1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    NE zijn idd het meest gekozen, en met een goede reden voor de late game....

De mounts van de elves zijn echt veruit het stoerst, heel wat beter dan die bokken en electrovogeltjes. :cool:

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dus alleen om de mount worden de NE gekozen of heeft het later ook nog andere voordelen.

Edit: ik heb vandaag de guide gehaald. 432 pagina's _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_. Heel even lezen wat mij het beste bevalt als race/class en dan ga ik ook aan het avontuur beginnen.

Laatst bewerkt: 7 jun 2005
  3. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Euh, de raptor vind ik echt het stoerste hoor. En dat is niet omdat ik naar de horde overgestapt ben.

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Veel voordelen heb je ook niet, ze zijn ongeveer gelijk. Ik vind persoonlijk die horde helemaal niks aan, dus die kies ik dan niet, dat is hetzelfde als met dwarven, die kies ik ook niet, ook al was de mount cool. Je moet gewoon iets pakken wat je wel leuk lijkt, anders kun je altijd nog een andere pakken.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het valt me op dat WoW gewoon een kopie is van FFXI. Bijna alles is het zelfde. Alleen heeft Blizzard alle slechte dingen uit FFXI gehaald en die vervangen met betere en de goede elementen zijn beter uitgewerkt.

Kan iemand mij zeggen hoe ik kan zien welk lvl een monster heeft?

6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Met je muis over hem heen gaan, of erop klikken:D

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet nog steeds niet welk race ik moet kiezen. Een paar vrienden zitten samen op een server en ik zou wel met hun willen spelen, maar hun zitten allemaal bij de Alliance. Ik wil sowieso Hunter als class maar dan moet ik Dwarf of Night Elf spelem, maar die spreken mij niet echt aan. Wat kan ik nu als beste doen?

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Als die twee je echt niet aanspreken en je wilt perce met hunter spelen dan moet je horde worden.

9. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ga met je muis over een monster heen en er popt een klein schermpje met de naam omhoog of klik op een wezen (links = niet aanvallen, rechts = aanvallen) dan komt er een balkje omhoog naast jouw informatie linksboven in. Dan staat het level volgens mij rechts onderin in een klein cirkeltje. Deze staat er ook weer in verschillende kleuren. Grijs = Geen exp meer, Groen = Makkelijk, Geel = Lastig, Rood = zeer gevaarlijk en ??/doodskop = RENNEEEEN!!!. Dan kan het balkje van het wezen er ook nog anders uitzien. Een soort van Tribal eromheen. Een grijze geeft aan dat hij iets sterker is als gewone vijanden (deze droppen ook betere items) en een goude geeft aan dat het een Elite is. Deze zijn een stuk sterker en je hebt vaak ook hulp nodig bij het killen (iig als je hetzelfde level bent/lager als het wezen).

Hopelijk is het een beetje duidelijk...

PS: Speel gewoon met een Race die jou aanspreekt! Kijk daarbij wel of je ook de Class die je wilt spelen bij dat Race kan doen. It's all up to you! Kies gewoon waar jij het liefst mee speelt. En probeer een paar classess tot level 10, dan merk je snel genoeg wat je leuker vind om te spelen zonder al te veel tijd kwijt te raken.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Thx voor de uitleg! Kan ik trouwens wel in een PT gaan met Alliances als ik zelf Horde ben?

Edit: klopt het trouwens als ik al 1x geupdate heb daarna nog een keer moet updaten?

11. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met je linker muisknop op een monster clicked zie je em bovne verschijnen, lvl staat dan ook daarboven. En rechts onder geloof ik als je er alleen al overheen gaat met je muis.

Welke server speel je? (kom op warsong :p is vet :D)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb een paar vrienden die op Bloodscalp spelen dus denk dat ik daar ook heen ga, maar ik hoor dat het 1 van de drukste servers moet zijn.

Ik zit nog niet op een server ben nu aan het updaten.

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Lol, ik zat op bloodscalp met mijn horde, maar die heb ik gedelete want ik speelde er toch nooit mee.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat is de Role Playing Realm (RP) ?

15. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    k geloof dat je daar rustiger de quests kan doen, maareh als je op bloodscalp alliance gaat spelen dan kan je bijv bij warsong (pvp server) met horde gaan. Kan namelijk niet op een server beide.

16. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Pve en RP kan wel beide.

17. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat vandaag de patch met battlegrounds komt?:9

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik moet nu wel een nieuwe patch downloaden dus ik denk dat het er is. Wat houd die patch precies in?

Edit: gaat wel super traag. Gister downloade ik met 500 kb/s van de Blizzard server en nu met 4 kb/s |:- Zullen wel een hoop mensen bezig zijn :mad:

Laatst bewerkt: 8 jun 2005
  19. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, het gaat echt mega traag. Ik upload met 60kb/s en download met hooguit 12-16kb/sec |:-

Die patch helpt een hoop bugs weer de wereld uit, veranderd sommige classes een beetje. (Sommige abilities worden net wat sterker of zwakker gemaakt ed) En als het goed is zou Battlegrounds met deze patch mee moeten komen? (Soort van capture the flag *) )

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ok thx. Ik zit nu op 16% pas. Kun je die Battleground gewoon in de game spelen of is het meer een mini-game?

Ik ben trouwens Kickback > Night Elf Hunter op Bloodscalp (PvP).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina