1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Met alt + Z haal je je hud weg ;)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet nog toen WoW in een vroeg stadium was dat Blizzard zei dat ze veel inspiratie uit FFXI hadden gehaald en daar de goede ascpecten beter wilden maken en de slechte verweideren en door betere vervangen.

Edit: downloaden is nog steeds niet klaar. Ik moest 49.88 MB downen en ik heb nu al 52+ MB binnen en ik zit op 98% maar kom niet verder :mad:

3. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, maak ze nog maar beter wil je zeggen? Nope, ik vind ze al goed genoeg tbh. Ze zijn al primary healer met goede attacks, ik vind dat ze niet beter gemaakt moeten worden :).

Die patch.. is wel zó traag.. ik ben al 1,5 uur aan het downloaden en hij zit pas op 61 %. Ik ga nu echt even een download site zoeken met dezelfde patch want dit is een ramp.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eindelijk klaar na bijna 2 uur. Hij bleef de laatste 15 minuten op 98% en 0 kb/s staan. Toen hij bij 100% kwam kreeg ik een bericht "cannot conect to server" ik dach tmeteen dat ik overnieuw moest downen maar gelukkig kwam de installer meteen.

5. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit al een uur hier, en nu pas op 25 %......

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is idd nog erger ja.

7. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net m'n nieuwe gamecard binnen, moet die dus invoeren op de site.. die het niet doet :confused:

8. NLJohnny Cage

Leuk Bevonden:
    0
    na 2 en half uur op de 50 %

9. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Whoohoo 1% en download wel met 2 kb/s! Beetje jammer. Had nu nog een uurtje kunnen spelen, maar dat gaat niet door. Heeft er niet iemand een mirror site? http://www.igxp.com/patch.php werkt ook niet erg mee :mad:

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
  11. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    effe offtopic: waar kan je game cards kopen als je niet over een credit card beschikt? alvast bedankt
    edit: ok ik heb de beginpost eens doorgelezen (heel mooie beginpost trouwes) en kzie al dat je het bij gcshop kan bestellen :+

Laatst bewerkt: 8 jun 2005
  12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
  13. NLJohnny Cage

Leuk Bevonden:
    0
  14. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Dan start je hem. De update wordt geinstalleerd en je bent klaar. Gaat een stuk sneller. Ben net ook weer ff in de game geweest, maar omdat mijn pa weer aan het downen is heb ik amper verbinding. Blij dat de patch binnen is iig!

15. NLJohnny Cage

Leuk Bevonden:
    0
    jah, ik ook, was op 88%, maar hij deed niks meer :mad:

16. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Download liep vanochtend bij mij ook belabberd. Toen heb ik in de router aan poorten zitten kloten en toen ik 4 uurtjes later thuis kwam was hij klaar ^^

Nu start ik net m'n spel op met het bericht dat m'n interface verneukt kan zijn. Ignorant me zet 'em toch gewoon aan en nu heb ik een verneukte Quest Log, hoewel de rest nog prima is.

17. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die update is echt verschrikkelijk. Ik zit nu al een uur te wachten en hij is net op 25% Nja, zal dan wel geen WoW meer worden voor mij vanavond.

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Warsong is verdomd klote... 1e game gewonnen, volgende 3 verloren omdat hun druids hadden en wij gewoon maar 1 of geen healers :/.
    Straks ff Alterac proberen.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vandaag begonnen en 2 uurtjes gespeeld. Ben nu lvl10.

Ik kan dus maar 2 proffessions nemen, maar kan ik er ook weer 1 weg doen en daarvoor een nieuwe kiezen? Of zit ik gewoon voor altijd vast aan een proffession? Zo nee blijven de skills die je hebt gehaald dan staan als je hem gewisseld hebt en later weer terug wil?

20. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    A. Je kan wel wisselen als een proffession je niet bevalt.
    B. Je raakt dan wel al je skills kwijt en zal weer bij 1 moeten beginnen.

:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina