1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    True (Y)

    Naja, ik krijg mijn geld iig zo snel mogelijk terug van de FRS. (Als het goed is heb jij ook een mailtje gekregen CopiePoes) Maar daarmee is mijn probleem nog steeds niet opgelost, want ik heb nog steeds geen prepaid kaart... misschien nog maar een keer mijn oom liev vragen om zijn creditcard O-)

    Aan de andere kant hoorde ik van iemand dat Blizzard ons een paar dagen extra zou geven ivm de omstandigheden rondom de prepaid kaarten, dat zou opzich wel eerlijk zijn maar ik betwijfel het enigzins.
     
  2. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand me vertellen hoe je dit doet:
    Sommige mensen typen de naam van een item in het chat venster en als je er op klikt, krijg je een dialoog te zien met de stats van het wapen. Voorbeeld staat hieronder...
    [​IMG]
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Shift click, werkt alleen in party chat, pm's en trade channel in cities.
     
  4. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, als lv 30 tauren warrior zou je dat toch wel moeten weten ;).
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    My freakin god! Iedere keer als ik wilt inloggen geeft hij "disconnected from the server" hoe irritant is dat. :mad:

    /edit even de customer service opgebelt; staat er al standaard ingesproken dat dit zich inderdaad voor kan doen. Lekker is dat. Heb ik eindelijk een paar vrije uurtjes om te spelen kan ik niet online. :mad:
    Keek ook al bij account management waar ik een rare melding zag staan bij mijn betaalmethode met cc. Hopen dat dat nu maar goed gaat.

    /edit2 - erg frustrerend dit.. Als ik morgen nog niet online kan dan ga ik heel erg boos worden op Blizzard.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2005
  6. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t... die countdown van net was wel héél erg spannend. Ik dacht dat het 2006 zou zijn, maar tot mijn grote verbazing gingen de servers down. Naja, hopelijk draaien ze morgen weer op volle toeren :)
     
  7. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het matig. Je zit 12,99 te betalen, en dan krijg je dit... Zijn we nou gewoon genaait oid ? Ik heb wel zo'n gevoel. Iedereen lekker z'n cc nummer geven en alles, en wij hebben een probleem. Vanavond lvl 30 dacht ik, nee hoor, vanavond lekker Disconnected from server !
    |Okay|
    Pfffff
     
  8. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind het niet erg dat zo'n server af en toe afgesloten word voor onderhoud enzo maar wel erg vaak laatste tijd :mad: Hoop dat ze wat aan die hoge latency doen want ik hoor veel klachten van mensen daarover.
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Uhm jongens... het was een simpele server restart hoor.. Stormreaver was een minuut daarna alweer online hoor..
     
  10. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ l0l

    Ik had er werkelijk geen flauw benul van en nam van mensen in de server aan dat de server een tijdje down zou blijven. Blijkbaar hadden zij het fout ^^
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2005
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Jongens niet zo zeiken.... :{
    Meeste mensen hebben al 3 extra play dagen gekregen omdat de servers af en toe wat langer down waren dus niet zeiken..... :+
    Als het weer gebeurd krijg je vanzelf wel wat extra speel dagen _O_ .
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2005
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik was meer bang dat er iets mis was met me cc die ik heb gebruikt hiervoor. Want toen ik de melding kreeg ben ik bij me account management gaan kijken en daar stond een melding in het rood bij me cc nummer. Vervolgens zag ik ook dat hij gecharged was om kwart voor 8 en het was toen inmiddels 8 uur dus ik was bang dat er iets fout was gegaan. Vandaar mijn gezeik. :+
    Anyway het doet het nu allemaal weer.
     
  13. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    I love bugs *)

    [plaatje]http://img93.exs.cx/img93/5613/griffon8uc.jpg[/plaatje]
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    USA SITE

    Character Transfers - Ordinn on 3/16/05
    We are happy to announce the next step in our continued efforts to improve the stability and performance of our realms. Players with characters on high-population realms will now have the option of transferring their characters to a low-population realm. Dispersing the population across all the available realms will reduce lag and queues and improve the overall play experience for our players.
    Character transfers are optional for players with characters on eligible realms. Each high-population realm selected for character transfers will have one designated realm to which characters can move. The first character transfer will be offered for the Arthas realm to the Nathrezim realm. Click here to see what other realms are currently scheduled for character transfers. For more information, please read the character transfer F.A.Q. located here.

    This service is being offered to a single high-population realm at first to ease any possible load created by character transfers on the live service, as well as isolate any issues that may arise. We will announce further character transfers once they are ready for release.

    Once again we thank you all for adventuring with us here in Azeroth, and we look forward to seeing you in the game!

    EUROPA SITE

    Character Migration
    Ryann, 17/03/2005
    Realm population imbalance has resulted in players on a number of realms experiencing login queues, while other realms have lower-than-average populations. Character migrations are now being offered in North America, and after localization testing is complete, we will offer the same service to our European community shortly.
    Please be aware that while these character migrations are optional, each realm selected for migration will have only one designated realm to which characters will be moved. Once character migrations are ready for deployment, we will announce a rollout schedule for the migrations to take place.
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    I don't care, zit al op een prima server, nog nooit problemen gehad, en hooguit 2 keer een queue (van 10 man ofzo :) )
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel wil ik graag spelen maar ik heb op het ogenblik tog voor half life 2 gekozen.
     
  17. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    hoezo kan je niet gewoon naar elke server veranderen... als je bijvoorbeeld naar wat vrienden op een andere server wilt die ook high population heeft kan dat heel handig zijn...
     
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ben ik de enige die niet kan connecten?

    In het begin lijkt het erop dat alles goedgaat. Maar als hij m'n character wil laden geeft hij de foutmelding:

    Disconnected from server

    Ik zit trouwens op Deathwing..
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Volgens mij zijn er 26 paginas vol mensen die dezelfde problemen hebben op wow-europe.com fora.

    Ikzelf geen last van trouwens, ook op Deathwing.
     
  20. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Check wow-europe.com, ze weten ervan en zijn bezig het op te lossen. Beetje zinloos om steeds hier te posten dat je niet kan inloggen, wij kunnen er tenslotte ook niks aan doen om je te helpen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina