1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met mijn hunter nog niet tegen een warrior gevochten maar merkte dat ze ook voor een mage lastig kunnen zijn als je niet van tevoren weet wat je gaat doen.
    Vanmiddag duelde ik voor het eerst tegen een warrior met me mage en ik wist niet wat me te doen stond nadat ie ineens met charge op me af kwam. Ik was gewoon van plan rustig Fireball en zo te casten, tegen de tijd dat ie bij me was (hij stond ver weg toen de duel begon) wou ik gewoon frost nova doen om dan van een afstandje arcane missiles te casten, ik was door voor ik het doorhad. Wat is nou de beste strategie tegen melee?
     
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    hm, me internet heeft een paar dagen niet gewerkt en ik heb dus niet kunnen spelen :mad:. ik ben trouwens benieuwd of ik nog voor die gratis dagen in aanmerking kom. straks ff checken.
     
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Fear natuurlijk en veel teleporten, je moet makkelijk kunnen winnen.
     
  4. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat ligt echt niet aan de hunter, ligt of aan jezelf of aan je equipment. Echt ik kan op lev 27 makkelijk een lev 32 (warrior) verslaan. (Love PvP ;) )
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  5. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, ben ik het niet mee eens. Ik ben nu een level 31 Dwarven Hunter en totaal niet ontevreden mee. In contested area kan ik mezelf goed verdedigen tegen hogere levels Horde... dus bij mij levert het geen problemen op.
     
  6. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    waarom hebben dan zo fucking veel mensen hetzelfde probleem als ik?

    mja ik ben nu met priest en ben daar nu lvl 11
    ik vind priest ech chill
     
  7. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ey gasten wie is er hier HORDE en zit op stormreaver? :D
    ik zou graag met jullie wat night elve ass whoopen... krijg echt een schijthekel aan die lui :)
     
  8. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben toch maar Horde gegaan op StormReaver en het bevalt me goed (geen 20.000 mensen in de auction house) en als barrens aan wordt gevallen komen ook echt hogere lvls helpen (probeerde een beetje met me lvl 13 shaman te helpen kon alleen maar grounding totem en ressurecten maarja beter dan nix)
    VT3K voeg me maar toe naam = Linx
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
  9. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Vt3K, kom maar.. zullen we eens zien er ass whooped.

    En nog even over die Hunters.. Ik vind Hunters juist 1 van de oneerlijkste classes. Ze kunnen leathers dragen, op lv 40 zelfs mail. Ze kunnen veel wapens gebruiken en die effectief gebruiken dankzij hun kracht en de ''power'' attack van de Warrior. Ze hebben veel aspects zoals aspect of the cheetah is gewoon relax. Ook hebben ze behoorlijk wat health. Ze spelen altijd met z'n 2-en. Pet kan aandacht trekken waardoor de aanvaller naar de ''tank'' getrokken word, en de hunter dus mooi kan gaan schieten..

    Tja, kan het niet nadelig noemen zoals hierboven wel gezegt is.
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Wij hadden gisteren de Barrens aangevallen, we waren met zijn 10en en op het begin wonnen wij vet, maar toen leek het alsof alle Horde kwam helpen, en toen was het opeens 30vs10 8)

    Ik kom je dan vast wel een keertje tegen :), (mjah dat hoop ik eigenlijk niet voor je :cool:)
     
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nog ff een vraagje. In mijn directe omgeving en zelfs hier, merk ik dat bijna niemand op Nazjol-Nerub zit. Nou is er wel zo'n optie om je server te veranderen, maar hou je je ventjes van de andere server dan gewoon? Lijkt me eerlijk gezegd niet. :'-(
     
  12. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze zijn als het goed is bezig met een systeem waar je van server kan wisselen, maar dat is er nog niet, je zult moeten wachten of een nieuw character moeten maken.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hunter zijn sterk genoeg, een goede hunter moet een melee'er kunnen verslaan, ik ben ze alleen nog niet tegengekomen :cool:.
    Ze kunnen slowen, wingclip en weer wegrennen etc. Jammer genoeeg voor hun heb ik crippling op me dagger en sprint ^^.
     
  14. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    maar een hunter zougt in melee.... ze kunnen geen goede wapens gebruiken:confused:, misschien als ze lvl 40 zijn wel met mail maar dat weet ik nog niet
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Allemaal problemen hier over de hunter; die geen probleem zijn. Ja; de Hunter heeft goede pvp skills (genoeg skills om goed te kunnen kiten waarbij je heel sterk staat), maar het zijn juist de andere dingen waardoor de hunter wordt benadeelt.
    Zo is bij grote raids de damage van hunters niet voldoende; een raidparty heeft liever een mage voor ranged attacks erbij; dan een hunter met de helft minder dps (oid). Daar komt bij dat er ook nog redelijk wat bugs zijn bij de hunter (AotH bug is een welbekende :)) die eigenlijk van zo'n aard zijn dat alles bij elkaar opgeteld Blizzard er uiteindelijk best wat aan mag doen.
    Althans dit heb ik van de Amerikaanse fora. :)

    @Syzigy - hunters zijn idd niet heel sterk in melee; al kunnen ze wel makkelijk een paar momenten hun mannetje staan. Dat over wapens lijkt me redelijke crap want je kan praktisch ieder wapen equipen. Ik zie ook niet in wat het dragen van mail hier mee te maken heeft?
     
  16. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hunters kunnen echt wel sterk zijn in melee, als ik een rogue op lev 28 door melee afmaak... het ligt er echt gewoon aan hoe je met je class omgaat. Want het zou echt niet mogen dat een rogue wordt gekilled door een hunter in melee. En tegen warriors echt easy, gewoon wing clip, aspect of cheetah, concussive shot, aimed shot (crit van 400 :D) Dan heb je hem wel bijna dood. Ben zelf 28.
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat de meeste problemen hier nog gegeven worden aan de warrior. Simpelweg omdat iedereen denkt dat hij niks kan doen van een afstand en hij melee MOET vechten. Daarom is er dus een nadeel t.o.v. de rest. Is natuurlijk ook wel zo, maar als ze charge gebruiken staan ze alweer vlakbij.
    Ik heb al uitspraken gehoord over de Warrior waarin ze zeggen dat het de slechtste character zou zijn. Zou ook grotendeels aan de rage liggen.
    Kortom: Meeste kritiek krijgt de Warrior [naar mijn ervaring].
     
  18. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ah dus jullie waren het die binnen 10 minuten weggejaagd werden door een zooi hoge lvls en een hele boel lage het waren bijna allemaal mensen van de civilian guard maar ik vond het gewoon grappig dat zelfs een lvl 13 een klein beetje kan helpen (ookal werken me spells maar 1 op 10 keer tegen een 40+) :)
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    haha, we waren bij.. Sun Rock Retreat, maar toen kwam er echt zoveel versterkingen van hun kant dat we niet meer konden doorstormen, misschien gaan we morgen of vanavond nog wel een keer, maar dan met een grotere groep :cool:
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    @Xatos - De melee van een hunter is idd gewoon goed; maar niet zo goed dat je als hunter puur melee kan gaan. Dat is een beetje wat ik bedoel. :)


    Klopt; Warriors zijn idd een tijd flink benadeelt. Op de US servers zijn ze zelfs in opstand gekomen (en toen luisterde Blizzard in een keer wel). Maar met de komende patch en een al eerder uitgebrachte patch zijn de warriors praktisch geheel weer gebalanceerd met de overige klassen. (althans dit is wat ik heb gelezen op de fora).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina