1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    K ben nu al weer 3 daagjes aant spelen, maar had niet echt veel tijd om te spelen. Ben orc warrior op de ene server waar ik speel en op de andere server (shatterd hand) een human mage. Heb al paar quests gedaan enz, echt te vet dit spel.

2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    kijk kijk jij hebt een goede server gekozen:p

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zeg kindertjes, dat wist ik al eerder dan jullie en een stuk beter ook. Ben legionaire dus niet zeiken over me cp. Ik ben rogue en heb geen AoE en dus geen 5k-7k+ kills zoals mages bij ons op de server en kill ze allemaal 1 voor 1 solo en niet in een raid.

Excuses aanvaard :cool:.

4. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Ongeveer 2 weekjes heb ik de game nu...
    m`n xbox heb ik niet meer aangeraakt...... :p
    WoW is gewoon een van de beste games die ik ooit gespeeld hebt. (en dat voor een 32 jaar oude rot) heheheh
    Ben als Night Elf Hunter begonnen en zit inmiddels op lvl 21.
    Skinning en Leatherworking gaat ook prima samen :)
    Ben alleen zo stom geweest om op een duitse server te gaan zitten...... hahaha

Heb inmiddels ook een Human Warrior op een engelse server (daggerspine) pas op lvl 9.

m`n vriendin wordt inmiddels helemaal knetter van mij, omdat ik hele dagen met het spel in m`n hoofd loopt :D lol
    zit nu op m`n werk en kan niet wachten om thuis achter de PC te kruipen. (hier kan ik alleen internetten)

greetzzz Crosis

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Nee Tco, zo gaan we niet met elkaar om. 2000kills boeit ons geen fuck. Als je nou een plaatje postte van je rogue die op zijn epicmount zat, dat is dan alweer veel leuker. Maar die post hierboven ging nergens over. En zo respectloos ga je niet met mensen om.

Laatst bewerkt: 30 mei 2005
  6. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn God.

Wat ben je nou voor een halve dropmongool? Ga even ergens anders de randdebiel uithangen, hier voeg je in ieder geval weinig toe aan de discussie met je afgelopen 10 posts. Je doet net alsof dit topic van jouw is. Dream on, bitch.

7. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ook jouw post voegt weinig waarde doe aan deze topic dus doe even normaal :{

8. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    My bad, maar zo kunnen we wel eeuwig doorgaan over wiens post wel iets toevoegt of niet.

Ik probeer gewoon duidelijk te maken dat ik moe werd van Tco's belachelijke opmerkingen. Alleen al de manier waarop hij op mensen reageert is voor mij een reden om 'em uit te lachen.

Doch bied ik mijn excuses aan voor de nu al 2 'nutteloze' posts die ik heb gemaakt en zal het dan ook staken.

*On-topicheid

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Belachelijk? ff rechtzetten Jij deed dat niet ik, ik state gewoon ff een feit.

2000 is gewoon een vet getal zeg, deed er niks bijzonders mee, beledigde jou er niet mee, dat jij jaloers bent is jou probleem. :confused:

1. de topic is van mij ;)
    2. mag toch wel ff wat zeggen? Tis een forum, geen zeg wat je moet zeggen want anders komt er een ramp etc. :{

Respectloos? ik leg him de situatie ff uit die hij op dat moment niet snapt, verder niks. :)

Zo als dat nu ook duidelijk is idd weer ontopic.

ff screenies van MC, was leuk maar pokke moelijk.... 2, 3 keer wipe voor we bij 1e bos waren en 6 keer toen we bij de 1e boss waren, wel 1 keer op 50% health gekregen :cool: _0/ ;

ps. 51 kills erbij ;)

Laatst bewerkt: 30 mei 2005
  10. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Een gnome-mage, een huma-rogue, een orc-hunter, een undead-warlock, allemaal heb ik ze stuk voor stuk een poos gespeeld, maar geen van allen kunnen ze ook maar in de schaduw van mijn Night Elf druid staan. Druids zijn de leukste class om mee te spelen voor mij, dat weet ik zeker. :D

Alleen jammer dat mijn betere armor er zo lomp uitziet voor een druid :{
    [plaatje]http://img46.echo.cx/img46/1918/een7yw.jpg[/plaatje]

Zo hoort een druid eruit te zien, maar dan is mijn armor weer zo veel lager, een druid heeft al niet zo gek veel armor met alleen leather, dus dit dragen als bear-form zijnde is best dodelijk.
    [plaatje]http://img46.echo.cx/img46/5016/twee0se.jpg[/plaatje]

op zich wel jammer, dus ga ik maar druk sparen voor armor wat er beter uitziet. :D

11. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik opzich wel jammer vind is dat in tegenstelling tot FFXI je geen 'mooie' armor hebt.. Nouja.. tuurlijk heb je armor die er wel redelijk uitziet,maar hier is maar heel weinig van, en daar loopt iedereen dan weer mee rond..
    Met FFXI had iedereen speciale Armor sets die ze aantrokken zodra ze een stadje ingingen om 'op-te-scheppen' :) en je zag ook elke keer weer andere Armor sets en combo's.. Geen 1 was bijna etzelfde :)

Ben voor mijn lvl 42 rogue nog steeds opzoek naar een coole hat.. Ben iig blij dat je ze in et menu uit kan zetten, want sommige zijn wel goed, maar zien er totaal niet uit.. :)

12. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt zogenaamde "groene", "blauwe", "paarse" items, maar klopt het dat er ook nog "oranje" items zijn? Legendary ofzo?

13. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand welke van de horde dorpjes vaak worden geraid? Of in ieder geval makkelijker zijn om te raiden en daardoor veel worden geraid? Alvast bedankt.

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Ze patsen hier echt wel met hun mooie armor hoor. Lightforce is bijvoorbeeld heel en Devout ook. Alle sets zijn mooi, soms heb je wat rare combinaties, maar hoe hoger je komt. Hoe mooiere armor je tegenkomt.

15. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inderdaad al mensen met mooie onderdelen zien lopen van lvl 30, zoals een lichtgevende staff of zo, maar die heb ik nog niet. (Het is wel een blauw item waar ik apetrots op ben:9)

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Blauw heb ik genoeg maar kwil graag iets paars :mad:.

En iets oranje is al gevonden. Een necklace, niet oppermachtig of zo maar toch.

17. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ja er is pas 1 legendary item gedropt en dat was op us server een necklace maar weet nie precies de eigenschappen ervan kan iemand die miss posten? ben wel benieuwd^^

18. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dacht dat het +3 agility was en +10 fire resistance, niet zo heel sterk imo

19. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat niet, maar je bent wel min of meer onsterfelijk op die server als je dat ding draagt. Ben benieuwd hoeveel je er voor krijgt als je dat ding in de verkoop doet, 3000 goud of zo?:9

20. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, waarom verkopen, als je er in principe niks beters voor kan kopen. Tuurlijk zou je er wel wat wapens van kunnen kopen, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina