[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, idd. Ben echt Arthas gek. Hij ziet er zo stoer uit 8) (na zijn "transformatie" dan)

Kan je eigenlijk naar Northrend?

2. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat dat servers zijn voor andere talen, bijv. Nederlands. Maar bind me er niet op vast :)

Heb ook een vraag:

Sinds de update van vandaag wordt je tijdens het spelen in een channel gezet, genaamd Cosmos. Deze geeft de hele tijd aan wie er in en uit de channels gaan en dat zijn er nog al wat, het is dus erg irritant. Het programmatje Cosmos UI had ik al voor vandaag, dus het moet lijkt mij iets zijn met de Update. Kan je zorgen dat je dit 'Cosmos Channel' verlaat zodat je niet de hele tijd die meldingen krijgt?

3. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    /leave cosmos

Misschien, weet niet zeker heb het niet namelijk.

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, het klopt gewoon typen: /leave cosmos

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was een noordelijk ijs eiland, aangezien sommige provincies en 1 in het noordoosten niet in gebruik is (naar map gaan muis erover houden) moet je overal rekening mee houden. :)

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vermoed dat je daar de huidige legers gaat joinen op de battlegrounds (althans dat hoop ik :+).

Eindelijk lekker 4 dagen non stop vrij; maar is snel zorgen dat ik lvl 40 wordt. :cool:

7. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Meeting stones! (en chat bubles!) _O_

[plaatje]http://img76.exs.cx/img76/6171/meetingstone0qi.jpg[/plaatje]

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Die chat bubbles heb ik gelijk uitgezet, zeer vervelend als je het mij vraagt.

Net trouwens een quest afgerond in Southshore als Horde zijnde, kwam er een lvl 44 elite Lich tot leven die daar een stuk of 6 Alliance gasten afmaakte.

}:]

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik ook gedaan, en die elite lich ook :), jammer dat er 4 guards en 3 alliance op hem sprongen, maar was wel geinig :).

10. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    ik had die quest afgemaakt toen we net southshore raiden dus datr was wel grappig lvl 44 lich meehelpen :)

11. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net even samengewerkt met een Undead in Blackfantom Deep, terwijl ik zelf Night Elf ben. :) Hij stond opeens naast me in het begin van de dungeon en hij was 3 levels hoger dan ik, dus ik denk, ik zwaai maar ff. Vervolgens samen wat mobs afgemaakt omdat het alleen moeilijk te doen is. Leuke ervaring :) Of heb ik nu de code geschonden ;)

12. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Net de eerste raid met onze guild achter de rug. Niet alles liep even soepel maar dat kwam vooral door het feit dat we nog maar weinig 40+ hebben. Toch was het een leuk uitje ^^

13. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de geschiedenis in het boekje is het mogelijk dat Arthas nu 'The Citadel of Icecrown' aan het herbouwen is, misschien dat er in een patch later een dungeon komt waarin je tegen Arthas kan vechten of zo. Lijkt me juist cooler om als Undead in het leger van Arthas te zitten.

14. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    dat zal niet snel gebeuren om dat de "forsaken" tegen arthas vechten dus 8)
    waarschuw voorgendekeer ff waar jullie gaan raiden en hoe laat zal ik daar zijn om jullie af te slachten! :+

15. jojolo

jojolo MX1000+MX3100=DeBest

Leuk Bevonden:
    0
    Yo mensen speel sinds gister wat een ownage spel.
    Ben al wel een beetje bekent maar WTF is een raid.
    En hoe kan je smit ofzo iets erbij zijn dat snap ik niet echt.
    (zeg niet dat ik het boekje moet lezen want die heb ik niet)

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Boekje lezen, tuurlijk heb je die want anders denk ik eerder aan een illegale server. :+
    1e page lezen en de site kan ook helpen.

17. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    En anders doe je even niet moeilijk en help je deze knul ff. Een raid is een grote groep van 1 alliance die een stad van de andere ''overvalt'' als het ware. Best leuk, maar soms behoorlijk vervelend.

Als ze de deepruntram gaan raiden bijvoorbeeld xD

18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hier wordt in geen enkele manier over de illegale versie van WoW gepraat. (ik zeg het maar alvast even).

Anyway; nog wat foto's van gisteravond:

Camp Taurajo was niet zo'n succes; Splintertree Post was weer wat te makkelijk.. Maar overal ging het beter dan verwacht; en was het zeker aangenaam om in deel te nemen. :cool:

19. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tjah net nadat er een paar weg waren gegaan kwam er versterking... :+

Toen was het even heftig en iedereen werd het kamp uitgedreven van ons en toen was het alweer laat en toen heeft iedereen nog een beetje gequest. Het was heel leuk en volgens mij ging het ook goed voor een eerste guildraid :)

20. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Damn, heb ik gemist :p Ach, het is maar me 2nd character in die server. Pas lev 17 ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina