1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    De Elemental kilt ziet er anders uit als een fietsenrek. Jammer is dat :mad:.

Waaruit constateer jij dat hij jaloers is? Ik weet zeker dat het niemand hier kan boeien hoe jij alliance sloopt IMO. Het is juist kinderachtig om ervan uit te gaan dat hij jaloers is puur omdat hij even zijn mening uit (en spreekt namens een hoop WoW thread lezers) wat jou niet bevalt.

Laatst bewerkt: 31 mei 2005
  2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Zullen we On Topic blijven?

/Mod Sinds wanneer ben jij mod :{ ?

Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2005
  3. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind trouwens de Valor set er echt mooi uit zien op een male Night Elf. Die Elemental shoulders zien er echt te gaar uit. Zie er altijd van die Taurens mee rond lopen, echt lach me dood ^^

Heb sinds kort Helm of Narv. Ziet er niet uit, maar wel lekkere stats en epic :) (13 agi, 32 stam, 13 spirit)

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    we....copycat.....dat heet geinteresseerd zijn in andere mensen, ik mag best ff wat zeggen hier, 2000 is gewoon een leuk getal...dream on...

Denk dat die necklace trouwens BoA is dus verkopen kun je em niet.

5. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is BoA?

Hetzelfde als BoP (bind on pick up)?

6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    BoA is dat als je het hebt het al gelijkt soulbound is. BoP is dat het pas soulbound is als je het draagt.

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Bind on aquire, zelfde eigelijk als BoP. Items worden wel BoP genoemt met het looten en quest items BoA.

8. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik een world map kan vinden van WoW met gewoon alle steden erop enz zonder dat ik eerst heb geexplored? (gewoon een site is goed)

9. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  10. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    welke mosters moet ik vermoorden om een betere status bij darnassus te krijgen?

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    mosters -> monsters? ;)

Monsters geen idee, ben horde, maar denk dat quests je meer rep geven hoor.

12. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Bind on equip: Deze worden alleen soulbound als je ze, nadat je ze hem gekocht/gevonden gaat dragen.

Bind on Pickup: Deze worden meestal geloot van bosses in instances, zijn gelijk soulbound als je ze hebt.

Bind on aquire: Dit zijn meestal de quest rewards. Kan je ook wel beschouwen als BoP.

Je moet de Night Elf quests doen om status te krijgen bij Darnassus, of de Alliance quests. Er zijn volgens mij heel erg weinig mobs die je reputatie geven. En exhalted is trouwens sowieso erg moeilijk om te krijgen. Ik ben zelf bijna revered met Darnassus, maar ben ook zelf een Night Elf.

Maar waarom doe je zo moeilijk en koop gewoon die ram. :p

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Die ram is lelijk. Die nightsaber is echt super cool. Ik wil hem ook maar ik heb geen zin om tot level 60 zonder mount the zitten.

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan zelfs op Level 60 nog lang niet een mount van de andere races krijgen. Dat duurt echt -heel- lang voor dat kan.

Nu zijn we met guild Molten Core aan het doen, wat is dat een meesterlijke dungeon. :)

15. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14

Mod dit slaat nergens op! hij mag dat toch wel zeggen zonder meteen voor wannabe-mod uitgemaakt te worden |:-

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn post is natuurlijk al geedit....

En idd exalted worden is erggg lastig, met nog 1 of 2 weken krijg ik rank 11 als ik een beetje genoeg pvp en kan ik voor 90 goud een 100% faster mount krijgen.
    Moet ik even kijken of ik tegen die tijd nog 1 wil van een andere races want dan moet ik eerst wel een flinke tijd daar mee bezig zijn reputation te krijgen en op lvl 60 is dat een stuk moeilijker.

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Kun je eigenlijk 2 mount hebben. Dus de commanders mount en je level 60 mount(dus dat je kunt switchen tussen je mounts)?

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk, tzijn gewoon 2 items eigelijk.

19. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 jun 2005
  20. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina