1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikiepikie

rikiepikie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    https://signup.worldofwarcraft.com/agreement.html
    "13. Name that incorporate titles. The term "Titles" as used herein shall include 'rank' titles (e.g., "CorporalTed," or "GeneralVlad") and/or fantasy titles (e.g., "KingMike", "LordSanchez")"

Dit staat op de WoW site onder het stukje van namen die niet mogen, dus misschien vinden ze dat TheChosenOne ook een titel is

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Mja, redelijk zwak toch, vind het niet echt een rank titel, heb hem me hele leven al dus. Ik wacht af.

3. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0
    khoop het :'-( kwil horde killen!

4. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren de W.o.W. Collector's Edition binnengekregen en ben meteen van start gegaan met mijn NightElf Druid. Echt een topspel en zeer gebruiksvriendelijk. Met dank aan Mezzz voor zijn hulp. Dat ging toch wat beter dan die 2 minuten waarin ik het alleen deed en ik 2 maal stierf. :)

Als er nog mensen zijn die me willen toevoegen: Qlimaxter - server: Stormreaver.

Vanochtend wilde ik weer verder spelen, alleen ik kwam er niet in. Na het inloggen kreeg ik een lege serverlijst te zien. Is het spel niet 24/7 te spelen, buiten de periodes dat ze aan het updaten zijn dan? Zo nee, op welke tijdstippen is het wel te spelen?

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Elke vrijdag ochtens is er servermaintaince :).
    Nog 1 weekie voor nieuwe patch :cool:.

6. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Bweh ik moet weer spelen, de servers moeten weer online komen.

Ik zit trouwens op deathwing met:
    Human Mage lvl 21
    Night Elf Rogue lvl 30
    Night Elf Hunter lvl 4 (Speel ik nooit mee :cool: )

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hm Stormreaver nog steeds down. Ik dacht dat alle servers om 11 uur weer online zouden gaan normaliter?

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Was je gisteren ook bij die raid op Crossroads ?

Oh wat moesten 'jullie' ineens hard rennen hehehe.... }:]

Ik ga straks voor de 2e keer mijn talents unlearnen, heb teveel points in Destruction gestopt met mijn warlock...

9. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ligt Stormreaver nu al weer plat :mad: tis ook elke week het zelfde gezeik.

10. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Nog mensen die hier op SkullCrusher zitten?

11. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Elke week het zelfde gezeik met stormreaver, nu al 3 weken achter elkaar.
    Als dit zo blijft ga ik gewoon naar een andere server.

12. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik was gisteren niet zo lang online. Ben trouwens nog niet zo toe aan raids, pas als je lvl 50+ begint dat pas echt met NPC's killen enzo.

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Uhm; bij iedere server is het vrijdagochtend zo. :+ Namelijk server onderhoudt; dus alle servers gaan dan down.

Wat vinden de hunter spelers hier er btw van; het hele gebeuren rondom de hunter klasse dat die enorm benadeelt is en redelijk veel grote bugs kent? Zeker met de patch eraan komende worden er golven van kritiek geuit op de WoW fora omdat die patch de hunter nog meer zou benadelen..

Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  14. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben een lev 27 hunter, maar wat is er mis mee dan?

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik een add-on kan downen die het quest level weergeeft?

16. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Moet je ff hier kijken: http://ui.worldofwar.net/
    Ik gebruik zelf MonkeyQuest, die geeft de quest vereisten weer en je kan het level zien.

/EDIT: Spelers die zich in februari hebben geregistreerd krijgen trouwens 3 dagen extra :)

Three-Day Extension to Launch Players
    10/03/2005
    The first month of World of Warcraft will soon be over for the players who registered during or shortly after the European launch on February 11. We’re happy to inform players who registered their account during February that as a thank you for joining us during our successful launch period, and to balance the fact that our first month was a short one, an additional 3 days extra playing time will be added to their account prior to the start of billing. So for those players who registered their account on 11th February, the billing process will begin on Monday, 14th March.
    ...

Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    De nadelen zullen pas echt merkbaar zijn vanaf lvl >54. Maar voor alle info raad ik je aan om of de threads op de US fora van worldofwarcraft.com door te lezen aangaande het onderwerp; of de samenvatting ook te vinden op de hunter fora van wow-europe.com .

18. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik had hunter van lvl 17 en heb nu een paladin genomen, want de hunter kon amper een lvl 16 beer aan.... met ze hulp van pet,

19. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind mijn level 15 hunter juist aardig sterk. Een level 17 raptor heb ik niet eens zo veel moeite mee.

20. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14

Dat klopt, Maar Stormreaver komt telkens als laatste online (met de rest van alle S-servers) dus ben nu overgestapt op Zenedar (dag dag lvl 28 pally :'-( )

En dan even over de Hunter class, Ik heb een NE hunter gehad en hem op lvl 18 weggedaan simpelweg omdat hij niet meekomt met de andere classes.
    Bijvoorbeeld in PvP, Je valt een warrior aan van hetzelfde level met je pet, De warrior loopt doodgemakkelijk langs de pet en begint op jou in te beuken wat eindigt op een verlies aan jou kant :{
    Dus in mijn ogen is de Hunter de zwakste class die er tussen zit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina