1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    World of Warcraft-gamers schrikken van rekening

    AMSTERDAM - Een aantal World of Warcraft -spelers is vorige maand geschrokken toen zij de afschrift kregen van hun creditcard-maatschappij. De betaalde versie van het spel kost 8,99 pond per maand en wordt maandelijks geincasseerd. Toen niet Blizzard Entertainment, de maker van het spel, maar een hotel in Engeland op de afschrift stond, raakte de gamers in paniek.

    Veel spelers dachten dat hun gegevens waren gekraakt en belden in paniek het betreffende hotel op. Volgens Gordon Chingara, manager van het Croydon Park Hotel, hebben tientallen gamers opgebeld. "Een speler wilde zelfs haar creditcard opzeggen. Een aantal bellers wist niet meer waarvoor de 8,99 pond was. Zij dachten dat wij hun gegevens hadden gekraakt." ");

    De manager bevestigde dat het hotel het geld had ontvangen. "Het is een fout geweest van Euroconex, een bedrijf dat ervoor zorgt dat de betalingen bij de juiste ontvanger terecht komt. Helaas is dit nu niet gebeurd. We zullen zorgen dat al het geld terugkomt naar Blizzard Entertainment."

    World of Warcraft is een MMORPG (Massive Multiplayer Online Role-Playing Game), waarbij duizenden gamers tegelijk het spel kunnen spelen.
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    :'-(

    :{

    _0/
     
  3. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook een undead rogue maar ik val alliance spelers rond mijn level bijna nooit aan als ik ze tegen kom, alleen als ze daar zelf mee beginnen. Ik ben genoeg Night Elf en Human rogue's tegen gekomen die me aanvallen terwijl ik al in gevecht ben met een monster. Je hoort mij er ook niet over klagen, uiteindelijk gebeurd het toch wel als je op een PvP server speelt.
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk sowieso dat je niet kan stellen dat of Horde of Alliance juist ganked en de ander niet. Die personen zitten op elke server aan elke kant in ongeveer gelijke aantallen. Persoonlijk zal ik er ook niet wakker van liggen dat ik geganked ben; het is nu eenmaal een PvP server. Echter dat sommige mensen daar genot uit halen om iemand zonder moeite te doden vind ik een beetje retarted. :)
     
  5. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    moet jij nodig zeggen ik weet nog dat ik een keer in stranglethorn trolls moest killen voor een quest kwam ik een vrouwelijke night elf hunter genaamd orcrist tegen ik laat haar met rust zij laat mij met rust tot ik ineens erg zwak ben en net klaat met een troll en BANG in em rug ik dood :mad: je zal het vast niet leuk gevonden me zomaar aan te vallen het zal vast noodzakelijk geweest zijn :p
     
  6. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu je erover begint, ik ben opvallend veel spelers tegen gekomen met namen als orcrist, orccrist, orcrrist enz. Op meerdere servers zelfs.
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Orcrist ganking service ;).
    Noem een server, tijd, place en naam en maak wat gold over en binnen 5 uur is de desgewenste persoon dood.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  8. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    *ruikt aardig gevaarlijk die Tco... maffiose at WoW:cool:...
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    True; waarshcijnlijk heb je me excuses ook gemist. Had het namelijk niet door dat jij geen NPC was een aangezien de hele tijd iedereen de NPC's zat te rippen (en ik had ze nodig) schoot ik op iedere troll die ik zag zonder goed te kijken. Maar ik kan je verzekeren dat dat niet de bedoeling was; zag het ook pas toen je dood was en ik geen loot had. ^^

    @shz - tja sinds de films is de naam wat populairder geworden doordat een gedeelte toen ook de boeken van LOTR is gaan lezen, en de voorafgaande boeken. Beetje jammer. :mad:

    @Tco lol ;)
     
  10. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan hedde toch niet goed gekeken orcrist ;). Je ziet toch van mijlen ver dat Loki zoveel lelijker is dan de gewone mobs =P


    Btw, bij de alliance word de horde opzich best wel gehaat hoor. Ze staan echt bekend als imbeciele lelijke hernialijdende beesten. Die als het ware net uit de steentijd komen. Daarom valt alliance denk ik wel regelmatig aan =).
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  11. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
     
  12. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, hoor ik daar een verwijt? :+ Nog bedankt voor dat voodoo-masker trouwens ^^ die is echt meesterlijk, ik zal 'em voor je opzetten als we gaan raiden...
     
  13. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik vond em wel grappig ;) maar dat van dat ze allemaal dood moeten is omdat ik vaak genoeg door ze zijn geganked in strangelethorn en ook nog is gecorpsecamped door Broken Allience members |:-
     
  14. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je ons namen geeft :D

    En trouwens dus als je mij ziet is het kill on sight, ik zal het maar niet proberen aangezien ik level 50 ben :+


    Wat is jouw nickname dan :eek:?


    /edit: Ik zie het al op de pics dat je Linx heet... Als ik je tegen kom dan zwaai ik wel even naar je....


    (met mijn zwaard)


    :+
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2005
  15. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet er iemand hoe ik vanaf Brill naar de Hillsbrad Foothills kan komen?
     
  16. juiby

    juiby Playboy Freak

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    vettegames!!! ;)

    /Mod Post dan niet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mrt 2005
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Lopes :), de 1e keer. Gewoon de map openen en je zou het al moeten kunnen zien.
    Via Silverpine south en dan gewoon der inlopen via de weg, doorlopen naar Tarren en de flyer pakken.

    WOEHOEEEE _O_ lvl 50 _O_.

    edit; hoe krijg ik dat picture(avator) van official wow forums hier? ik krijg alleen maar een verdomd wit plaatje als ik opslaan als etc doe. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2005
  18. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Print screen, kopieeren in paint en dan met zo'n ''uitsnij-tool'' de avator eruit ''knippen'' en dat dan opslaan, althans zo doe ik het altijd.
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Beetje crude maar ik zal dat dan maar eens ff proberen ;)

    edit; te groot nu 8)

    edit; Jaaa _O_ <-- Thats me :cool:.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2005
  20. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    @ Tco: Mooi man _O_


    11:20, nu mogen de servers wel weer online komen van mij O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina