1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Infernal ownt in pvp. Iedereen rent dan altijd keihard weg:D. Jammer dat je hem maar eventjes onder bedwang kan houden.

2. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Dat wordt toch wat langer met de volgende patch?

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was de vorige al ;).

4. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog steeds bugs bij rogues, ik dacht dat ze die zouden fixen afgelopen woensdag? Want vanish wil nog steeds vaak mislukken en riposte werkt soms ook niet.

5. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Er is toch helemaal geen patch geweest woensdag?

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Er is inderdaad woensdag geen patch geweest.

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Gegarandeerd 5 minuten enslave inderdaad.

Op test realm heb ik 'm ruim 20 minuten in bedwang kunnen houden met 4 enslaves.

Op de normale server gebruik ik 'm na 2 pogingen al niet eens meer. :p

8. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten nog veel bugs in die ze er uit moeten halen, de vervelndste vind ik de in combat bug terwijl je dat niet bent. Ook had ik laatst een bug waardoor m'n items in m'n bags overal over het scherm vlogen in plaats van in de bags zaten. Nog veel clipping problemen enz. Vind dat ze eigenlijk eerst deze bugs moeten oplossen voor ze nieuwe dingen gaan toevoegen aan het spel..

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Die bugs worden continu verholpen, of ze nou nieuwe dingen toevoegen of niet.

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Die combat bug heb ik eigenlijk alleen soms maar last van met me rogue. En met die items heb ik nog nooit gehad. Maar het maak me allemaal niet zoveel uit, het is en blijft een fantastisch spel.

11. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    De enige bug die ik heel af en toe wel eens heb, is dat zo'n poppetje bugged is, en dat hij steeds op 1 plek blijft staan. Ik kan dan hakken wat ik wil, dood gaat hij niet, maar er is dan wel een onzichtbaar beestje wat op me in zit te meppen.

Het enige wat er dan op zit is hard weg rennen. |:-

btw, ben nu lvl 22 en heb mijn eerste raid gehad, met zijn allen lekker zo'n horde dorpje binnen rennen en proberen zoveel mogelijk orkjes om te leggen. :D

12. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, zal wel niet veel geweest zijn dan. Op lv 22 zijn er maar erg wéinig succesvolle raids mogelijk. Maar het idee is leuk...

En wat betreft de bugs, ja.. het spel is en blijft voor zover ik weet, haast glitchloos. Oke, er zijn wel het 1 en het ander aan glitches, maar dat vind ik zeer nihil in vergelijking tot de grootte van het spel in omgeving en mogelijkheden.

13. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Het was ook een zelfmoordaanval. :D Ik was trouwens een van de laagste levels, want er liepen ook lvl 30/40/50 gastjes mee/ *)

14. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, morgen krijg ik hem ook. Maar om goed daarmee te beginnen heb ik even een wijze raad nodig.
    Met wat voor character moet ik beginnen als ik weinig tot geen magie wil en wel sterk en snel?
    Ben alleen bang dat ik na morgen me leven kwijt ben:eek:.

15. Forza Roma

Forza Roma Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een Rogue is sterk en snel.

16. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    rogue is dus nie ech snel aangezien je veel stealth gebruikt en je dan dus best langzaam bent alleen het killen zelf gaat wel snel als je dat bedoelt.
    Hunter is snel want ja je bent een hunter:p

17. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Als hunter ben je inderdaad best wel snel wanneer je aspect of the cheeta krijgt (+30% movement speed). Maar sterk ben je eigenlijk niet. Zelf gebruik je van pijlen en je beestje om anderen te mollen.
    Een warrior daarentegen gebruikt geen magie, maar is wel sterk, en kan soms hele sneller sprintjes trekken om iemand omver te beuken. Een paladin is sterk, en krijgt op lvl 40 een gratis paard om op te rijden, en dan ben je ook weer snel.

Keuze genoeg dus :9

18. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Kracht = Warrior. Kracht gemengt met snelheid in het vechten = Rogue.

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Shaman, sterk, melee/magie. Beste van beide kanten gewoon. Totempje droppen en gewoon doormeppen. Natuurlijk wel tauren shaman op deze server ;).

20. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Een shaman is ook nog eens best snel, aangezien je al op lvl 20 kunt shapeshiften en zo sneller kunt rennen. _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina