Doe je alle daily's elke dag in Firelands, kom je een zo'n kutemblem tekort voor die quest waar je er 150 van moet hebben. FUUU!!! Het is inderdaad maar een dagje wachten, maar serieus.
Het levelen heeft toch ook een groot deel als doel om je class te leren spelen? Als ze het nóg sneller zouden maken krijg je nog meer mensen die er geen reet van snappen, al is dat nu al groter door bijvoorbeeld de heirlooms. Vind het levelen nu goed, het is niet dat je het binnen 1 dag doet, maar je doet er ook geen maanden over. Prima voor mij.
Ik klaag niet hoor, ik heb tijd genoeg. Mocht ik deze week de 85 niet halen dan maar volgende week. Ik zei alleen dat van 84 naar 85 in tegenstelling tot de rest echt een lijdensweg is. Heb gister binnen 3 uur de 84 gehaald, vanaf 83 en 2% dus dat is imo heerlijk. Nu dus nog maar 1 level xD
Jongens ik heb een probleempje. Ik heb WoW gespeeld tot voor de release van Cataclysm. Ik ben toen gestopt en heb dus nooit de wereld gezien na de expansion. Gisteren heb ik de game weer geinstalleerd, inclusief alle patches, alleen de wereld is nog steeds gewoon vanilla voor mij. Ik zie ook geen andere spelers (wel NPCs). Ik was net in Stormwind en het zag er gewoon hetzelfde uit zonder vuur enzo. Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen. PS: Ik heb 7 dagen free game time geclaimd via battle.net
Alles ziet er ook nog gewoon hetzelfde uit? zijn alleen nieuwe delen, en wat oude delen zijn hervormd.... en nieuwe dungeons en raids etc.
? waar? of in wat voor opzicht dan? want ik merk niks eigenlijk :$? en dan wel sinds cataclysm hea, want ik ben pas begonnen na TBC.
Lol omg ja, nu zie ik het hahaha ben tijdens WOTLK ook weer gestopt en pas geleden met cata verder gegaan. Dus waarschijnlijk gewoon niet herhinnert hoe het er eerst uit zag Ja meende ik echt haha, te lang eruit geweest denk ik om het te herhinneren soz
Mis dat oude Stormwind wel een beetje. Met je Mammoetje op die fontein proberen te springen naar een ander gebouw, wat natuurlijk kansloos was.
Undead Lock ja. Undead omdat ik vind dat een warlock undead moet zijn hoort gewoon in mijn ogen toch een beetje de duivel zeg maar dus vond ik undead het beste passen
Ik ben een Orc Lock hoor. Een twisted alien magiër op een wereld die niet de zijne is, kan ook prima voor mij. Ben geen roleplayer, maar goed. Typisch Alliance, altijd iemand anders erbij roepen om te ganken.
Hahahaha Nou tis zo, toen ik begon te spelen wou ik graag een Priest, maar toen ik level 30 was ongeveer zag ik pas echt hoe een warlock eruit zag, en wat die kon. vanaf toen vond ik die al super vet. maar wou graag 1 van level 80 hebben dus ben verder gegaan op mijn Priest tot 55 en toen maar een DK gepakt. ze zijn beide nu 85 dus toch besloten helemaal overnieuw te beginnen voor het mannetje dat ik echt wou, en die is nu 84 dus ben er echt blij mee Doe jij ook pvp? zoja welke spec heb je en rotation? want ik wil met mijn lock gaan PVPe maar krijg het gevoel alsof een caster nooit op kan tegen een melee
Ik heb wel wat PVP gedaan, maar was er niet heel erg goed in hoor. Gewoon zorgen dat je kan teleporten buiten het bereik van een melee, fearen en zsm je dots up gooien als je buiten bereik bent/blijft. editje: Affliction btw.