1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    ik heb geen probelemen met het inloggen. Alleen ik word soms uit het spel gegooid met een foutmelding die nergens op slaat...
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Jawoor, leuk. Probeer ook al 2 dagen te bellen maar de hotline legt, na een auto msg, weer neer. Lekker is dat. ^^
     
  3. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Zooh.. mijn eerste maandje zit er weer op, ik had de 3gratis dagen er ook bij :)
    en toen me account gister om 4 uur verliep, kon ik nog lekker door spelen tot half 11 s'avonds :9.
    tot dat ik ging reloggen stond er Your playtime is expired ofzo zoiets.
    er zijn heir nog geen gamecards dus ga ik maar eens de MC van me vader vragen :9
    ik vond het heel leuk 1e maand, van te voren had ik afgesproken met een vriend welk level we zouden halen na de 1e maand (we dachten we halen lvl 25) maar uiteindelijk lvl 27 :)
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gisteren voor de half jaar betaling gekozen. Heb ik meteen een half jaar geen gezeik meer en kan ik lekker blijven spelen ^^ Blij met mijn CC =P
     
  5. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ga ik waarschijnlijk ook voor kiezen. 11 euro per maand is te overzien. Nu hoop ik alleen wel dat het zo leuk blijft als dat het nu is. Daar ga ik echter wel van uit. :)
     
  6. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    waar is the fucking update??/ vandaag zou er een update moeten zijn maar ik moet niet updaten en als ik speel zijn er geen nieuwe bars of iets...
     
  7. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Update komt niet vandaag, en er is nog geen nieuwe geplande datum :mad:
    Check de forum post hier
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    New wave of Game Cards

    Ryann, 18/03/2005
    The 60-Days Pre-Paid Game Card for World of Warcraft is seeing impressive demand in a lot of European countries; some retailers have already reported that they will soon be sold out. In order to make sure that every player will be able to continue playing with his or her preferred method of payment, we will be releasing a new wave of Pre-Paid Game Cards across Europe. The availability dates for the respective regions are:
    Germany, Austria, Switzerland, France, Belgium, the Netherlands: end of March
    UK, Denmark, Finland, Norway, Sweden, Italy, Spain: early April
    We will continue to issue new waves as soon as possible to keep the Pre-Paid Game Cards available, so that everyone can enjoy World of Warcraft without interruption.
     
  9. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    mooizo, kon ze ook al nergens meer vinden.
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mwa mooizo is een ander verhaal. Nog steeds tot eind Maart wachten voor degene die er nog geen hebben kunnen bemachtigen.
    Ik geloof dat btw nu mijn cc wel geaccepteerd is; dus ik geen problemen zal ondervinden. :)
     
  11. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje raar bij mij, ik heb dus via mijn eigen bankrekening gedaan, via duitsland, maar ik heb nog geen problemen opgelopen, ze hebben er zelf nog niks over gezecht ofzo, terwijl mijn gegevens niet kloppen, en mijn gratis maand en die extra dagen zijn al voorbij....
     
  12. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat er ook dat de creditcard gegevens niet kloppen, maar ik kan gewoon doorspellen terwijl mijn maand al een week voorbij is.
     
  13. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
  14. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    DANK GOD VOOR DEZE NUTTIGE POST :{

    In ieder geval ^^ Ook ik heb gebruik gemaakt van die Duitse Bank Methode en zou op 18 maart hebben moeten betalen. D'r is echter geen zak gebeurt maar ik kan nog steeds spelen. Beetje gaar, maar wel relax.

    Het blijft belabberd dat die prepaid kaarten nergens te koop zijn (zijn ze überhaupt wel ooit te koop geweest?). Maarja, ik zie het wel weer...
     
  15. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk en ik betaal dus wel....Bij mij gaan de kosten al van de gamecard af :mad: lekker eerlijk..volgende keer zal ik ook de boel oplichten met een valse credit card nummer :{
     
  16. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb ze wel eens gezien bij de mediamarkt. Maar toen dacht ik, ik koop het wel over een weekje ofzo... Niet echt slim dus ;)
     
  17. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze in januari al bij GCSHOP.nl besteld....ik wou zeker zijn dat ik kon spelen :)
     
  18. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had m ook besteld bij gcshop, maar die krijgen ook pas eind maart weer binnen. Dus ik had m maar gecanceld
     
  19. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, Blizzard is wel het bedrijf van me leven. Jezus, betaal je 12 euro per maand, en 39 euro voor de game, weten die homo's nog niet hoe je nou een fatsoendelijk betaalmethode moet handeren. Site offline, en ik kan niet inlogge omdat ik niet betaald hebt. Tja, Blizzard zijn franse en die legge op zondag alleen maar in die kutstokbroden te zuigen, luie flikkers. Voor 1,2 miljoen per maand nog je werk niet goed doen... Wat wil je nog meer ?

    /Mod Kritiek uiten is prima; zolang je het maar wel op een redelijk beschaafde manier doet aub. :) - Orcrist
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mrt 2005
  20. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beloofde patch die is uitgesteld naar een onbekende datum. _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina