Gasten; hebben jullie ook die us battle.net mail gehad over die flying mount die je bij Blizzard kunt kopen? Iets over 5.000 exemplaren? Ik wist toen al dat die nep was, maar hij belande in mijn mailbox postvak in. Shit, zag er echt echt uit. Compleet met allemaal Blizzars reclame. Gatver, maar die gasten proberen ook echt alles.
Haha nee vandaag geen 85 was dat maar ik speel maar uurtje of 2 / 3 hoog uit per dag naar mijn werk. Vandaar dat ik ook pas 3 dagen en nu 14 uur play time heb =) denk volgende week dinsdag ongeveer 85. Als ik genoeg tijd krijg in de avonden vanavond wel 81 en 50% of heel miss 82 als het mee zit. Ik peer hem gelijk naar deepholm xD
En nog een vraag. Als je guild level 20 + is kun je: Have group, Will Travel. Oftewel summon heel je groep, maakt niet uit waar je in WoW staat. ( behalve dungeons volgensmij etc en bg ) Nu kun je dus een level 1 naar deepholm summone op deze manier... Als je nu in een party gaat met een level 85/84 en daar dan gaat raggen, gaat dat dan niet ongelofelijk hard?
Ja haha. Als mijn Lock 85 is ga ik dat ook even doen met een maat van mij als het werkt ben je binnen een uurtje level 30 ofzo ?
Beter zoeken. http://www.curse.com/articles/other-en-news/971828.aspx In juni, kon ik de client niet gebruiken omdat ik geen premium was in ieder geval. Toen kwam het free weekend gebeuren en na 7 juli, is het finito neem ik aan.
@ Gforce, ik heb het niet over dungeons of dergelijke. Maar een level 1 kun je daar wel heen summone. Dit hoorde ik van en Guildy. Zal het binnenkort wel s proberen. @Inferius, ik lees alleen maar over premium? niet over de normale? waar zie jij staan dat curse dadelijk alleen betaald word?
Ik werd toch echt voor het weekend constant uit-gesigned en verwezen dat ik premium moest kopen wilde ik curse gebruiken.
Wel als je erop reageert, maar helaas sta ik nog op 99. Ik ben geneigd degene bij Blizzard Anzu ontwierp een paar stompen te verkopen als ik vandaag geen Anzu dropping heb. Nog even en ik behoor tot de club van 100, zowel qua mounts als het aantal keren op Anzu proberen. En we hebben Brewfest in september nog. Die is zelfs voor DPSérs maar heel kort wachten vanwege de mounts. Een gast in mijn guild had ze allebei in de eerste run vorige jaar. Een maand later ook nog eens die van Hallow's End erbij. Logisch als je jaloers bent en je dat door je guildies nog eens fijn ingewreven word. Hij was niet eens een collector.
Ik heb die kodo van Brewfest. Ik ben Horde dus je ziet overal kodo's. Het was veel toffer geweest als ik Alliance was met een kodo. Een partymember had me toen 5k gold aangeboden, had ik eigenlijk moeten doen.
Nu je het over Gold hebt: Vind ik in eens ruim 2100 Gold in de mail van mijn main. Afzender: Unknown. Ik gauw controleren bij mijn twee alts, want die hadden soortgelijke bedragen in hun inventory. Ok, bedankt. Weet niet waar het vandaan komt, maar ben er wel blij mee. Misschien een oud guildie die gestopt is met spelen. Nice.