lol dat gaat sowieso niet gebeuren Maar denk ook niet dat ze raids crossserver gaan doen, ze willen toch een bepaalde community behouden voor de servers lijkt me. Als ze al geld moeten vragen voor dit nieuwe party systeem omdat het duur is om te maken, zou het voor raids wss sowieso te duur worden ook om dat technisch voor elkaar te krijgen. trouwens hier is mijn Real ID: guid20@hotmail.com ben alliance. Kan later op de middag/avond wel wat zg/za heroics doen.
Gister een tijdje gespeeld en nu moet ik ineens weer 5,1GB downloaden. Heb de game niet verwijderd nadat ik ca. 1-2 maanden geleden tijdelijk gestopt was...
Patches dus, maar die kunnen volgens mij nooit zoveel wegen. Die twee van de afgelopen paar maanden zijn niet zo groot geloof ik.
Ik zit nu op ongeveer 35 gig aan content, inclusief Firelands en Zandalari als de laatste twee content patches. Geloof dat Firelands wel het een en ander weegt. Voor die patches woog het totaal bij mij nog geen 33 gig. Ja, door allerhande updates komt er inderdaad nog het nodige bij.
Die had ik al gevonden, maar zocht meer voor een permanente oplossing. Anders moet ik een xpbar addon installen.
Eindelijk 85 met mijn druid, was op Shadowsong Alliance begonnen doordat veel vrienden daar zitten. Blijkkt er daar nauwlijks niemand aan pvp te doen Nu aan het twijfelen om hem over te zetten naar men eigen server horde kant maar dat kost alleen veel geld!
Ook al heb ik zelf ook wel eens een change gedaan. Eigenlijks zouden we een post moeten opstellen voor op het forum. Ik wil gewoon kosteloos kunnen changen of in elk geval minstens 20 euro goedkoper.
Nee is dacht ik maar 25 euro. Als je realm changed kun je ook faction change doen. Heb ik iig ooit gedaan en maar 25 euro betaald voor Trollbane > Khadgar en Alliance > Horde.
Waarom? Het is juist de bedoeling dat er een soort van afsplitsing is, als je het gratis kunt of voor een appel en een ei dan is het hele idee van factions imo een beetje weg. Had je maar een goede keuze moeten maken als je er niet (in mijn beleving belachelijk veel) voor wil betalen.