1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig 30 dagen geleden gehackt? Hackers sturen het door, als die gene het niet opent wordt het geloof ik na 30 dagen terug gestuurd!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nee, ben niet gehackt en weet bij Thrall's bitch nog steeds niet waar het vandaan komt.

Zal even mijn guildies vragen of zij toevallig hetzelfde hadden.

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik had dit toen ik naar anderhalf jaar weer begon te spelen:p heel veel auctions die ik nog open had staan en dergelijke. t.w.v 15K gold zat er in mijn mail toen ik weer begon:p Fcking ideaal :D

En ben btw 81 en 60% :p had 82 kunnen zijn alleen heb ik 2 keer AV verloren die echt super lang duurde helaas|:-

Editje: weet iemand of het nieuwe seizoen vandaag online is? voor pvp? en klopt het dat de honors zijn gereset? kan iemand dit chekke die toevallig thuis is? want de ene zei gister van wel en de ander van niet.. en ik had toch al mooi 2.3K honors gespaard......

Laatst bewerkt: 6 jul 2011
  4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Correct me if I am wrong, maar word je mail niet na 29 dagen gewoon verwijderd, ongeacht de inhoud? Jij had het over een entree na anderhalf jaar, dat kan dan volgens mij niet? ;)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Blijft volgens mij ook maar 29 of 30 dagen in je mailbox staan.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nops. Ik weet niet hoe dat zit maar het is toch echt zo. Maat van mij heeft laatst ook even snel subscription weer erop gezet naar een jaar en die had ook nog veel troep in zijn mail staan... weet ook niet hoe dat kan...

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Met Firelands is het wel lekker rep. levelen zeg. Had niet verwacht dat ik al zo snel mijn tweede exalted van Cata zou halen, vlak na de eerste. Ben nog niet helemaal klaar, maar morgen is die binnen. Je krijgt gewoon minimaal 180 en maximaal 420 en voor de meeste daily's 300 rep. Zit wel guildperks etc bij, maar toch. 8)

8. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe die dailies niet eens omdat het één groot gankfest is tussen beiden factions atm. De ene keer campen de Horde omdat ze net wat meer mensen hebben en een paar uur later campen wij ze. Heb er geen probleem mee maar soms is het echt onmogelijk om weg te komen :p

Gebeurt ook in TB voor het vijandelijk kamp.

World PvP op z'n best op Outland EU :)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Thank God for Normal servers. ;)

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    QFT! heb mijn 2de character ( DK ) toendertijd op een PVP server geleveld. En dit duurde echt tering lang. merendeels ook omdat of ik werk geganked, of dat ik lekker aan het ganken was:p Maar gaat in iedergeval veel tijd in zitte :p

11. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Volgens mij is dat bij auctions niet zo omdat er geen persoon is waaraan het geretourneerd kan worden. Daarom heb ik ook al een jaar of anderhalf een Blizzard mail in mijn box zitten met daarin wat cooking recipes, wordt ook niet gedelete.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij is het dan gewoon weg. Weet wel dat als ik spullen op AH gezet heb en een paar weken niet gespeeld heb er niks in mijn mailbox meer zit. Dus geen gold en ook geen items.

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dit vind ik echt raar. Gister express even gechecked om mijn DK. Nu al 2 maanden niet meer opgespeeld. Gister even ingelogd en zaten nog mails in van 02-04-2011 ...... Dus weet niet waarom dat die dat bij jullie niet doet... Mijn maat had hetzelfde... begon ook weer naar een hele tijd te spelen en die had ook gewoon nog mails erin staan van oude auctions en dergelijke...

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als ik mail heb van AH en ik kijk er niet naar staat er altijd 30 dagen bij.

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik zou zeggen laat het is echt maand of 2 staan. ( maar dan ook niet op die char spelen ) en kijk dan nog maar s =) Kan ook goed zijn dat het alleen maar is als je echt helemaal niet inlogd( dus je mail ook echt niet kan bekijken ) dat ze het dan wel houden... en dat het alleen verdwijnt als je wel gewoon speelt maar niet kijkt ( ook op andere chars )

16. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je haalt 2 dingen door elkaar, wanneer je mail van blizzard zelf krijgt kan het iets van 100 dagen in je mailbox blijven, maar normale mail zowel van AH als andere mensen wordt gewoon gedelete na 30 dagen.

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nee:confused: lol wat zeg ik nou ? Ik heb zeker anderhalf, 2 jaar niet gespeeld. 3 maanden geleden weer begonnen en kon voor +- 15K uit mijn mail halen van nog hele oude auctions etc. Waarom zou ik hierover liegen? Ik kan er ook niks aan doen dat dit nog in mijn mailbox zat :eek:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Blizzard wil ook nog wel eens onduidelijk zijn over dingen kennelijk. :cool:
    Maar wel vet om even 15K uit je mail te vissen. Genoeg voor repairs, gear en een paar broodnodige flightlessons. :9

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad =) heb ik toen voor 9K flight shit voor gehaald zodat ik 310% had en paar gear items van gekocht op AH omdat ik toen gelijk HC's wou healen:p repairs kreeg ik van de guild. 200 gold per dag beschikbaar. heb nu nog 3K ong op mijn Priest, 1 K op mijn DK en ongeveer 3K op mijn warlockje.

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De reden dat ik dit maar moeilijk kan geloven is omdat ik 2 weken geleden na een half jaar pauze weer begonnen ben, en mijn Ah char had zo'n 500 glyphs in de mail maar die waren nu allemaal verdwenen. Daarnaast heeft Blizzard ook altijd gezegd dat er geen mail bewaard wordt.. Maargoed, mooi voor jou.

Deel Deze Pagina