1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik dacht dat ik alles gelezen had... maarja nu is hij tog vol
    ik heb nu voor 10s zon guild ding(weet denaam niet) gekocht en ik wil een guild stichten.
    nu moet ik iets van 8 hand tekeningen hebben, maar waar moet ik die halen? :confused:
    en als guild moet je ergens heen ofzo maar ik denk dat ik dan hele erge lag heb, moet ik dan persee mee?

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Eh jij wilt een guild starten... dan moet je ook members zoeken om te tekenen natuurlijk......9 handtekeningen en jezelf erbij. Anders begint elke mongool zomaar een guild als dat direct in je 1tje zonder problemen kon.
    En dat laatste is een beestje vaag :/.

3. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk dat hij een raid bedoelt :confused:

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Even serieus; ik denk dat een goede guild opstarten nu nog onmogelijk is. De meeste spelers zitten al in een guild, en de meeste mensen die niet in een guild zitten hebben er geen zin in of snappen dat niet.

En eerlijk gezegd denk ik ook niet dat je de skills hebt om een guild te leiden :)

5. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14

Hahaha die komt ff hard aan }:] Een vrienden guild maken vraagt niet al teveel ''skills'' maar als je echt voor een internationale guild gaat met mensen uit verschillende landen die je niet kent, Tja dan word het lastig.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat klinkt net alsof je zegt ik heb hoofdpijn ik wil liever geen sex moet dat nu echt?

7. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14

Of mischien ben jij de enige die dat zo vind klinken :eek: }:]

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Sex schijnt dus juist goed te zijn tegen hoofdpijn. Die smoes werkt tegenwoordig dus niet meer ;)

9. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    hij is alleen voor vrienden ja :)
    maar ik weet niet of dat een raid heet, maar dan krijg je soms bericht als je in een guld zit.
    bijvoorbeeld om 18:00 gaan ze naar loch modan (ik zeg maar wat)
    en ik bedoelde of dat echt nodig was want als we dan met zn alle daarheen lopen heb ik ontzettende lag :confused:

10. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag het anders aan de leider van de guild, want soms is het wel nodig en soms niet :)

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik had net gewoon een latency van 4400 ms. Dit is echt niet leuk meer. En dan te bedenken dat ik in duskwood ben. Als het nou in Hillsbrad was ofzo.

12. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    hmm

Ik zit erover te denken om deze game te gaan halen, maar zo te horen is het laggy ook al heb je een goede berbinding. Ik heb een SUPER pc met een redelijke verbinding (adsl en dan middelmatig ofzo).

Zou t bij mij dan ook laggen?

(t klinkt nogal dom, srry k weet t XD)

13. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee. Lag met een goede pc en een goede verbinding (meer dan 64k) zul je bijna nooit tegenkomen. Dit komt doordat er iets mis is met de servers, waarschijnlijk door de Test Servers.

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Of omdat je in hillsbrad zit :D.

15. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    of omdat je 9865983756 man in je beeld hebt, dat heb ik dus voor de bank in IF

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Hij draait op een goede pc met een goede internetverbinding natuurlijk goed. Maar ik speel op mijn laptop. En het lagged echt niet altijd, alleen in de hele drukke gebieden, zoals hillsbrad, ironforge enzovoort.

17. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, en daar komt bij dat de lag na een tijdje ook wel minder wordt. Als je in IF bij de bank komt lagt ie ongelooflijk, maar 10 minuten later loopt t al veel beter.

18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een pentium 4 2.8 Ghz, en een Ati Radeon 9000 + een 512 Kb/s kabel verbinding en ik heb weinig last van lag. De enige momenten dat ik enige lag ervaar is wanneer ik druk bezochte gebieden binnen loop en er 50+ man op me scherm verschijnen. Maar dat is een kwestie van een halve minuut en dan draait alles soepel.. Je zal dus weinig lag ervaren als je gewoon een super comp hebt met een normale verbinding.

19. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, of bij de ah. Maar om een of andere reden heb ik als ik in ironforge ben altijd een error. Zo'n niet genoeg memory error. En dat heb ik alleen daar. Maarja, ik heb er mee leren omgaan:D

20. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Met dank aan mijn guildies mijn Infernal Summon gehaald.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina