1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    lvl 46 in 12 dagen speeltijd hier.

2. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik en een Maat van mij hebben een LOOP maraton gehouden over heel azeroth!!!!!!!! we begonnen in The den, (durator) daarna De zeppelin in naar trisfal glades-Silverpine-Hillsbradfoothills-Arathi Highlands-Wetlands-Loch Modan-Badlands-Searing Gorge-Burning stepps-Redridge Mountins- Elwyn forest-Westfall-Duskwood-Stranlethorn vale-Booty Bay-Ratchet (the barrens)- 1000 needles- Ferelas-Desolance-Stonetalon-Ashenvale-Azshara-Orgrimmar-THRALL, in totaal hebben we 8 uur en 22 minuten gelopen, we begonnen 7.15 uur s'avonds en waren rond half 4 klaar.... en het was redelijk vermoeid, nouw zou iedereen wel denken, waarom ga je dat in gods naam doen????, nouw:
    1) doden herdenking loop.
    2) we hebben nog al een wilde fantasie.
    :cool: we wouden een keer iets doen wat niemand anders heeft gedaan.
    4) we deden het voor de arme weesjes
    en dan zeggen ze nog wel eens dat HORDE slecht was?????
    nouw we werden elwyn forest tot in westfall gebodycampt door een ?? Human Mage, zo rond de 30-45 minuten, telkens wouden we verder lopen en werden we weer vermoordt. de lafaard..... terwijl naast ons gewoon 2 dood lieve orcjes liepen. Nouw wie is nu de slechterik???

3. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    MIJN GOD.

Hebben jullie tijd teveel ofzo? No offense maar dit vind ik juist zwaar kansloos XD... de pleuris zeg.

4. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ja kan je verw8en als je in elwyn forest loopt daar willen de hoge lvl's de lage lvl's beschermen he:p
    Al vind ik jullie wel beetje gek in jullie hoofd dat jullie dat gaan doen:p

5. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    holy shit tco rank 8 als je dat word doe ik een /kneel voor je:p

6. NLJohnny Cage

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet, dat vind van nu toe iedereen, en niemand die ook maar trots op ons is.... :'-(

Laat onze wilde fantasieen ook een keer de gang gaan.
    en trouwens kansloos??? NEE, in real-life doen er ook 10000 mensen mee in een maraton, waarom niet in World of Warcraft, de meeste die alleen maar trainen en trainen en trainen en ganken en ganken en andere dingen om zo veel mogelijk exp te krijgen, om hoger te worden dan alle andere. Wij doen iets ORIGINEELS!!!!!

Laatst bewerkt: 6 mei 2005
  7. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    hahaha ga alliance killen in plaats van rondjes lopen:p

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Sygizy, zou je asjeblieft wat willen letten op je spelling en zinsopbouw dit lijkt echt helemaal nergens op. Dit is geen msn!

Hetzelfde geld voor NLJohnny Cage.

9. Goldeh

Goldeh Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Is toch een leuk idee, ik wil zelf ook alle maps 'open' hebben op mijn world map, bovedien kom je zo nog eens ergens, zie je andere plekken, bovedien unlock je flightpaths, wat ik erg handig vindt.

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Rank 5 :mad::mad::mad::mad::mad::mad:.

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Prachtig dit. Ikzelf zou het niet doen maar het is inderdaad erg orgineel. En over die mage. Dat zou ik ook doen als ik daarwas, niet personelijk hoor.

Edit; op www.wow-europe.com/en staat dat de server up zijn, maar ik kan nog steeds niet connecten. Hebben andere hier ook last van of ben ik de enige?

Laatst bewerkt: 6 mei 2005
  12. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook erg origineel. Best goed gedaan ook. En wat betreft die mage, ja.. dat is nou eenmaal alliance he? Vaak zat word ik geganked (ik gank vaker trouwens >=D) en dan staan er voor 10 minuten +- 4 a 5 alliance losertjes te corpsecampen.. alsof ik dan niet weg kan xD.

Gisteren ook in Booty bay, ik wou de portal gebruiken naar Gnomeregan, word heel BB geownt door alliance. Letterlijk allemaal lv ??, met hoge ranks zaten iedereen op het gebied van horde te ownen. De guards waren bugged, want ze deden niks.. heel jammer denk ik dan.

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik dacht dat jij alliance was? Een night elf.

14. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wat heb ik dan fout gespeld als ik vragen mag? :p

15. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk spelletje :9

Ben nu een paar uurtjes bezig en ben nu al hopeloos verdwaald in een gedeelte waar je als lvl 6 newbie helemaal nog niet zou moeten komen 8)

16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    in welke server zit je?

17. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel behoorlijk lame dat je ineens zo anti-alliance bent. Dat je Horde bent gaan spelen vind ik prima, kan me geen zak boeien maar nu ben je ineens zo overdreven anti. Alsof de hordes zulke lieverdjes zijn en geen schijtactie's uithalen, doen ze namelijk net zo vlot. Zeer waar, denk ik dan.

18. NLJohnny Cage

Leuk Bevonden:
    0
    *slaat traantje weg* Dank u, volgens mij zijn jullie de eerste die het een leuk idee vinden, niemand anders die dat ooit heeft gezegt.
    En wat die Mage betreft: die staat in de dode lijst van onze guild.
    Human Mage, Kai lvl 56+ Bladefist

19. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Haha die CopyCat verandert ook snel van mening. Maar mag ik vragen wat je nu bent dan?

En Johnny, ik vind het erg lauw dat je dat gedaan hebt, maar wel beetje ziek. 8 uur gaan lopen 8) Ik zou echt gek worden.

20. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Vond mijn rank ook een beetje tegenvallen. Ben 14de overall met 28k punten en nog maar ben ik First Sergeant, terwijl je wel Stone guard kan zijn. Dus dat zijn er maar 10 ofzo :mad:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina