1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is altijd he, dat je in het begint niet snel up-leveled *roll-eyes* Sowieso zijn gathering professions ook iets makkelijker dan production professions (alhoewel op hoge lvls het ook vrij lastig wordt om ze nog up te levelen).
    Maar in het begin gain je gewoon veel sneller lvls dan op hogere lvls. Probeer jij maar es je leatherworking van 200 naar 210 te brengen. Dat gaat echt een stuk moeilijker dan je skinning van 1 naar 75.

2. Goldeh

Goldeh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk lvl je skinning / welke skill in het begin heel snel, wacht maar tot je wat hoger bent, en je meer materiaal nodig hebt, dan wordt het wel wat lastiger, maar niet al te lastig .. zoals WoW is bedoelt, niet echt voor de hardcore spelers.
    Mensen die een paar keer per week spelen hebben ook de kans om een hoger level te halen.

Edit - sorry, nielsje zijn post niet gezien =]

3. Goldeh

Goldeh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mods ..

Nurfed (Hier zitten ongeveer nog een 7 andere mods in..)
    Auctioneer
    Lootlink
    Azaziel's Book of the Dead
    Recommended Level
    Cooldown Count
    Good inspect
    CT Mod - Barmod - Mailmod - Mastermod - Playernotes - Timer

Flightpath
    PvP Cooldown ..

Zit bijna op de 32mb limiet =\

Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  4. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Nu al maanden een NE Rogue aan het spelen maar ben de Alliance nu echt gewoon zat, Eerst werden we alleen maar geownd in neutral territory's maar nu ook vies hard op de battlegrounds dus is het tijd om over te stappen op Horde (Wat Blizzard geloof ik gewoon graag wil want hun races hebben veel meer voordelen) maar welk ras en class...? Undead Rogue? Tauren Shaman? En op welke realm spelen velen van jullie?

De wanhopige elf ^^

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het ligt niet aan de rassen, het ligt er gewoon aan dat bij de alliance heel veel noobs zitten.

Over het algemeen zijn spelers die Horde spelen gewoon beter. Dit geld natuurlijk niet altijd :)

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Undead Priest, en anders kom je gezellig op Deathwing ? :)

Haha, ja hoor.... _0/

7. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom denk je dat de Horde vaak als eerste een baas doodheeft, en wint met BG Alterac en ook wint met CTF.

Geloof mij, op Alliance zitten de grootste noobs die je maar kan vinden :)

8. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Is gewoon niet waar, we hebben hier met echte mensen te maken, het is echt niet zo dat ''noobs'' voor Alliance kiezen en ''1337'' spelers voor Horde ofzo. :)

9. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Het is wel zo dat de kinderen voor Alliance kiezen en de volwassen veel vaker Horde gaan.

En over het algemeen zijn de volwassenen veel meer serieus en hebben meer inzicht. Tuurlijk zeg is het niet dat alle 1337 spelers ervoor kiezen, maar geloof mij maar. Op de Alliance zitten veel meer kinderen dan op Horde.

10. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een warrior en vindt het echt super leuk, maar ik heb ook nog geen andere classes geprobeert :p.

@ manialmadcowie, kom op warsong. Is echt een vette server. Ik speel daar met een lvl 21 orc warrior genaamd ROTHBANG.

Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dit is echt gewoon klets. jij zegt nou dat horde beter zijn, echt de grootste onzin. Die horde op mijn server zijn dan echt gewoon heel slecht want ik kill ze altijd met mijn alliance. Dus horde verslaan mij ook, maar dat ze dan gelijk veel beter zijn is echt gewoon onzin.

12. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Euh zo bedoelt hij het toch helemaal niet? Hij zegt gewoon dat er meer volwassenen bij de Horde zitten en juist dat daardoor Horde wat beter is kwa spelers dan Alliance. En jíj reageert nu net alsof Horde heel slecht is omdat je af en toe wat mensen afmaakt. Dat is geen reden om te zeggen dat Horde heel slecht is..

Wat volkoren zegt kan ik wel inkomen, want alliance heeft chars wat jongere spelers eerder zal aantrekken. Ik begrijp overigens nog steeds niet waarom mensen uberhaubt met een koe willen spelen ;D

13. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht niet dat ik het ooit met je eens zou zijn, maar blijkbaar wel. :+

Trouwens mijn alt gaat een Troll Priest worden op Ragnaros, samen met een gast waar ik heel veel mee heb gespeeld op Stormreaver.

Ik begrijp niet waarom mensen met een dood poppetje willen spelen :+

14. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Trolls zijn echt wel de leuke Horde race kwa emotes e.d. Leuke jokes en gewoon het accent is .. meesterlijk ^^.

15. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Het is gewoon onzin dat bepaalde mensen voor bepaalde classes/races kiezen.

Puur toeval, meer niet.

Als je echt denkt dat kinderen eerder voor alliance kiezen, en horde spelers volwassener zijn, dan snap je er niets van IMO.

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Het probleem is dat de alliance 3 races heeft die priest kunnen zijn tegenover 2 van de horde.
    Plus dat Night Elves Druid kunnen zijn en veel mensen NE en druid dan zijn. En druids ruleren in pvp/BG.

Wij hadden 1 shaman als healer, hun 2 priests en 2 druids... tja probeer dan die flag carrier maar plat te krijgen...

AV > WS anyway :D. veel meer mensen veel cooler, matches duren wel uren... als niet de hele dag -.-'

17. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    FF vraagje ik heb nu een tijdje op me xbox gespeeld en had me payment dus stopgezet ik wil nu weer verder spelen alleen account managment is down, als ik wil inloggen wordt er gezegd dat ik niet kan inloggen, wat moet ik doen?

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik 24 en Alliance :'-( (btw 24 zegt nog niet dat je volwassen bent 8) )

19. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Het gaat om het idee. Natuurlijk zitten er ook veel volwassen op Alliance. Maarja iedereen die WoW speelt is nog een klein kind eigenlijk. 8)

20. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag een alt gemaakt: een Orc Warrior op Ragnaros.. Als er nog meer spelen daar, voeg me maar toe ---> Gurax. Ik ben op het moment level 9, vanmiddag begonnen. Warrior bevalt me wel, ik heb het vooral gekozen omdat je alle wapens en armor kan kiezen, in tegenstelling tot m'n Rogue. Maar zijn er nheier nog meer op Ragnaros? Laat t ff weten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina