1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Nooit van gehoord, maar het zou idd kunnen. Zou een hoop verklaren. :)
     
  2. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Nooit die aflevering gezien van de simpsons?
    Dat Bart dat blikje mega geschud had voor 'April fools' day en dat Homer dat dan open deed en in het ziekenhuis belande? :+
    Naja..verveel me..geen WoW :mad:
     
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Vorig jaar was precies dezelfde grap :+
     
  4. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    So true, mate... :)

    Omg, waar hebben we deze geschiedenisles aan te danken? :+
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar hij heeft net niet helemaal gelijk ;), aangezien je op gamefaqs etc tientallen 1 april fool topics ziet en genoeg sites het ook hebben, maar ja nu weer ontopic stelletje alliance honden en eerlijke horde vrienden. :+
     
  6. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14

    We kunnen toch niet ontopic gaan over een game die we niet eens kunnen spelen :'-( En morgen de hele dag werken dus ook geen WoW... Nahja morgennacht maar wat tijd inhalen :)
     
  7. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kan ik me maar niet aanmelden op de forum van world of warcraft? er staat dus de hele tijd login failure

    trouwens wel veel gezijk op die forums, zijn er veel pissed-off
     
  8. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon naar forum gaan via http://www.wow-europe.com/en/ natuurlijk en dan je wachtwoord en je passwoord van je account invoeren rechtsboven, moet geen probleem opleveren.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol nog een 1 april joke;
    http://www.wow-europe.com/en/

    Warbucks
    Ryann, 01/04/2005
    Staying at the top spot in the new PvP honor system will not be easy. If you ever had to quit a raid on an enemy capital early because your frail human body forced you to bed, then you know what we mean. But fear not – a solution is at hand in the form of our new PvP honor bonus program called Warbucks, an exclusivity for our European players!
    When you vanquish another character in honorable PvP combat, the player dealing the finishing blow will be able to loot the corpse of his fallen enemy and pick up a special token called a „Warbuck“. All inns will have their own Buckmonger-NPC who will provide players with powerful coffee potions that will bestow extremely useful buffs when consumed in exchange for their hard-earned Warbucks.

    But wait, that's not all! For each fifty Warbucks that you turn in you will receive a special reward. The Buckmonger will send you an in-game mail containing your exclusive Coffee Code. Using your Coffee Code, you will be able to claim a real medium-sized coffee of your choice at a participating café near you (We will be providing a list of participating cafés for each country on this site shortly). Not even sleep will be able to stop you now, thanks to Warbucks!

    EN OMG CHECK DIE SCREEN VAN DE DAG!!!!

    http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/images/thrallsdesk-en.jpg
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2005
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    roflol! :D
    Zou wel een heerlijke iets zijn; chinees bestellen ingame. :cool:
     
  12. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan nog steeds geen credit toevoegen op mijn accoutn, nog steeds dezelfde probleem op Blizzard

    yep, een LEGE bureau van Blizzard...
    Harde werkers zeg....

    doet die bij mij niet, er staat al de hele tijd "login failure"
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ging om het idee dat het nou eens geen ingame screen was hoor :p

    Hmm dan contact opnemen met helpdeskie he.
     
  14. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Je moet ook niet naar het forum gaan, je moet WoW opstarten en dan staat er linksonder Manage Account en dan daar gewoon je gegevens invullen en dan moet alles werken. Of gewoon een mailtje sturen en alles komt goed.
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat die naar het forum wou...

     
  16. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die doet het niet, dan kom je gewoon op de link waar je of een account kan maken, of manage een account, druk je daar op, krijg je een fout, die daar in het frans staat en die was er gister ook al
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  17. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  18. Lucky13

    Lucky13 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog meer mensen die na de laatste patch alles (quests, NPC namen) in het Frans hebben ipv in het Engels? Of kan iemand mij vertellen hoe ik terug kan veranderen in naar het Engels?

    Edit: Voor de mensen die hetzelfde probleem hebben > Gooi de WDB en WTF folders uit je Warcraft directory...
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2005
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat kan niet, dan zit je op de 1 of andere manier op een Franstalige server.. Dat is echt raar ik zou op de forums van WoW kijken of er wat aan te doen is.
     
  20. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Na een hele dag werken zometeen weer lekker naar huis, Maar nu vroeg ik me af of alle problemen rondom de servers/realms weer verdwenen zijn? Zodat ik wanneer ik thuis kom weer es wat kan questen *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina