1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    tnx voor de tips, ik zit nu in Desolace maar veel quest zijn daar nog niet te doen. ik ga denk ik Thousand Needles maar eens proberen.
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hillsbrad Foothills is denk ik wat Alliance-vriendelijker dan 1k Needles.
     
  3. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de amerikaanse versie van de site is de update nu beschikbaar, maar ik heb nog niets hoeven te downloaden. Jullie wel?
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wij zijn geen amerika hoor :+.
    Wij krijgen zoiezo altijd updates op vrijdag dus ook patches, en de patch was tot onbepaalde tijd uitgesteld omdat die buggie was, je zult het vanzelf zien of horen.
     
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand al of de nieuwe gamecards al in de winkel liggen? Ik hoop het wel want ik heb nu 4 dagen vrij...
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Je kan beter naar Hillsbrad Foothills gaan, en daarna naar Desolace. Vervolgens naar Stranglethorn Vale, afgewisselt op lvl 36/37 met Arathi en dan weer terug. Tegen die tijd moet je rond de lvl 39/40 zijn. :)
     
  7. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoals TcO al zegt; dat is alleen voor de US versie van het spel. En de leukste feature (vind ik), zit daar ook nog niet ingebouwd; PVP Ranking :'-(
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Honor system moet redelijk snel komen, wat ik ook mega vet vind maar zelf kijk ik ook erg uit naar Battlegrounds.
     
  9. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    is inderdaad denk ik een beter idee, ik liep gister in Thousand Needles en het is (PBateman zei het al) daar niet echt een goed gebied voor alliance... ik ga vandaag wel hillsbrad foothills proberen. moet ik dan via arathi gaan?
     
  10. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, de uitgang in het noordwesten leid naar Hillsbrad Foothills. Dan moet je 'ff de borden volgen om in Southshore te komen :)
     
  11. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een gamecard bestelt bij musicstore, vandaag zou ik hem kunnen ophalen maar hij is uitgestelt tot 1 april. Als dat maar niet zo doorgaat, kan ik nog langer wachten...
     
  12. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal ervan dat ik niet zo'n kaartje heb gekocht de ene keer dat ik t zag liggen. zal binnenkort maar weer eens kijken.

    Heb trouwens vanmiddag de Official Strategy Guide gekocht voor WoW bij Bart Smit. 432 bladzijdes met alles wat je nodig heb *)
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Denk dat ik ook maar is WoW literatuur ga aanschaffen. Gewoon voor de fun op school oid. :cool:

    Morgen komt btw de patch. Servers zijn offline van 5:00 tot 11:00 GMT +1
    Blizzard kennende kunnen we rond half 1 weer online, maar dan hebben we wel een geweldige patch (voor de interface dan, hunters schijnen nogal wat dps en andere dingen te verliezen, although onze skills wel goedkoper worden.). Geen cosmos meer nodig; heb ik al via verschillende Amerikanen gehoord. :D!
    Wel lelijk trouwens dat ik dat nu pas zag, heb net voor 3g nieuwe skills gekocht. :mad:
     
  15. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    oh, das wel jammer. ik heb ook net skills gekocht...

    ik zit nu trouwens in Hillsbrad Foothills, beetje makkelijk gebied. maar dan gaan de quests ook lekker snel :)
     
  16. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Waren er gisteravond nog mensen van dit forum aanwezig bij de Alliance raid (Stormreaver server)? We hebben zo'n half uur stand gehouden, maar werden daarna overdonderd. :D

    Hier wat screenshots:

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  17. jurjen1

    jurjen1 Exit Light

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    2
    heb even een vraagje over de nieuwe patch..
    ik probeer nu de WoW-1.2.3-to-1.3.0-enGB-patch.exe te downloaden maar op de manier van blizzard via bittornt gaat het niet echt snel... heeft iemand een alternatief waarvan ik hem kan downloaden?
    heb al veel gezocht op google maar ik kan alleen de 1.3.0 enUS vinden...
     
  18. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon via WoW zelf misschien? Als je de game opstart vraagt 'ie meteen om te updaten, geen probleem dus. En ondanks dat de realms nog down zijn kan ik nu al wel een patch downloaden.
     
  19. jurjen1

    jurjen1 Exit Light

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    2
    sorry voor de onduidelijke uitleg maar ik doe het nu gewoon via WoW.. maar heb hier een download speed van gemiddeld zoon 6.kb/s :confused:
     
  20. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat bij mij al iets van een kwartier op 0 % :confused:

    Edit: 4 KB/s 8)
    Heb al bijna 1 mb binnen, ja mense feest
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina