1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch gewoon triest zoals de service bij dat Blizzard is. Je kan het geen bedrijf meer noemen hoor. Die payment problems kunnen door foute info, maar om dan ingame je door te verwijzen naar een site die het niet doet gaat wel heel ver.
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, doe ut zelf dan, met zoveel mensen die die site bezoeken is het ook lastig.
     
  3. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ze hebben zich wel beter mogen voorbereiden op alles.. Zeker op die gamecards dat gaat echt voor geen meter zo.
    Maja zeuren helpt niks.. Het spel is en blijft geweldig dus zo slecht zijn ze nog niet hé? ;)
     
  4. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, opeens doet hij het nu niet meer bij mij, vage shit allemaal,

    Edit: oow, ook nog een leuk, mijn account kan ook niet inloggen op de site van world of warcraft (www.wow-europe.com) soms denk ik wel eens.... Blizzard, waar zijn jullie mee bezig
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2005
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad. Op het moment spelen er gewoon verschillende factoren een rol die frustrerende consequenties tot gevolge kunnen hebben (ik heb er zelf ook last van gehad; en daar flink mijn onvrede over uitgesproken), maar in principe is het wel begrijpelijk. Ik denk dat over 2 maanden het hele systeem een redelijk geoliede machine is en je sneller geholpen zal worden.
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Blizzard had verwacht dat zoveel mensen het spel zouden gaan spelen, alleen wel pas over 4 maanden.

    En
    dat heb ik nu ook, kmoet er ff een 6maand periode bij aan kopen maar me account kan niet inloggen, maar ja er zitten nu vast 200.000 mensen op die site op F5 te drukken :8.
     
  7. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat als je 1,2 miljoen per maand verdient je wel een service mag hebben. Kijken hun nooit op fora ? Heel Europa zit te spammen over wanneer het spel uitkomt, en dan verwachten hun dat je over 4 maanden gaat spelen. Gelul, ze hadden zich beter voor mogen bereiden. Maarja, als ze de volgende problemen met een beetje vaart oplossen... Is deze kritiek nutteloos ;)
     
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja hoor, het is tijd om te betalen..alleen er zijn nergens prepaid cards :mad:
     
  9. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, dan is de AH misschien eens minder druk en dus ook minder outbits =P
     
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    het is nou alweer de vierde keer dat mijn internet het niet deed deze laatste paar weken. ik heb het hele weekeind weer niet kunnen spelen :mad: ik wou eigelijk dit weekeind nog voor de lvl 30 gaan. maar dat is dus niet gelukt...
     
  11. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Human Warrior level 16, maar dat is echt een slechte keuze om voor een warrior te gaan. Is volgens mij veruit de zwakste klasse van allemaal. Armor moet zo vaak worden gemaakt dat ik er gek van wordt.
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat heeft elke class die de monsters head to head aangaat hoor, mijn rogue heeft er geen problemen mee, doodgaan kost veel dura en spirit rezzen nog meer.
    Je moet gewoon je warrior goed maken en spelen dan kan een warrior een zeer goede fighter zijn, in pvp met enkele moves die spellcasters irriteren en mega armor en abilities die ze onmisbaar maken in instances en groups.
     
  13. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    En minder items te koop... _0/
     
  14. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    gellukig heb ik een creditcard heb ik dat probleem niet ik ben trouwens best veel Broken Allience gasten tegengekomen waren wel vriendelijk :) behalve eentje die kwam me achterna met een groep van 3 >=(
     
  15. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Warrior is echt niet de zwakste klasse. Als je goede armor hebt en een goed wapen icm genoeg health points zul je merken dat het nog alles meevalt. Dan kan een warrior juist uitstekend tanken en damage uitdelen...

    (Als je btw nog een voorbeeldje zoekt van een niet onaardige uitrusting, dan moet je maar ff hier kijken hoe die van mij eruit ziet... ;) Dit is trouwens niet hoe die van mij er nu uit ziet, ik ben inmiddels al weer een level omhoog gegaan en heb wat nieuwe zooi aangeschaft...)
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2005
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo 6 maand strak achter elkaar gekocht met me vaders CC :+.
     
  17. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik had het er laatst nog over met de leden, ze waren het niet eens met onze rules, maar ik heb toch even duidelijk gemaakt dat de regels niet volgen een kick betekend :)
     
  18. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek vanochtend bij Account Management en tot mijn grote schrik zag ik dat ik moest betalen :eek: Gelukkig heb ik een zekere oom die er nooit zo moeilijk over doet om zijn CC te lenen, dus ik kan weer vooruit...

    Einde van de week hoop ik level 40 te zijn ^^ en dan nog sparen voor m'n mount >_<
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik hoop binnen 2/3 weken level 40 te zijn, en godzijdank krijg ik een gratis mount. (Felsteed)

    GVD al 5 dagen en 8 uur in dit spel zitten, niet normaal meer.. :'-(
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoop eind van de week begin volgende week lvl 40 te worden. Hopen ook dat ik dat met me gold haal, zit nu nog maar op 38.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina