1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    juppie.. zit nu op 61% na 1.5 uur downloaden..
    Ben iig blij om te zien dat iedereen dit probleem heeft en het dus niet aan mij ligt :p

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Net de update gaan downloaden, maar tot nu toe is hij alleen nog maar aan het connecten (al 2 minuten nu), dat belooft wat.

3. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die manier word vaak door blizzard zelf aangeraden enzo, kan geen kwaad.

servers nog steeds down :mad:

4. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Vanaf 5 uur snachts bezig en nog steeds een geweldige cock up, wat een ambtenaren daar zeg.

Edit: Mijn update was toenstraks incl connecten binnen 10 min binnen........

Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
  5. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ze zijn echt altijd zoveel later dan geplande tijd klaar. Het zou veel fijner zijn als ze het laten weten ergens op hun site dat het uitloopt of gewoon eerder beginnen ofzo.

Ik lees net ff de regels op de Broken Alliance site en deze regel: ,,# Never attack Horde when you are not on a raid, unless of course, they attack you first''. vond ik toch wel grappig. PvP anyone? Nee, ik zou er dan eerder ''Don't attack Horde who are 5 levels lower then you'' ervan maken.

En sowieso, als je iemand tegenkomt van hetzelfde lv, dan is het 99% zeker dat hij je zal aanvallen..

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nog 0.5MB arghhh 8).
    could not connect to tracker 8)8)8).

7. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    die van mij gaat ook nie ech snel nu op 36 %.
    Maar zijn de guides al te koop in de winkel en zoja waar??

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tja, sommige horde gasten zijn aardig

en sommige niet...

maar ik maak de laatste tijd wel erg veel zwakke dingen mee, zoals een gast die ik groet zodat we niet gaan vechten. we lopen de hele tijd langs elkaar en doen elkaar niets. en als ik ff aan het vechten ben valt ie me aan. of 2 lvl 50 horde gasten die eerst ff langsrijden op hun mounts en dan opeens stoppen om 2 lvl 30 gasten uit te moorden :{

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had die guide al in november/december hoor :+.
    De mijne gekocht bij dimensionplus www.dimensionplus.nl, misschien heeft bol.com hem ook?

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Die interface map bestaat volgens mij niet eens als je geen cosmos of andere add-ons hebt geinstalleerd, dus verwijderen kan absoluut geen kwaad.

11. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    is ie niet gewoon te koop in de bart smit of freerecord shop ofzo?

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Stel je niet aan :+, horde killed alliance, alliance killed horde, we zijn vijanden simple as that. Ik moord alle alliance die ik tegenkom tenzij ze wat lvls hoger zijn of we in het zelfde gebied zitten om wat beesten te killen.

13. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Ja nou, dat kan nog wel volop irritant zijn nietwaar? Maar idd, als een horde langsrijd op mount en serieus gewoon stopt om jou te mollen, dan vind ik dat zo onwijs triest.

14. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb ik m ook vandaan. Maar ze zullen wel weer te weinig hebben ingeslagen, er waren er nog maar 2 toen ik keek.

Met de update zal dit toch wel redelijk recht getrokken worden met die Honor en Dishonor points als je iemand killt die veel lager is..

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat noem ik gerechtigheid :).

16. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tja, het is een guild regel dat je niet eerst mag aanvallen...

het waren er zelfs 2 :eek:

17. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, we zijn allemaal menselijke spelers (althans dat hoop ik toch wel ;)) en dus zou een beetje respect en begrip voor de tegenpartij er toch wel bij moeten horen. Vooral in de questgebieden of simpelweg de enige wegen naar een bepaalde plaats. Met als voorbeeld daarvan toch wel Ashenvale paar levels terug, altijd maar afgemaakt worden door agressieve horde op Maestra's post.. terwijl dat toch zo'n beetje de enige weg is naar astranaar. Dat soort dingen vind ik dan jammer.

18. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Meestal kan ik goed opschieten met horde.. En de meesten zijn ook wel zo aardig om te wachten met aanvallen totdat je weer een beetje je hp en mp terug hebt.. Maar er zitten ook van die 14 jarige engelse kindjes bij (zo zie ik het :)) die naast je gaan staan wachten totdat je met een mob aan het vechten bent en je dan een vuurbal in de rug schieten...

En het ergste is nog de undead rogue met de naam ALAKAZAM op de bladefist server.. Ik blijf die kerel maar overal tegen komen.. Hij is 5 lvls hoger als mij en blijkbaar heb ik ooit iets gedaan wat hij niet leuk vind, want elke keer als ik em tegen kom killed die me en blijft die 30mins bij me lichaam rondhangen om me steeds weer te killen als ik toch leven kom..

Verder niet echt problemen met horde.. Zij killen mij, ik kill hun...

*edit*

Oja, het top punt zijn natuurlijk de lvl 60 horde players die op de boot van bootybay naar rachet blijven staan om elke alliance player (welke lvl ze ook zijn) te killen..
    En als warlock moet ik om de 5 lvls wel weer eens naar rachet..

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tja dan moet je naar een PvE server gaan, als ik iemand met een beest ziet knokken is die dood simple as that :).

20. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    het is gewon een game dus hoezo zou je triest zijn als je als aliance een horde killed ....
    dat hoort toch gewoon bij het spel en als je dat niet leuk vind mmoet je op pve server gaan spelen en nie op pvp

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina