1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Een vriend van me baalt nogal omdat hij geen WoW kan spelen omdat hij werkt met gamecards. Ik heb gehoord dat er ergens een truukje was dat je kon betalen met je bankrekening? Hoe ging dat ook alweer?

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Bij mij staat er dat er niet eens 1 server up is.

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28

er was eerst vrede tussen de horde en de alliance maar nu is er juist weer oorlog, kijk maar naar het filmpje (heb ik net ff gedaan omdat de servers toch down zijn)

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, er is officieel een vrede tussen de Horde en Alliance. Na Warcraft 3 vonden ze het tijd om vrede te sluiten, het is wel een erg broze vrede, maar goed; het is vrede. Anyway ik hoop dat straks de gamecards in de winkel liggen, want nu die nieuwe patch er is kan ik echt niet meer wachten :mad:

5. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0

1: het is geen truuk
    2: als ze erachter komen ben je de lul

duitse manier, kan je ook met je eigen postbank betalen: ELV

6. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    het is helemaal geen vrede check beginfilmpje van de game maar...
    maar de cards liggen hiet btw al in de winkel maar waren al snel uitverkocht ik had de laatste gekocht gister.

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233

Update 14:40
    We're experiencing some database problems, and currently expect the downtime to last for another 2 hours.

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Jongen, lees ook eens het boekje met de hele voorgeschiedenis, het is geen oorlog.

9. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat betalen met je eigen bank werkte niet... het was eerder een vervangende truuk voor de 'willekeurige creditcard-methode'. Wanneer je moet betalen kan dat echter niet op deze manier, best jammer.

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Servers komen up.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
  11. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het net ook ff doorgelezen. :D
    Ik vraag me af of je de Frozen Throne en Arthas ergens kan vinden in het spel..

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kom er op de 1 of andere manier weer op... heeel raar.. ach mij hoor je niet klagen :9

13. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aah .. me server is weer uitgevallen. burnling legion.. maar nu wou ik dus even een andere server nemen.. maar dus je kan uit die landen kiezen.. english, germany, enzovoort.. maar ook ''other'' maar daar staat nix, waar is dat voor dan?

14. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zit ik volgens mij in de problemen, want ik heb dat op die manier, en ik ben nog niet gebanned ofzo, ik heb net gekeken, en op de main site staat dat mijn account is bevroren, terwijl ik er gewoon nog op kan spelen. is het mischien beter om nu te stoppen met spelen voor dat ik gebanned ben, of een brief schrijven of wat dan ook, heeft iemand een idee voor mij?

15. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    emailen?

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Als je account frozen is betekent is dat je free month is afgelopen en dan je een gamecard of met een CC een periode betalen.
    Had ik zondag avond, en toen maandag de account site het weer deed kon ik me 6 month periode kopen met me vaders CC.

17. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Neh, het is toch niet jóúw schuld dat je nog kan spelen. Je hebt namelijk gewoon legale gegevens ingevuld en je kan nog steeds spelen, so what? Dat moeten ze bij Blizzard maar oplossen...

Zoals Tco zei: Je account is frozen als er betaald moet worden, binnenkort zul je dus niet meer kunnen spelen. Maar je hoeft naar mijn mening echt niet bang te zijn voor een ban omdat je helemaal niks illegaals hebt gedaan.

18. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig zijn er nog mensen die me gerust stellen, want ik raakte al in een lichte paniek. ik heb trouwens nog en vraagje, wat doet die quest tracker nu precies, want als ik het wil gebruiken doet die het helemaal niet? ik snap de doel er van niet.

19. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    er was vrede maar Allience heeft die geschonden (speel TFT bonus campaign maar) dus nu is er weer oorlog Allience = slechte kant Horde = goede kant forsaken wil gewoon vrij van de scourge zijn en die nieuwe plague die ze maken is alleen om meer mensen bij the forsaken te maken iedereen is welkom gnomes dwarfes elfs kijk maar in undercity O-)

20. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je gaat inloggen zie je toch bij realm servers, english, spanish, germany, en others wat houd dat others eigenlijk in?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina