker en Aeonaxx). Kan je inschatten wanneer de volgende spawn ongeveer kan voorkomen.

12. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0

Kun je ivl 343 halen door gewoon cata instances te doen of moet je daarvoor gear met justice kopen?

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Time of Death (ToD)

In FFXI doen mensen niks anders als de hele dag Notorious Monsters (Rare in WoW) campen. Vooral de Japanners, echter gebruiken die claimbots dus de mobs spawen al geclaimed en dan maak je als Europeaan geen enkele kans :mad:

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    In heroics dropt volgensmij 339 durf ik niet echt te zeggen. maar zoiezo gear kopen van JP en VP als je die hebt:)

15. Seh

Seh Guest

346. :thumbs:

Laatst bewerkt door een moderator: 15 jun 2011
  16. Seh

Seh Guest

Bwuh, ik ben mijn warlock een beetje zat. Mijn Druid zit vast op 64, mijn rogue op 62. Verder heb ik nog een warrior van 31 en een shammy van 37. Ik weet niet wat ik wil. En heb ook weinig zin om er 1 te levelen tot 85.

Editje: ho, dubbel post.

17. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon doorgaan, had ik eerst ook altijd. heb nu een 82 paladin

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Die moet ik ook nodig eens verder levelen. Ben op moment alleen bezig een reserve setje heirlooms te halen. Ik wil die gebruiken als ik iets anders een stukje wil levelen dan mijn Paladin. Waarschijnlijk een warrior, maar de Paladin heeft die Heirlooms al en ik ben nog niet Honored met mijn huidige guild. Vandaar dat ik ga kijken naar iets extra's aan heirlooms. Ik red me wel. :+

19. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Waarom een reserve setje heirlooms? Je kan ze toch gewoon naar elkaar sturen, ongeacht of je horde/alliance bent? Je kan die punten veel beter gebruiken imo :) Of ik moet het verkeerd zien/hebben.

20. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    zo doe ik het ook, ik heb 5 caster heirlooms en die gebruik ik voor 4 verschillende characters. het kost enkele minuten om de heirlooms over te sturen, dus ik neem de moeite niet om een reserve set te kopen.

Deel Deze Pagina