1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben een lvl 50 Tauren Druid en een lvl 32 Tauren hunter + nog 10 <10 characters =P
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nee, honor system komt niet vandaag.
     
  3. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat denk ik ook niet.

    Even een praktisch vraagje:

    Zorgt een spell (bijvoorbeeld een fireball) voor meer aggro dan bijv. een pijl en boog? dus: als iemand met een fireball een vijand pullt, is dan de kans groter dat er meerdere vijanden meekomen, dan wanneer je bijv. een pijl gebruikt?
     
  4. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    aggro heeft te maken of een enemy jouw aanvalt in een groep dus ookal gebruik je pyroblast je zal niet meer pullen dan alsje een mesje gooit ofzo

    *wacht op honour systeem* :mad:

    btw de patch notes waren geleakd het blijkt dat rogue's flink gebuffd zijn en WOTF ook..... natuurlijk voor balance er zijn zo weining undead rogue's :{
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2005
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Volgens mij is dit niet helemaal waar, vooral firespells veroorzaken veel hate.
     
  6. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Des te meer schade een aanval doet (of dit nu een pijl,fireball,pyrblast is maakt niet uit) des te meer aggro je trekt.
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Bij mijn fire spells (Immolate, Searing Pain bv.) staat er specifiek bij dat ze extra hate veroorzaken, vandaar mijn gedachte. :)
     
  8. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zei ik ook maar ze zorgen er niet voor datje meer ventjes pulld zoals hij vroeg... |:-

    pullen en aggro zijn 2 verschillende dingen..
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2005
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Spells veroorzaken zeker meer agro, ik als rogue kill gasten enorm snel en een sommige casters gebruiken 1 of 2 (normale meestal) spells en krijgen de agro al weer.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.worldofwarcraft.com/patc...sionid=25DBAE52DA7356A8FBF50F20DEC43DCD.app05

    USA TEST REALM VERSIE

    PvP Honor System
    The Player versus Player Honor System is now active. Players will be able to gain rankings based on their PvP performance, with lucrative rewards for those who distinguish themselves on the field of battle! Read more about the PvP Honor system.

    plus Children's Week

    Children's Week is celebrated in Orgrimmar and Stormwind City at the start of May and lasts for a week. It is a time to give back to the innocents of war: the orphans!
    Gurubashi Arena event

    There is now a regular event in Gurubashi Arena in Stranglethorn Vale. Every three hours starting at midnight, a pirate with too much treasure on his hands will drop a chest in the center of the arena. Whoever can open the chest first gets the contents! Of course, the arena is a PvP Free for All area, so there might be other players who are trying to open it first...
    Elemental invasions!

    Invasions by elementals at different locations on Kalimdor have reportedly been occurring sporadically every few days. Concerned adventurers should investigate Silithus, Un'Goro Crater, Azshara, and Winterspring to counter these incursions.

    en nog VEEL meer.

    klik hier voor alle info over de classes, game, pvp, general, bug fixes etc.
    http://www.worldofwarcraft.com/patc...sionid=25DBAE52DA7356A8FBF50F20DEC43DCD.app05

    Eindelijk de goede rogue bugs gefixed :), en eindelijk de mogelijkheid om targets te switchen zonder CP te verliezen. _O_
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  11. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ah bedankt voor de link Tco. Jeej, pets krijgen dash...
     
  12. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ja leuk dan kan ik totems plaatsen wat ik wil je vernieteg ze gewoon EN je verliest geen cp :'-(
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    1. :cool: 2. maar dat zal moeilijk worden aangezien we beide horde zijn en vast apart servers :+.

    ff me pic maar eens wijzigen :), zoo _O_
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  14. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    damn bij die patch verandert voor hunter iets heel kuts!!
    Nu kan je niet meer met mount aspaect of pack aanzetten tijdens je op mount zit....

    maar heel leukal die info maar het enige wat ik wil weten is waneer die patch nou komt!
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Einde deze maand dus;

    plus Children's Week

    Children's Week is celebrated in Orgrimmar and Stormwind City at the start of May and lasts for a week. It is a time to give back to the innocents of war: the orphans!

    Was als het goed ook op het forum ergens gezegt dat ze hem proberen in de de laatste week van deze maand erin proberen te krijgen.
    Hopelijk dus met de honour system.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  16. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik met mensen meeloop die geen mount hebben. Zit ik toch niet op me mount.
     
  17. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    vrijdag raid op undercity

    [​IMG]

    allemaal dood *)

    [​IMG]

    toen een raid gemaakt om stormwind aan te vallen O-)

    [​IMG]

    [​IMG]

    en toen spawnde opeens een miljoen guards en waren we verslagen _0/

    [​IMG]

    maar het was een leuke avond }:]
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nice screens _O_.
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Idd brute screens! :)

    Net guild raid achter de rug. Hadden 1 volle raid party; even splintertree post gecleared doorgelopen naar Crossroads. Crossroads zelf was niet zo'n succes; maar na het terug trekken hadden we toch een tijdje heerlijk het stukje rond de toren (net iets ten noorden van crossroads) te pakken. Vervolgens overwhelmed door Horde die Astranaar en later Auberdine gingen raiden, maar dat was echter maar van korte duur. Al met al een heerlijke avond. :cool:
     
  20. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Jij misschien niet maar ik zeker wel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina