1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hele dag kunnen questen hoor. :+
     
  2. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ahh mooi *) bedankt voor de snelle reactie Tco _O_
     
  3. B-man

    B-man I am Sancho

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    1
    15 april komen d'r weer nieuwe servers, dan ga ik maar weer 's opnieuw beginnen :)
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Waarom opnieuw? Er komt ook binnekort een patch aan waardoor je je bestaande char kan converteren naar een andere server. :)

    Ik heb me mount al 3 dagen nu; maar hier nog even een fototje:+:
    [​IMG]
     
  5. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette mount.
    Ik ben nogsteeds opzoek naar een gamecard :mad: Zit al een maand zonder wow.. te erg!
     
  6. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm dat character systeem is erg slecht uitgewerkt hoor. Je kunt namelijk niet zelf kiezen welke server het word, dat doet blizzard (en dat zijn meestal de zo goed als lege servers) en ook is het een 1-way trip.
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben gisteren ook weer even bezig geweest. Ik ben best wel gek op mijn Undead Warlock. Toch wel een van de leukere classes die ik gespeeld heb. Wel jammer vind ik dat ik ERG weinig geld heb! Spells kosten veel geld en steek ook nog eens veel geld in mijn Tailoring skills. Wel gaaf om je eigen kleding te maken ^^ Beetje jammer dat ik geen leuke tweede job heb. Heb nu skinning, maar daar schiet ik ook niet veel mee op. Beetje jammer dat ik nu een toetsweek heb en nog best wat spullen af moet maken dus zal ik niet veel meer kunnen spelen... Maar goed, als ik weer speel dan komt het helemaal goed!
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft niet te switchen hoor. :+.

    En naast tailering had je enchant kunnen nemen, maar skinning is prima aangezien je daar ook sjit van nodig hebt, en wat je over hebt kun je in AH gooien.
     
  9. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje hoe zetje world defence channel aan? ik heb alleen local defence :confused:
     
  10. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    /join worlddefence :confused:
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Rechtermuisknop op general, dan krijg je zo'n optiescherm daarboven, daar staat ergens worlddefense, aanklikken en klaar.
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb gewoon /join worlddefense gedaan (oid). Maar zoals blackspider het beschrijft kan het ook. :) Het kanaal kan af en toe wel irritant zijn als je aan het questen bent; en er wordt een stadje geraid. Maar al met al wel handig als je op de hoogte wilt blijven. :)
     
  13. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn al die enge cirkeltjes op je minimap?
     
  14. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    hij heeft zijn track humans ability van de hunter aan (denk ik...).
     
  15. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ik vind het een geweldig spel. Maar sinds die update heb ik achterlijk veel last van lag op de server Bladefist. Onspeelbaar bijna. Hebben jullie daar op andere servers ook last van? World Server is net weer uit de lucht gehaald, het is maar afwachten of er verbetering in komt deze week. Maar hoe geweldig het spel ook is, als ze dit niet binnen m'n 2 maanden die ik nog heb fixen, stop ik ermee denk ik.:mad:

    Zou zonde zijn...
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Undead warlocks for the win. :D

    [​IMG]

    Nog 3 levels tot mijn mount.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze hebben gezegt dat de patch voor problemen heeft gezorgt, daarom heeft/krijgt iedereen 2 free play days.

    Hoogtepuntje :+, lvl 53 & :cool: nieuwe boots 100 armor nog wat 20 agil, 5 stam 5 nature resistance :cool:.
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zoals Borix al zei is dat "Track Humanoids". :)
     
  19. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus,

    Dat ik vandaag een WoW Pre-Paid Game Card heb weten te bemachtigen is voor mij ook nog steeds merkwaardig...

    Voor 25 euri exclusief BTW heb ik er éen gekocht, en ze hadden er nog genoeg in de schappen liggen. Ik schrok me de pleuris en dacht dat het een promotiedoosje was, maar dat bleek het niet te zijn. Nu ben ik in ieder geval verzekerd van 60 extra dagen WoW :)
     
  20. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk kon ik zaterdag mijn gamecard ophalen bij music store, ik had nog 1 gratis dag over :p

    Ik zat ff bij mn screenshots te kijken, en deze heb ik gemaakt met mn eerste character in turalyon realm (heb tot 7 chars en speel nu in sunstrider)

    Moest je nou zwaaien naar grimclaw ? :D :D

    [​IMG]

    ps. spelen er misschien nog andere mensen in sunstrider, ik ben daar tauren shamam.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina