[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg, CTF @ WoW =D. Mijn god.. wat zou dat roeleren zeg :).
     
  2. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat gaat roeleren :D _O_
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Leuk concept; jammer alleen nog dat het niet zo spectaculair is. Hoop dat er snel battlegrounds komen met gigantische veldslagen en weet ik veel wat er allemaal bij.
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    40 tegen 40 niet spectaculair?
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat wel; maar 10 tegen 10 CTF iets minder. ;) Begrijp me niet verkeerd; ik weet wat the battlegrounds gaan inhouden, ik vind alleen de 10 vs 10 ctf start een beetje magertjes.
     
  6. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Er komen toch 2 battlegrounds tegelijk met de volgende patch? 40 tegen 40 en 10 tegen 10 ctf.
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Kan inderdaad zijn dat ik me vergist heb, want er komen inderdaad 2 battlegrounds. Als 1 daarvan 40 vs 40 is heb je mij niks horen zeggen. :)
     
  8. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    En daar liepen de stoere strijders, op weg naar hun eerste grote quest. 2 Tot de tanden bewapende strijders, geharde mannen die liever met hun vuist en zwaard praten. Daarnaast een priester, die de 2 mannen bij zou staan om hun levenskracht in de gaten te houden. De overige 2 waren druiden, die zowel de strijders als de priester bij konden springen als dat nodig was. Fier liepen zij over de weg van Auberdine naar Ashvile. Onderweg werd er korte metten gemaakt van enkele schavuiten die het waagden om zich met hun zaken te bemoeien. Na een lange weg kwamen zij bij de kerker aan. De stoere krijgers maakten zich klaar om naar binnen te gaan, totdat het noodlot toesloeg...

    Player 1: Ok, lets do it.
    Player 2: Yeah, c'mon
    Ik: Everybody ready? (Geeft nog wat buffs aan iedereen)
    Player 4: yeah
    Player 5: OMFG
    player 2: What?
    player 5: Got to eat, ffs :'-(
    Player 1: Lol

    De overige 4 beseften dat zij de quest niet konden volstaan zonder de zeer moedige priester, en bliezen de aftocht....

    8)
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Je klinkt alsof je op een RP server zit. :)
     
  10. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, gewoon op een PvE server. Maar zo voelde het op dat moment, voor het eerst met een echte groep zo'n dungeon ingaan, even checken of iedereen klaar is...en toen was het al weer afgelopen. :eek:
     
  11. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, heel herkenbaar :) leuk geschreven..
     
  12. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14

    PvE!? waarom!? :{
     
  13. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt toch niks uit? Hij kan er verschillende redenen voor hebben zoals o.a; vrienden spelen daar of hij wil rustig spelen zonder gekloot van lamers e.d. Ik heb er zelf ook weleens over na gedacht maar pvp is toch meer mijn ding.
     
  14. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat rp eigenlijk voor iets?
    want mij lijkt het eigenlijk hetzelfde als PvE

    en heb je bij de 3 verschillende wel dezelfde stadjes?
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    ......................
     
  16. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een verrekte kansloze post.. verwijderen anyone?

    Role-playing Server

    If you enjoy assuming the role of a character and want to imagine yourself as a real inhabitant of a fantasy-based world, then a role-playing realm is for you. Read the Role-playing Policy. Hier vind je de Policy..

    Normal Server [PvE]

    Players have the ability to attack almost all opposing faction NPCs, including vendors and quest givers. If a player attacks an opposing faction NPC, players of the opposite faction are then able to target and attack that player. Whenever an NPC is attacked, players who share the same faction as that NPC will receive a system message indicating that a specific town is under attack.

    Please be aware that some quest NPCs might not always be available. If an NPC has been killed, players should wait for the NPC to respawn.

    Actions that will enable PvP on the standard player vs. environment server are:

    - Attacking an NPC of the opposing faction
    - Attacking a player who attacked an NPC
    - Aiding a player engaged in PvP
    - Entering enemy cities

    Players will also have the ability to enable PvP on their own by using the /pvp command. Once PvP has been enabled by a player, no matter what the method, it will remain in effect for five minutes.



    En het antwoord op je vraag; Ja, de 3 verschillende soorten servers zijn exact hetzelfde qua uiterlijk..
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    OMG stomme [gecensureerd].... waar denk je dat ik de 1e post voor heb gemaakt....

    Server informatie
    Er zijn 3 type servers; Player VS Player (PvP), Player VS Enviroment (PvE) en Role Playing (RP)
    Bij elk van deze servers is het spel hetzelfde, alleen gelden er andere regels hoe je tot een Player VS Player gevecht komt.

    - PvP; Dit is hetzelfde als PvE behalve dat er andere regels gelden voor PvP
    en die wijzigen het spel toch redelijk.
    Je hebt 3 gebieden, friendly (groen), contested (geel) en enemy (rood).

    - In friendly gebied ben je altijd veilig voor andere, tenzij jij een vijand
    aanvalt, dan wordt je pvp flagged en moet je wachten tot de timer weg is.
    - In contested kan iedereen van 1 kant (The Horde of The Alliance) worden
    aangevallen door de andere kant, je bent dus veilig van je soortgenoten aan
    je eigen kant
    - in enemy (de vijand ze friendly gebied) kun je niemand aanvallen tenzij ze
    jou aanvallen, ze kunnen jou altijd aanvallen maar daarna kun je hun
    natuurlijk ook aanvallen.

    Bij PvE, kun je alleen anderen aanvallen als die persoon /pvp heeft ingetikt in het chatvenster en
    jij ook, een stuk veiliger maar volgens sommigen ook een stuk saaier.

    RP staat voor Role Playing, kies je een human dan ben je een vechter van het goede de orc is de vijand en je speelt helemaal in op je rol.
    Dit houdt in dat je dus daadwerkelijk als een Orc moet spreken ("For the horde etc"), doe je dit niet en ga je constant tegen " de regels van het RP'en in" dan wordt je daarop aangesproken door een GM (niet te snel lijkt me maar toch uiteindelijk), je kunt hetzelfde doen als in een PvE server maar het hoofddoel is hier of je te vermaken met de ervaringen
    die je als speler doet en meehelpt de warcraft sfeer te behouden.

    Persoonlijk skip ik die shit maar en ga in PvP monsters en later players in
    elkaar bashen .


    ==============

    Owned for life en excuses geaccepteerd. _0/
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  18. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand nog een Guest Pass over? M'n beste vriend zoekt er nog één en ik wil heel graag met hem WoW spelen.
     
  19. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14

    Koopt ie de game toch gewoon. :confused:
     
  20. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal me maar niet helemaal uitleven.

    Maar ik denk dat jij de eerste post hebt gemaakt omdat je een behoorlijk kansloos leven hebt met teveel vrije tijd. Daarnaast kan iedereen die informatie letterlijk van wow.com afhalen.. Als je er dan zo'n belachelijke post achteraan flikkert is dat voor mij reden genoeg om zo te reageren op je. Naar mijn mening heb je wel vaker van die gare acties.. maar dat is niet mijn zorg.

    Toedels.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina