1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  2. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Hahaha vet man is dit serieus? Met z'n 2en in 1 lichaam zitten lijkt me tamelijk kut spelen eigenlijk :p Maar ze zullen zeker ruleren in pvp omdat ze zowel mage als warrior kunnen zijn _O_

    Ik weet nu al dat ik er geen wil zijn maar het word erg leuk om ze rond te zien lopen *)
     
  3. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan ook gewoon de hele pagina saven en dan de randen er weer aan plakken in photoshop. Daarna kan je gewoon het level nummer zelf invoeren aangezien dat niet meegekopieerd wordt (is een script). Het is iets meer werk, maar als je in photoshop lagen gebruikt, kun je het level nummer steeds opnieuw makkelijk aanpassen... :)

    Zo heb ik het dus ook gedaan...
     
  4. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Als mensen die die dubble headed orgre shit geloven nu eens ff naar de datum kijken...
     
  5. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar zie jij een datum staan dan? :confused:
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het is 1 april....
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Jij bent dus een rogue heh? Heeft het enig nut om de master of deception talent helemaal te vullen, of merk je daar toch niets van?
    En wat zijn talents waarvan jij zegt 'Daar kan ik als Rogue niet zonder' ?
     
  8. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ignorance is a bliss |:-
     
  9. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, ik heb zeg maar geupdate en sindsdien kan ik niet meer inloggen. (update van vandaag, that is) Hij zegt gewoon ''unable to connect'' terwijl ik wel gewoon toegang tot internet heb. Vreemd, maar toch wil ik wel spelen xD.

    So, can anyone here, help me out?
     
  10. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet dat het weinig zin gaat hebben want jullie kunnen er ook niks aan doen, Maar G*dverd*mme wat zijn ze weer lekker bezig daar bij Blizzard! Kan ik weer de hele f*kking middag niet spelen op de enigste dag dat ik kan spelen!

    En wat dan ook zo leuk is je kunt dus wel naar de realm list, je kunt proberen in te loggen op je realm (Stormreaver in dit geval) maar dan kan hij de character list niet retrieven ofzo maar er komt wel doodleuk in het linker hoekje te staan dat je nog 1 dag speeltijd hebt!!! Ik weet niet eens OF ik wel zin heb om te verlengen met al dit gekloot de laatste tijd laat ze is maar eens een beetje iets aan die lag en al dit onderhouduitloperij (zo hé wat n woord :p) doen voordat ik weer bijbetaal!

    Zo! dat moest er even uit.
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey chill, je krijgt net 2 extra play dagen FREE, omdat de patch van vorige keer voor wat probleempjes zorgde. Ik vind het ook niet allemaal even smooth gaan maar klagen kun je beter bij de official forums dan hier.

    En dodgie, ben je horde of alliance en welke server ;). Kga je niet beter maken als je tegen me vecht :+. Maar idd ff serieus zit je op een PvP of een PvE server, dat maakt zeer veel verschil. :)

    En over die 2 headed ogre, niemand die dat toch gelooft op 1 april....8), als je het eerst al geloofde dan denk je toch wel bij het stuk waar 2 mensen in 1 character zitten ehmmm tja :p dagg. _0/
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2005
  12. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook problemen met de realm: Stormreaver

    Als ik probeer te connecten tot die realm probeert hij ook de karakter lijst te verkrijgen maar dat blijkt hem niet te lukken..
    Ik heb ook nog een paar andere characters op een andere realm en daar werkt het wel...
    Vaag :'-(
     
  13. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil op mijn eigen account komen op de site, maar de site doet weer raar
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Heb je uberhaupt naar buiten gekeken vandaag ?

    }:]
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Op dit moment nog op geen van beide ;) Mijn huidige PC kan WoW in geen 100 jaar fatsoenlijk runnen, maar heb vorige week een week gelogeerd bij een goede kameraad van me, en heb daar ook een aantal dagen van WoW kunnen genieten, ongelovelijk verslavend :')
    Maar ben van Plan om PvP te spelen. Ik heb het hele spul eens goed bekeken, en ben er zo goed als zeker van dat een Rogue het beste bij mijn speelstijl past.
    Heb je verder misschien ook nog wat speeltips?

    Al duurt het vast nog wel een tijdje voor ik online ben met Wow :'-(
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/rogue.html
     
  17. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik geraak nog altijd niet op de realm: Stormreaver...er blijft 'retreiving character list' staan :'-(
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Voor zover ik weet kennen ze in het buitenland 1 April niet zoals wij het kennen. Het was namelijk zo dat op 1 April Alva "zijn bril" (lees Den Briel) voorloor en dat daardoor onze grappendag is ontstaan. Aangezien geen 1 land daar enige binding mee heeft lijkt het met ergens sterk dat ze toch een 1 April grap zouden uitvoeren.
    Daarentegen is het wel een redelijk retarted idee, dat hele ogre gebeuren. :)
     
  19. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet de enige. Ik heb precies hetzelfde. :mad:

    Zijn er mensen die momenteel wél met hun karakter kunnen spelen op de server "Stormreaver"?
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ooit gehoord van April Fool's day ?

    Reken maar dat ze het in het buitenland ook kennen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina