If you use an authenticator – and we hope you do – you may soon notice that an authenticator prompt may not appear with every login. We’ve recently updated our authentication system to intelligently track your login locations, and if you’re logging in consistently from the same place, you may not be asked for an authenticator code. This change is being made to make the authenticator process less intrusive when we’re sure the person logging in to your account is you. We hope to continue improving the authenticator system to ensure the same or greater security, while improving and adding features to make having one a more user friendly experience. If you don’t already have a Battle.net Authenticator attached to your account, don’t wait until it’s too late - http://us.battle.net/en/security/checklist
Eventjes, bij 4.2 worden alle valors die je op dat moment bezit volgens mij omgezet naar justice points. Dus ik zou de valors wel uitgeven voor de patch. Heroics doen is gewoon een kwestie van herhalen, vanzelf ken je alle encouters uit je kop en gaat het helemaal makkelijk. Een normale groep helpt er wel bij tho'.
Jep, maar van verscheidene guildies en ook hier een beetje heb ik wel van die beruchte groepen gehoord. Het gaat nu wel makkelijker, maar dat komt ook omdat ik constant mijn expertise in evenwicht probeer te houden als DK. Expertise moet 26 zijn, maar door de snelle gearveranderingen als je voor het eerst echt aan de slag gaat met heroics blijf je bezig met aanpassen. Ik ben het zo aan het aanpassen dat ik me in heroics nu wel kan redden. Sommige vind ik nog best lastig, maar degene die je in normal mode ook al kon doen gaan me prima af. Wat betreft die Valor Points: Als ik genoeg heb koop ik er wel wat voor, voor de patch. Zo niet, dan word het gewoon een heirloom extra ofzo. Zit nu op iets van 352 item level en daar ben ik als casual speler al tevreden genoeg mee.
lol Yellow, je hebt geluk gehad met Zul gurub en Zul Aman om die zo snel te complete.... ik ben er al lang mee bezig en heb nu de hoop opgegeven... elke keer krijg ik een klote groep, Zul Gurub heb ik wel gecomplete met die eagle boss en dergelijke maar Zul Aman met die laatste baas met die kettingen niet. de ene whipe naar de andere.( kan zijn dat ik ze door elkaar haal, vandaar dat ik de bazen er bij vermeld ). Mijn Priest is fully tier 11 en kan het handig healen maar die laatste baas gaat gewoon niet als ze die spirits niet killen.... elke keer krijg ik zo'n groep van ja doe ik wel komt goed, en ik ga elke keer dood dmv aggro en omdat het te lang duurt. verste wat ik ben gekomen is 1 chain zonder shield over op 200K, dus zat wel hee ldichtbij maarja.... Heb vrijdag mijn Warlock overgezet naar horde ben nu 61 anderhalve week geleden begonnen gaat echt super, hij is nu een undead ofcourse en gaat straks mijn pvp mannetje worde ga natuurlijk wel nieuwe tier halen hiervoor haha. En mijn priest laat ik even zo, Raiden kan ik niet echt omdat ik niet veel tijd heb dus Tier 11 is goed
Over Zul'Aman gesproken; Ben ik de enige die de laatste baas een beetje unbalanced vind? Bear/Eagle is echt veel makkelijker dan Lynx/dragonhawk.
Geloof me maar. Vond het de eerste twee keren ook geen pretje. Toen kregen we een andere tank en die hoefde geen uitleg. Hij heeft echt zijn best gedaan, maar zo af en toe tref je wel eens iemand met ruim boven de 350 item level score. Ik had trouwens even een vraagje: Ik kijk geregeld via wow head of alles geupdate is en dergelijke. Meestal doe ik dat als ik er zelf niet ben, zoals met mijn vakantie. Ik vroeg me alleen af of je ook via wow head kon zien hoever je met bent met secundary professions zoals First Aid etc? Je kan namelijk wel zien hoeveel gold etc je hebt, maar vreemd genoeg kan ik nergens vinden hoever ik ben met mijn secundary professions. Wou dat graag even weten aangezien ik het deze week redelijk druk heb en in afwezigheid de wow websites nog wel eens af loop als ik niet kan gamen. Bij voorbaat dank.
Ik zit aan de 359 average en zit vaak met 352 , 353 gasten in zo'n zandalari. en nogsteeds falen we. Of het is de dps die faalt, of de tank. maar meestal de DPS omdat die meestal toch denken ohh ja ga maar gewoon net of het een normale HC is... letten minder op tactics als de healer en de tank en vaak ook 0% focus
Ik wilde ook eens beginnen met WoW... Ik zat een beetje online te zoeken waar ik de delen het goedkoopst kon kopen. Kwam toen op gamecardwinkel.nl Paar vraagjes hierover: -Is deze site betrouwbaar? -Ik begrijp dat ik dan een code thuis krijg gestuurd. (krijg je ook nog het doos met spel zeg maar?) -Moet ik het spel ergens downloaden? Of hoe werkt dat? (krijg je alleen de code, of ook bv een link naar het spel) -Zit er in 1 van de delen 1 maand gratis ofzo? Of moet ik deze er ook gelijk bij kopen... Hoop dat iemand deze vragen kan beantwoorden, dan heb ik m ook zo
Site ken ik niet. Je kunt de game zowel downloaden als vanaf CD installen. Echter gaat de download stukken sneller en hoe je niet zoveel te patchen.
Zit nu op 99 mounts en ga die 100 dus halen. Als ik vandaag geen Anzu haal, dan kan die kutvogel wat mijn betreft de pot op. Heb die van Archeology, die raptor ofzo, ook nog niet. Doel was en is al een hele tijd de 100 mounts halen. Helaas heb ik begrepen dat er nu ook een achievement is voor 125 mounts ofzo? Krijg je daar ook nog een vette beloning voor dan? Anyway, de 100 gaat zeker binnenkort gehaald worden en anders wel met Brewfest of Hallow's End.
Al zou ik maar 1 draak hebben was ik gelukkig en dan niet the bronze drake want die heb ik wel maar bedoel echt zo'n vette draak stone drake oid. dan zou ik er niet meer nodig hebben;p
Mijn muis heeft het begeven, wie heeft hier verstand van game muizen? Voor met name wow wil ik het misschien wel overwegen..