1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat heet gewoon skill. Als je een tank hebt die weet wat hij doet is 150k of 2ook geen probleem.

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nee klopt, maar je block rating, parry en dodge zijn ook van belang... als een tank dat niet heeft dan ontwijkt die niks dus hitten ze hem de hele tijd.. dus dit is ook belangrijk om veel te hebben... want met 200K health en geen block, perry of dodge dan lijkt het voor een healer net of je 20K health hebt... dan ga je veelste snel neer.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan zou hij in DPS gear moeten lopen. Op tankgear zit altijd wel damage mitigation.

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    mitigation? Maar op tank gear bijv shield krijg je gewoon block, op chest, hands etc zit toch gewoon perry en dergelijke? ik kan je ff niet volgen...

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Oh Boy

Damage mitigation is alles dat schade voorkomt/verlaagd zoals dodge, parry, block etc.

Dat zit dus altijd op gear van een tank. Of de tank moet in DPS gear komen.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja dat bedoel ik. Maar voor HC's moet dat wel iets hoger zijn als voor normals... Dus dan kan hij toch beter eerst ff in normals gear gaan verzamelen en dan naar de HC's gaan... denk als hij 85 dinged en in een HC gaat met die gear dat die het niet gaat halen... of je moet een goede healer hebben die dat kan trekken met zijn mana... want bazen krijgen dan ook 2 x zoveel health..

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Welk genie gaat ook meteen HC's in dan.8)

btw. je bent wel erg gefocust op iLvl's he.:+

Laatst bewerkt: 24 jun 2011
  8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    niet gefocused maar het is er niet voor niks... ik krijg telkens party's met mensen die er onder zitten en ook hard falen... en dat ik gewoon tijd verneuking.. vaak kun je niet kicken dan staat er kan pas over 2 uur ofzo dus leave ik dan wel, dan weer half uur wachte voordat ik weer in de queu mag enz.

En, er zijn er genoeg die gelijk in HC's gaan;) om maar te proberen zodat ze gelijk goede gear krijgen... en om de een of andere reden krijg ik die personen 9 van de 10 keer..

En begrijp me niet verkeerd, er falen er ook genoeg die een hoger ilvl hebben dat is ook bagger maar die kunnen het dan gewoon niet...

9. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu 85, koop gelijk even een item met justice en dan naar even wat normals voor de gear, bedankt voor het advies

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Have Fun :thumbs:

11. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zelfde crap als in WotLK toen iedereen over GS lag te zeiken. Joinde sowieso geen raid van iemand die daar al om vroeg. Dat zei genoeg over de raidleader.

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    WotLK heb ik daar geen last van gehad moet ik zeggen.... maar ik zie gewoon teveel mensen falen en dat is zo'n tijdverspilling dus ik heb gewoon liever mensen die weten wat ze doen =) en niet mensen die hopen snel gear te kunnen score...

En in Raids en gewoon normale HC's mag er van mij best een nooby inzitten ik krijg het toch wel gehealed alleen in een zandalari niet... teveel mensen met een lage gear score hopen daar even snel gear te score en veel VP en dat vind ik gewoon kut..

En dan in zandalari met betrekking tot laatste baas ZG met die chains en de eagle dude... als daar DPS niet goed is of ze weten het niet of de tank doet zijn werk niet ga je gewoon gegarandeerd in de whipe... maakt niet uit hoe goed ik dan kan healen... de rest vind ik wel mee valle =)

Tot op heden heb ik ZG niet uitgespeeld door de laatste baas met die chains... moet zeggen datk nu ook al 2 en halve week mijn Lock aan het levelen ben dus heb het niet meer geprobeerd.

14. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daarom dat Blizzard het zogezegd alleen kan ontdekken als je pics/vids ermee published. Gebruik(te) ook model edits.

Felfire patch totdat het zwaar models verklote vanwege WoW patches :mad:

15. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ivl 329 maar ik ga het pas proberen op 335 denk ik

16. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb zoiets van: probeer het gewoon is, dan merk je vanzelf of je het nog niet aankan. Misschien valt het wel heel erg mee.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    godver. Ik wil een trinket kopen met JP, maar die vendor in SW heeft niks. :mad:

18. Seh

Seh Guest

Lol, collega van me heeft vial of the sands (toch?) bij elkaar gebot. 8) Ziet er wel damn nice uit die draak.

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Er zijn geen trinkets van JP.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, hoorde het.

Had wel een nieuwe relic gekocht voor Valor Points, waar je dus nu ook trinkets mee moet kopen. 359 en best nice ding.

Ik doe nu mijn dps ook in Unholy en niet meer in frost wat ik de afgelopen tijd sinds cata heb gedaan. De tering zeg; gaat in eens 3x zo snel zo lijkt het. 8)

Deel Deze Pagina