[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer nice screens...., helaas kan mijn pctje geen raid aan :'-( snel maar een nieuwe kopen
     
  2. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    oh daarom zat me world defence channel heel de tijd splintertree post en crossroads aan het spammen ;)

    maar die mensen die daar aangevallen hadden en allemaal dood gingen hadden het leuke idee om allemaal tegelijk te rezzen.... nou toen gaf me comp het ook ff op...
     
  3. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje.
    Is het nu echt zo erg gesteld met de Hunters als je op elk forum leest?
    Ik krijg als het goed is woensdag mijn nieuwe computer binnen en dan kan ik beginnen met mijn Hunter, maar zijn ze echt zo zwak als overal gezegd wordt??
     
  4. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt wel mee, ik las overal dat hunters waardeloos zouden zijn, daar heb ik nog niks van gemerkt.
    Alleen als je pet dood is kan je beter rennen. 8)
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hunters kunnen mail dus ze moeten niet zeuren :p.

    edit; lvl 56 :)
     
  6. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Bull-shit.

    Ik snap niet wat mensen hierin zien, alsof een hunter waardeloos is zonder pet. Uiteraard zijn ze dan zwakker en kwetsbaarder, maar het geeft echt niet meteen reden tot vluchten. En in PvP zijn ze misschien wel aardig voor de extra damage, maar tanken zullen ze toch niet aangezien je tegenstander waarschijnlijk slim genoeg is om op jou in te slaan.
     
  7. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ook weer niet zo serieus, anders had ik er geen '8)' achter gezet.
    In PvE kan je pet wel makkelijk tanken. In PvP negeren ze zoals je al zei meestal je pet, dan heb je ook niet gelijk verloren.
     
  8. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima, dan begrijpen wij elkaar ;)
     
  9. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt me wel vaak op dat hunters zovaak lopen te showen. Maar in PvP zijn ze echt niet veel waard, iig.. ze kunnen niet goed tegen mijn Whirlwind axe op ;).

    @ Tco, mooi level man. =). Ik heb ook een maat van me in me lijst die gister lv 60 geworden is, echt mooie levels die 55-60 =D. Kan ik met me 44 niet echt tegenop, maar komt in de buurt ;).
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  10. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik kom ook in de buurt --> Level 32 :D

    Maar nog iets, rogues in pvp vind ik in sommige gevallen ook erg slecht. Met name tegen mages, priests en warlocks. Die casten iets waardoor je gestunned wordt of waardoor je niet meer van je plaats kan komen en gaan vervolgens met spells gooien.Niks mis mee in principe, maar rogues hebben totaal geen aanvallen over lange afstand, behalve pijl en boog, gun etc. Hebben andere rogues daar ook last van, wat kan je ertegen doen, en verandert het nog een beetje met hogere levels?
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hunters is een prima en sterke klasse (zeker in massa pvp), maar zijn gewoon simpelweg nog niet af. Er zijn nogal wat bugs hunter specifiek; en er zijn ook nog een paar ongebalanceerde dingen. Reden dus tot klagen; maar zeker geen reden om geen hunter te gaan spelen. Ook in PvP zijn hunters een heerlijk ras; en doen ze zeker niet onder voor de andere rassen.
     
  12. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    wat voor klasse ben jij dan? Ik ben hunter en kan meeste andere klasses van zelfde level wel ownen.... behalve priest dan die zijn ech goed 1vs1
     
  13. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ligt er aan of ze shadow zijn of niet.

    Ik vind trouwens dat rogue's steeds slechter worden (na 40). Voordat ik mail had, waren ze echt waardige tegenstanders, nu versla ik ze met gemak. Warriors zijn kut in pvp, door die klote hamstring kan je niet meer makkelijk op range komen :mad:
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan kom je verkeerde rogues tegen ik maai genoeg hunters neer.
    Ik slow ze gewoon keihard en blijf ze stunnen :).
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan zijn dat de verkeerde hunters die je tegenkomt. :+ Maar in principe ligt het eraan welke klasse in een rogue/hunter gevecht in het voordeel is. Als de hunter de rogue van te voren ziet en dus meteen een ranged attack kan inzetten zou hij in principe moet winnen. Is het echter de rogue die de hunter ambushed; dan zou de rogue in principe moeten winnen. Echter in beide gevallen speelt ook mee of je tegen een ervaren/goede speler speelt of tegen een n00b. :)
     
  16. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    wacht nog ff enje kan blind gebruiken... ERG vervelend..
    rogue's zijn wel leuke tegenstanders als ik ze aan kan vallen voordat ze stealth gaan win ik altijd alsze vanuit stealth aanvallen is et zo'n beetje 50-50 khoop dat me nieuwe Net O Matic daar verandering in zal brengen ;)
     
  17. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    En zo is het!
     
  18. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een Night Elf Warrior. En hunters, daar heb ik weinig moeite mee. Ik charge de hunter zelf vervolgens gebruik ik hamstring. Daarna als ik bezig ben en die klote pet begint te happen, dan fear ik em. En voila, de hunter ligt blootgesteld en houd het niet lang vol.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Als je als rogue verliest van een gelijke lvl caster, kun je beter nog even gaan oefenen in PvP IMO.

    Tip 1 : dual wielden en van dichtbij gaan rammen is natuurlijk beter dan van een afstand schieten, als je een rogue bent. :)

    In duels verlies ik alleen van UD Rogues, en heb ik het zwaar tegen andere undeads, alle andere rassen/klassen combinaties kan ik zeker aan.

    Gewoon PvP in bv. contested areas is weer een heel ander verhaal. :)
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Nieuw zwaardje! :cool:

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina