1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    nou dan niet ik krijg ze toch echt wel dood al kost het wat tijd en moeite maar het lukt wel... ben lvl 17 en beesten van lvl 23 etc zijn ook niet al te moeilijk te doen dus... (alleen)

2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    jij bent ech nie goed wijs je kan lvl ?? nooit alleen killen. tenzij je cheat of iets... met 2 man kan je zelfs nog nie lvl?? killen.
    Je probeert mniss op te scheppen ofzo maar denk maar nie dat iemand het gelooft....

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    ?? betekent iets van 10 of 15 lvls hoger. Dus mega damage of jou en 1% hit kans op hun.

4. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik ben nu een lvl 30 alliance mage. Heb Duskwood/Wetlands zo ongeveer uitgespeeld. Waar kan ik nu het beste heen gaan?
    Gaat Gnomeregan al lukken?

5. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 28 apr 2005
  6. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    pfff ... nu ben ik opeens al weer aan het cheaten, maar die beesten zoals die kroko's daat in wetlands zijn ook easy to beat het is toch simpel om te die bijvoorbeeld te killen, eerst frost shield en dan 1x aanvallen met een frost bal ( om te slowen) daarna 1x een vuurbal, dan is de vijand zo ongeveer wel bij me dan loop ik weg en geef hem zo'n instant vuur spell en gelijk een vuurbal er achter aan etc etc zo gaat het door ( en natuurlijk wel altijd rennen erbij:9.... en inderdaad sommige van die ???lvl beesten ( de meeste) is het ook een instant kill voor mij dus ik ga in 1x de pijp uit maar met die raptors is het wel te doen die doen wijnig schade

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Afgezien van het feit dat je een clothwearer bent (ook iemand met mail is in 3 klappen dood door een lvl ??), je hebt een enorm verlaagde kans om ze te raken, mocht je ze raken dan doe je maar 10/20% van je gebruikelijke damage. Nou probeer je mij dus te vertellen dat jij een mob met een health van, pak hem beet, 1250 hp (waarschijnlijk meer) neer kan halen? Gezien jou range, en de vertraging die je eventueel toe kan brengen kom je niet verder dan 250/300 damage voordat je mana op is, en je gewoon binnen 3 klappen dood ben.
    En maak anders even een filmpje, en bewijs het. :)

8. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik geloof er ook werkelijk geen murloc van , Show us the pic's

9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28

kom idd maar op met die filmpjes, ff vraagje gaat jou mana nooit op ofzo?

10. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    tuurlijk gaat mijn mana wel op deh... maar ik bne ook ongeveer het gehele gevecht aan het renne door het lvl je loopt iets harder dan die beesten en als je aanvaalt en gelijk weer wegloopt raken zij mij toch echt niet hoor, en als ze dat wel doen wordt het weer lekker doorrennnen en wachten tot me health weer beetje omhoog gaat, het duurt ff maar lukt wel..

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ehm ja met elke buff in het spell, een healthstone + potion + mana gem + 10 bepaalde items met charges geven je misschien 1% kans om ze te verslaan ja.

Nou weer verder dit is een duidelijke zaak :).

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    lol als gnome mage kan je nie eens hard rennen je hebt geen aspect of cheete of sprint dus hij raakt je zowieso een paar keer en aangeezien het een lvl ?? is ben je binnen ongeveer 4 meppen dood

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb net een Gnome Mage in elkaar gemept :) Hij werd al achtervolgd, maar die was niet snel genoeg. ff een sprintje op hem af en het was zo voorbij :)

Ben nu bijna level 24 en bezig met de Quests rond Xroads af te ronden. Trek dan de StoneTalon Mountain in denk ik.

14. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk wie ik vanmiddag tegenkwam :) Onze grote vriend uit Warcraft 3..

15. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben begonnen op de dag dat het spel uitkwam en 1 mannetje tot 33 en een tot 57 ik weet hoelang 3 weken duren waar jij leeft :{ een zooi mensen op me server hebben al 2 of 3 alts op lvl 60 zulk soort mensen bedoel ik :+

16. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    volgnes mij is 3 van lvl 60 onmogelijk.

17. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Tuurlijk niet, als je gewoon heel veel speelt lukt het wel.

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Als je totaal geen leven hebt, en bij paps en mams woont, kan het heus wel.

Er trots op zijn is weer heel wat anders... :+

19. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ff moeilijk lezen, maar ik ben er eindelijk uitgekomen wat er nu staat. En toch, je hebt het wel snel gedaan.

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben mega snel lvl 40 geworden, maar das nog niet echt moeilijk, was 1 van de 1e lvl 40's en redelijk snel met me mount, lvl 60 worden deed ik weken later dan de "no life" mensen.

En kwil online, kwil me rank zien :+.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina