1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dus omdat het een game is mag je je als een klootzak gedragen? Ik snap dat niet..

2. Seh

Seh Guest

Het is niet netjes nee. Maar het spel geeft de mogelijkheid om het zo te spelen, dan kan die speler er weinig aan doen dat hij de klootzak kan zijn. Ik kan me daar echt niet druk om maken..

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Al is de straf voor hem de ban die erop kan volgen. Ik ben in elk geval blij dat ik niet de enige ban die er report van heeft gemaakt.

Boeien, ben er al overheen. Woensdag maar weer eens proberen. Ik riskeer het in elk geval niet als ik raidleader zou zijn.

4. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Het is onsportief, maar hij verdient er geen ban voor. Moet je maar niet zo dom zijn (no offense)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Geeft niet, maar de GM heeft het al afgehandeld met de raiders. We hadden duidelijkere afspraken moeten maken, dan had hij hem kunnen bannen.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb laatst op mijn Priest ook mee gemaakt daat een DPSér mijn healer shit ninja looten. Dit was zelfs iemand die bijna geen gear aan had in de dungeon, maar kicken kon helaas niet.

Ik heb toen ook met de GM gesproken en die zei het volgende:

GM: Whas the Loot option on need/greed?
    Ik: Yes it was.
    GM: Sorry, then there is nothing we can do. If he can need an item that it is just as much his as it is yours.
    Ik: so i can just ninja loot everything for the gold what i can?
    GM: unfortunatly yes you can. But please keep the game nice, not everyone will ninjaloot.
    Ik: and what is the loot option was on master looter?
    GM: If the master looter gives an item to the wrong guy, or ninja loots to himself you can make an SS of the ROLL and show us that he didn't win, then we can get the item out of his bag or from his character.
    Ik: alright that'll be all. Thanks.
    GM: Alright, Have fun bb.

oftwel, need en greed niks aan te doen, bij een master looter zei hij/zei van wel =)

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Gisteren trouwens nog uurtje gespeeld. Ik was level 78, op 1% en nu 78 op 60% :D 3 keer alterac valley gedaan. 2 keer gewonnen en 1 keer verloren. En het waren echt snelle potjes:p ging echt heerlijk:p

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dan heb jij nog mazzel, hier gaat het soms retetraag. Ik heb altijd liever dat we gelijk voor die bosses daar gaan. Gelukkig deden ze dat de laatste paar keren wel, maar er zijn ook gasten die liever The Horde spelers zelf opzoeken. Alterac Valley is ook mijn favoriete PvP zone, de rest kan me echt gestolen worden. Vooral Arathi en Warsong erger ik me kapot aan. Strand of the Ancients gaat nog wel, maar die PvP zone in Netherstorm, naam even kwijt, dat wil ik niet eens over spreken.

9. thanick

thanick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel sinds een paar dagen ook wow....
    Nu hoorde ik dus dat je addons kan installeren.

Ik heb op de site www.curse.com een paar goede add ons gevonden.
    Heb alleen echt geen idee hoe ik dit werkend krijg :)

Zou iemand mij dit kunnen uitleggen??

Vast bedankt!!

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Downloaden en dan uitpakken in de WoW file //interface/addons.

Daarna de game runnen en ze worden automatisch geladen. Ingame kun je de opties van iedere mod aanpassen.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Je installeert Curse, dan open je dat programma en zoek je add ons op. Daarna, je moet wel alles van wow afgesloten hebben, installeer je ze. Wanneer je de launcher dan opent en inlogt, dan kun je linksonder via het vakje add ons zien welke je geinstalleerd hebt.

Via escape en dan interface geloof ik kom je in het menu van die add ons. Je ziet het dan vanzelf wel staan.

Denk er aan dat je tijdens het installeren van de add ons dus wow niet in je taakbalk mag hebben staan, want je moet het toch eerst helemaal afsluiten en opnieuw opstarten anders.

Installeren is een kwestie van aanklikken en klaar.

Hoop dat dit helpt.

Tip: Curse Premium is ook heel erg vet, maar kost een paar centen. ;)

12. thanick

thanick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tips!
    Ga het gelijk proberen!
    Nog tips? (welke add ons handig zijn)

Ben een Worgen Hunter die gewoon aan t levelen is dmv quests en dungeons.
    (+mining en skinning)

13. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Dit ding moet je dus hebben. Dan kan je addons installeren via de database in dat programmaatje en dan pakt hij hem automatisch uit in de WoW folder.

Enkele addons die ik zelf erg handig vind voor dungeons:
    - Recount

- Omen Threat Meter
    - Deadly Boss Mods

En voor healen gebruik ik Vuhdo, maar daarbij moet je gewoon kijken wat je het fijnste vind werken, sommige mensen gebruiken Clique + Grid of healbot.
    Op welke server speel je trouwens en wat voor character heb je? Dan kunnen mensen je misschien beter helpen met het vinden van specifieke addons.

Laatst bewerkt: 4 jul 2011
  14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Curse is nog maar te gebruiken tot 7 juli o.i.d. Daarna moet je premium hebben tegen betaling. :/

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan gebruikt dus niemand het meer?

16. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ook de auto-updater? :/

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ja alles.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    De fuck zeg. :x

19. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Brrrroodje aap. Dat kunnen ze geneens doen want de addons die zij hosten zijn niet in eigendom van hun, dus daar mogen ze geen geld voor vragen.

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Addons mogen geen geld kosten nee, maar hun bieden geen addons aan. Maar een service die het je 'makkelijker' maakt om het te installeren. Dus (volgens mij) compleet legaal.

Deel Deze Pagina