1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik hier de enige, of lukt het meer mensen niet om te connecten? Elke keer staat hij stil bij het stukje 'handshaking' en daarna zegt hij 'disconnected from the server'.
     
  2. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook last van
     
  3. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, hij doet het weer hier :)
     
  4. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    ok ok ik neem het terug over hunter, ik ben vandaag weer verder gegaan met me hunter en heb bij weapon master two handed sword geleerd, en toen een heel bot zwaard gekocht en nu is ie toch wel sterk. Maar toch had ik liever een paladin geweest, aangezien die heel goed in melee zijn, kunnen healen en mensen tot leven wekken en ze krijgen als ze lvl zijn een quest waarmee ze GRATIS een Mount krijgen!
     
  5. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar die "gratis" mount is doorgerekend in de skills van de paladin dus eigenlijk kost het je toch nog aardig wat maar dan in termijnen :)
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat klopt ik moet voor elke spell ongeveer 1.50g betalen, en geloof mij er zijn bij de Paladins heeel veel ranks bij een spell :mad:.


    Maar ik ga wel proberen een Nightsaber te krijgen, dat lijkt me echt heel leuk, een Nightsaber als Paladin :).
     
  7. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Pfff ik heb geen idee meer wat ik moet doen dus vraag ik de wijze xbw-goden maar om hulp *kuche* slijmbal *kuche*

    Ik heb WoW nu al 1,5 week gespeeld en ik ben begonnen met een Human Palladin, Op level 18 kwam ik erachter dat er eigenlijk geen bal aan is om telkens achter mobs aan te rennen als ze vluchten dus ging ik op zoek naar een andere class.
    De eerste class die me interessant leek was de Hunter, Maar na een tijdje bleek die ook wel erg zwak te zijn.
    Nou dan maar eens een Mage proberen, De machtige spellcaster beviel erg goed tot level 15 maar je word wel strontziek dat je 1 mob kan killen en dat je dan onder het manapotion drinken gekilled wordt :mad:

    Ik weet gewoon niet welke class ik moet nemen :'-( Ik vind het spel super leuk maar de minpunten van een aantal classes hangen me zo de strot uit dat ik er niet eens mee wil levelen :'-(

    Nu wil ik graag jullie advies welk Ras en Class ik moet kiezen om tot een leuke spelervaring (jaja :p) te komen.
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zeer cool. :cool: Ik wil denk ik als 1e mount een wit of een zwart paard proberen te krijgen. :cool:

    Vraagje btw; kan je meerdere mounts aanschaffen (mits je daar het geld voor hebt :+)? Dus dat je kan switchen tussen bijv een nightsaber en een horse at all times?

    @Manialmadcowie - ik weet niet hoe jij speelt maar de punten die jij opnoemt zie ik niet echt als iets waardoor je meteen de reroll keuze gaat maken.
    Bij de paladin en het vluchten van mobs - meestal als ze vluchten hoef je nog maar 2 klappen te geven; je loopt er dus in totaal 4 seconden achter aan en dan is je target gewoon dood. Pas de problem lijkt me.
    Mocht je daar over struikelen dan is een mage of een hunter idd de beste keuze. Dat de hunter zwak is; is je reinste crap. Uiteraard bij melee gevechten tot lvl 40 heb je niet de armour die andere classen zoals de paladin en warrior wel hebben. Nog steeds geen punt omdat je als hunter zoveel mogelijk de melee confrontatie wilt vermijden. (mocht die er echter wel aankomen dan heb je nog tal van mogelijkheden om direct hits van je aanvaller niet te hoeven opvangen.).
    De mage daarentegen heb je idd een enorm mana verbruik. Maar daar moet je gewoon mee leren spelen. Er zijn tal van mages aanwezig op de server en die kunnen allemaal met het probleem van het mana tekort omgaan op zo'n manier dat het in principe geen probleem meer is. Misschien handig om een paar strategies erover door te lezen op de fora van WoW.
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Wat dacht je van een Warlock ?

    Heb je een pet die voor je vecht, terwijl jij allerlei spells cast. (heel kort samengevat :) )

    En uiteraard vanaf lvl zoveel de Infernal onder je controle.

    [​IMG]
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja leuke infernal... totdat die vrijbreekt en zich tegen je keert 8), beter is het om het bij de standard pets te houden :+.

    Me mount, lief he :p

    [​IMG]

    en tja... deze.... :+

    [​IMG]

    Hmmm hoe maak ik die screens ook al weer ff normale groote?
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Na de patch is enslave demon niet meer dispellable, dan moet je m stukken beter onder controle moeten kunnen houden. (hoop ik dan maar :) )
     
  12. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Woei Bazzie heeft ook een mount =D Valt me alleen op dat die Kodo's ongeveer zo groot zijn als een stadsbus vergeleken met andere beesten =P
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah vet, nog niet gelezen in de patch notes, zal eens gaan kijken, ze zijn mega sterk maar nogal niet handig als je lekker aan het knokken bent en ineens draait ie zich ook tegen jou. Wel leuke tip, enslave er 1, loop naar stad, wacht :cool:.
     
  14. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je zo'n 2e balkje voor je spels en abilities boven elkaar, want nu moet ik iedere keer ertussen scrollen...
     
  15. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    @ TCO, sorry dat ik het zeg, maar dat stelletje rammelende botten zou mij niet kunnen interesseren ;). De Taurens hebben als enige een lauwe mount, vind ik :).

    Manialmadcowie, jou kan ik toch zeker een rogue aanraden. Ik heb zelf ook een lv 30 Rogue en hij bevalt me toch prima. Je doet ernstig veel damage, en als ze wegrennen, dan gooi je gewoon een dagger in het ruggetje >=D
     
  16. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben vandaag dan maar begonnen met een NE Rogue en hij bevalt erg goed _O_ Hij heet Ilithial en ik speel op de Stormreaver server.

    Hier de foto: [​IMG]

    Kon het niet laten O-)
     
  17. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo ff een recente pic van me lev 30 Hunter:

    [​IMG]

    Ik speel op Ravencrest. Voeg me maar toe als je wilt: Ithildess

    Edit: Hopelijk blijft hij nu groter.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2005
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Onze guild is vandaag samengevoegd met een andere guild, en we hebben nu op het ogenblik 35 members, waarvan er 6 40+ zijn.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Er was een bugje, een druid ging niet terug naar zijn gewone vorm, op mijn scherm 8)
     
  19. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Hoe krijg je die extra spell balk volkoren??
     
  20. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    quote van pagina 1:)

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina