1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Gister perfect voorbeeld over dat de shaman helemaal niet zo overpowered is als iedereen maar loopt te kakelen (van de ally kant natuurlijk).

Ik kreeg een gevecht buiten gankedzan te zien tussen een lv 59 paladin en lv 60 shaman. De paladin won, waarom? Geen idee eigenlijk :). Hij leek alles instant te curen en kon verschrikkelijk veel damage hebben ten opzichte van de shaman. Ook was zijn heal rond de 1500 en de heal van de shaman tussen de 500 en 700. Dus zo overpowered is de shaman dus echt niet hé.

Als je de rogue goed build, dan kun je zelfs in stealth erg snel lopen. Maximaal 15% langzamer dan gewoon, en dat is erg snel in stealth.

Laatst bewerkt: 24 mei 2005
  2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28

Owk dat wist ik nie das wel chill

3. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Voor rogues wel, maar voor de andere classes denk ik niet ;).

4. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    K ben em nu aant installeren :D:D:D. Ga denk k beginnen met een orc warrior.

OMG kan niet wachten
    :D:D:D:D:D.

5. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Kom dan op Zenedar, gezellig iemand van Xbw op dat servertje ^^. Je kunt me adden in je friendlist als je dat wilt. Ik heet Geosis.

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel ook sinds vandaag en heb gekozen voor Tauron Warrior. Super leuk spel :D.

7. Elendill2003

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm ik moet nu op die site van registratie zon code invoeren om te betalen. Maar waar zit die code? (en nee ik heb het niet over de key)

Alvast bedankt.

8. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Op je credit card.

9. Elendill2003

Leuk Bevonden:
    0
    Heel grappig, ik bedoel dat ik gweoon mn free month wil gebruiken zonder nog extra te betalen? Of moet ik dan een pre paid card kopen eerst?

10. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Had eerst WoW op een Private Server maar die heeft veel bugs dus daarom heb ik Zondag WoW besteld bij GCShop. :D Hopelijk krijg ik de game eind deze week of begin volgende week.

11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Lvl 51 geworden, Sunken Temple voor het eerst gedaan, doodgegaan bij deze grote vriend.

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Over de illegale versie van WoW wordt hier niet gepraat; dus ook posten dat je WoW hebt misbruikt wordt niet op prijs gesteld.

13. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0

als je geen pre paid kaart hebt al.... moet je toch egt registreren met je creditcard hoor ;)

14. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje aan Pbateman,

hoe krijg jij een screenshot zonder de interface?

Btw, ben sinds zondag ook lvl 60 :D

15. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Alt-Z

:)

16. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach hij zegt toch dat hij hem nu echt heeft besteld, je zou hem juist aan moeten moedigen dat het hartstikke goed is dat hij de echte versie koopt :)

Vinden jullie het spel na zo'n lange tijd niet eentonig worden, ik ben redelijk aantal rps's gewend, maar ik vind het te duidelijk naar voor komen dat dit gemaakt is voor de mainstream, alles blijft altijd hetzelfde, de zelfde soort opdrachten, monsters, en als je alle omgevingen heb gezien vind ik het ook wel beetje saai, de opdrachten die je krijgt zijn altijd hetzelfde, verzamel dit, doodt hem, help hem, etc etc, ik werd echt gedeprimeerd, ik vind de enige uitkomst hiertegen de pvp servers, maar de rpg of pve servers vind ik echt geen bal meer aan, wat vinden jullie hiervan?

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wat mij het meest aantrok in WoW was de PvP, vandaar dat ik meteen naar een PvP server ben gegaan. Maar de end-game lijkt me alles behalve saai. Zeker nu battlegrounds eraan komen wordt dat echt zeker wel genieten.

18. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Helemaal gelijk!

Het spel is in vlagen echt té eentonig. Alleen met bekenden spelen blijft wel leuk.
    Ik heb nu ook al twee weken niet meer gespeeld ofzo dus iedereen is me qua lvl al lang voorbij geschoten. Ik word echt schijtziek van al die Q's die op het zelfde neerkomen.

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Moet je meer instances doen, en lvl 60 worden en alliance killen (blijft altijd leuk) en je kunt snel battlegrounds gaan doen dus daar sta je dan met altijd het zelfde.
    En je kunt altijd een 2e char maken en een 3e, 4e, 5e waar je nog wel jaren zoet mee bent.

ps. rank 8 :cool:, en 1759 kills nu :).

20. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Eerste MMORPG ?

WoW heeft nml. nog de meeste afwisseling in quests... :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina