1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef wel eerlijk toe dat dit me eerste mmorpg is, maar de beta vond ik erg leuk, en ik heb dit spel gewoon super veel gespeelt, alleen ik vind dit spel in vergelijking met een morrowind gewoon een beetje eentonig worden na een tijd, maar ind. het blijft leuk om een beetje aan te klote in pvp server met een paar vrienden :) Heeft iemand hier trouwens alguild wars gespeeld? dat ik gratis en dat bevalt me wel :p, had een paar goede reviews gelezen van guild wars

2. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik level echt SUPER sloom, ik ben nu level 18(bijna 19) en weet iemand een goede plek om te trainen?
    dank

en trouwens ik heb nu skinning en leatherworking en ik wil graag(weet nog niet zeker) tailoring en enchanting gaan doen, als ik bijv skinning weg haal en dan tailoring doe, en weer later terug wissen heb ik al mn skills dan nog?(bij leatherworking precies hetelfde?)

3. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Wat speel je? Want als je bijvoorbeeld een Rogue bent heb je niet veel aan Tailoring. Kan je beter doorgaan met wat je hebt.

4. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb guildwars ja, en nee het is niet beter dan world of warcraft. wow heeft veel meer beroepen (mining , blacksmith , tailoring, leathering, ect) en in guildwars heb je dat Helemaal niet, alleeen als je armor wilt kopen moet je voor je eigen spullen regelen om t te laten maken, guildwars is meer op het vechten gebaseerd. maar verder is het meer in het sweertje van diablo maar dan mooier :+

@sin: als jeje proffesions omruilt hou jeje skils niet

5. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Damn , test servers zijn down, ik wilde net alterac valley ''testen'' :'-(

6. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    oowja helemal vergeten te zeggen, ik ben een hunter, en zit nu in westfall, maar dat schiet ook niet echt op.
    en ik zal tog moeten gaan veranderen naar blachsmithing en mining een eer, zeker als ik levl 40 ben geweest

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Hmm, ik vond met mijn 3 charaters het toch redelijk snel gaan tot level 30. Nooit problemen me gehad. En dat omswitchen, je kunt beter dingen kopen in Ah dan omswitchen(maar dat is mijn mening).

8. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn eerste echt Raid mee gemaakt.

Bij Astranaar werden we eerst compleet onder de voet gelopen door de horde, toen gingen we na een half uur daar motten op naar the Barrens om hun dorpje te verbouwen. (Lukte in het begin aardig totdat de guards respawnden) En toen werd het gevecht weer naar Astranaar gebracht.

Ben van 20 HK naar 88 HK gegaan, dit was echt machtig. :D

9. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Met blacksmithing, als je rond de lev 40 items zit die je maakt, maak je meestal plate armor..
    Dus ik zou het bij skinning/leatherworking houden. Kan je als je lev 40 bent en 225 leatherworking hebt Dragonscale kiezen (=mail).

Nog 3 levels... :)

10. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Hey, Ik had juist ergens Eind Februari me Acount opgezegd maar ik wou hem weer aanzetten maar opeens kan ik niet meer inloggen? Of is me Acount Verwijderd omdat het al een tijdje niet actief was Anders... Laat maar :+

11. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je account opzegd wordt die verwijderd, dus die ben je nu hardstikke kwijt. 8)

12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Onzin.

Je moet gewoon kunnen inloggen op de site met je account, en daar kun je gewoon weer een betaalwijze invoeren, zodat ie weer geactiveerd wordt.

13. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit echter wel een tijd aan verbonden. Ik geloof enkele maanden, weet niet precies hoeveel.

14. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Minstens een half jaar dus zou geen probleem moeten zijn.

15. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    pff de minpunten van het spel zijn wel irritant zeg.
    je kan alleen hoge rank krijgen met honor als je heel veel speelt
    je kunt alleen hoog lvl krijgen als je heel veel speelt
    je kunt alleen veel geld krijgen als je heel veel mazzel hebt met loots
    ik ivnd het jammer dat je niet met skills hoger kan worden in plaats van met playtime want ik bedoel het is nie me leven ik ga nie uren per dag spelen:confused:

16. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, wederom mijn fout |:- Ik dacht iets op de site gelezen te hebben, maar dat bleek om wat anders te gaan. Mijn excuses

17. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Je kan makkelijk hoog level halen zonder echt uren per dag te spelen. Het duurt alleen langer. De loots; als je een epic vind dan heb je geluk, niet iedereen kan een epic krijgen. De Honorrank is wel zo. Maar dan nog, het gaat niet om de honor straks heb je Battlegrounds en dan gaat het veel sneller met de CP die je krijgt.

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    omg, das dus een boel bulsjit.

Weten hoe je lvled helpt ook, groupen en veel questen doen ook.

Als je veel honor wilt hoef je helemaal niet veel te spelen, het helpt natuurlijk altijd.
    Gewoon je class kennen en veel damage doen geeft al veel cp en met BG snel krijg je ook veel cp, het honor system is bedoelt dat de topranks alleen voor de best/meest spelende mensen is. Het is echt geen plicht om elke week een rank omhoog te gaan hoor.

Epic's krijgen is zoiezo pokke moeilijk, voor jou en mij. Je mag ze altijd kopen via AH hoor. En geld kun je ook krijgen van gewoon drops die je krijgt zonder een party hoor, kwestie van de juiste beesten en gasten killen en de juiste proffesions kunnen ook helpen.

19. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    zo gaat het met elke mmorpg, en deze is nog wel het meeste casual. Het is simpel: speel je niet veel, krijg je ook geen hoge rang. Lvl 60 is wel te halen, je doet er alleen iets langer over.

20. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    bullshit dat je hoge rank kan halen met honor zonder dat je veel speelt je moet lvl 60 zijn als je veel damage wilt doen en dan moet je alsnog heel veel pvp-en als je in de top 100 wilt komen, en nee het is geen verplichting om hoge rank of lvl te halen maar aners kom je dus lang nie met iedereen mee ik vind het gewoon jammer dat je alleen de beste kan worden als je dag en nacht speelt mja dat hoor miss ook wel meet mmo-rpg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina