1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je de mount wat later, ga je niet dood van hoor :eek:
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Eigenlijk wel..Met een mount kan je makkelijk vluchten, tevoet niet :+
     
  3. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand ervaringen met een dwarf hunter? Zo ja, wat zijn zijn voordelen en wat zijn nadelen.

    Alvast bedankt
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb een lvl 10 troll hunter als alt, nu weer meer met me lvl 43 rogue spelen.
    Zal zo ff edit doen met wat info over hunter play style.

    Voordelen

    Je hebt een pet. (voornamelijk bedoelt om de tegenstander lastig te vallen, te taunten en te tanken dus, handig om op een 2e monster te zetten terwijl jij de 1e killed.

    Je range skills zijn beter dan elke andere class dan ook.

    Op lvl 40 kun je mail dragen wat je power zeer verbetert

    Je kunt leuke pets hebben met skills die je bijstaan en die skills weer leren aan andere pets.

    Je kunt je pet 1x!!!! hernoemen, zoals slave of wat jij leuk vind :+.

    Je kunt opzich redelijk solo'en aangezien je een pet hebt.

    Nadelen

    Een hunter zal later wat minder snel direct worden uitgenodigt voor instances, daarvoor willen ze liever mages/rogues voor damage en warriors voor tanken. Niet direct te veel van gaan aantrekken als je een hunter wilt.

    Je kunt jezelf niet direct healen, niet al te groot probleem, kan ik als rogue ook niet.

    Je moet je pet vaak eten geven om hem happy te houden, sommige pets houden alleen van sommige food/fish/fruit etc, vinden sommige hunters nogal irritant.

    Je melee skills zijn zwaar ondergeschikt aan je range kracht.

    ---
    Persoonlijk vind ik troll hunter het beste aangezien je dan nog wat extra health regen hebt (ook in combat!).

    Ehm lvl 40+ zijn en geen mount hebben is verboden 8), had hem 3 uur nadat ik 40 was, zat nog wat items in AH waarvan ik geld kreeg.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  5. Victor

    Victor Guest

    Kun je eigenlijk ook van pet wisselen? Want als dat niet kan loop je toch wel hele goede mis.
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, je kan wisselen van pet.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan 2 pets tegelijk hebben , of 3 dacht ik je hebt 2 pet slots bij die pet gasten (ehm naam :confused:)die vaak bij de inn staan, daar kun je ze wisselen, je kiest een pet trained hem onhoog leert nieuwe moves en switched naar een nieuwe.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  8. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral het feit dat Hunters op lv 40 mail kunnen dragen, is de grootste bullshit die er is vind ik. Dat maakt ze zo overpowered tegen de rest met name omdat ze ook veel wapens kunnen dragen incl. dual wield..

    slecht van Blizzard..

    Goh, en er is zeker niemand met me eens }:]

    Kijk, als ze nu eens alle leatherdragers ook op lv 40 mail aan laten kunnen.. dan zou het veel eerlijker zijn. (*doelt op rogue =P)
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  9. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Grootste nadeel van Hunter is je pet. Als je pet dood gaat, heb je zelf niks meer. Want je moet overschakelen op melee, en dat zuigt met hunter. Zelfs met dual wield (heb ik) Me pet beschouw ik gewoon als me "warrior" die met growl een mob taunt en dan schiet ik op afstand op die mob :)

    Edit: Rogue met plate armor ;)
     
  10. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Hunters zijn totaal niet overpowered. Dual wield is helemaal niet zo goed als het lijkt sinds de kans veel groter wordt dat je je aanvallen mist. Als je pet dood is heb je een kleine kans om nog te winnen als het een wat sterkere vijand is. Met een mail armor heeft je hunter tenminste ook een kans nadat zijn pet gekilled is.

    Een rogue is moeilijker te raken en maakt zijn vijanden snel af, als hij dan ook nog mail armor draagt is ie bijna niet te killen denk ik.
     
  11. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraag over het betalen over mastercard.
    halen ze er zelf het geld vanaf?
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Een rogue kan zeer snel veel damage dealen maar het niet goed nemen.
    Een palladin is juist andersom, kan niet zo erg goed damage dealen maar ERG GOED damage nemen. Misschien iets te goed...
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    lol. Ten eerste zijn er weinig mail setjes verkrijgbaar die rendabel zijn voor een hunter. Daarom zal je een hunter 40+ vaak nog in leather zien rondwaggelen. Ten tweede maakt het in principe weinig uit of je nou als hunter alle wapens kunt dragen, hunter melee is namelijk niet eens te vergelijken met een andere melee klasse. We hebben een paar melee skills die je kan gebruiken om te gaan kiten, maar dan houdt het ook op.
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt een paar slow/stun moves die er voor zorgen dat je weer kan gaan rangen.
    Alleen een rogue heeft echt wat aan dual wield aangezien die dan 2x poison kan doen en betere talents/moves.
     
  15. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nu een level 29 priest alliance, maar ik kan niet echt een plek vinden waar ik nu quest kan doen. iemand nog ideen...
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet voor alliance :+.
     
  17. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    En dus 2x zoveel kans..
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je Arathi Highlands proberen
     
  19. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn denk ik nog iets te hoog gegrepen voor em, maar hij kan het natuurlijk altijd proberen :)

    Wat de hunters betreft: Waarom denken mensen zo dramatisch dat als een hunter zijn pet kwijt is dat 'ie dan niks meer waard is... Ik bedoel, we kunnen zat wapens hanteren en de melee damage die ik met mijn Dwarf doe is helemaal niet zo slecht. En zelfs dan heb je nog een move waarmee je je target kunt slowen wat je een uitstekende kans geeft om weg te rennen en te gaan rangen. En dat ze vanaf level 40 mail kunnen dragen vind ik wel zo eerlijk, we zijn immers wel een klein beetje head-to-head fighters (en zeker als je pet dood is ;)).

    Al met al vind ik het dus onzin dat mensen beweren dat de hunter 'het oneerlijkst' is tussen alle classes. We ownen gewoon! :+
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina