1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heeft een pet invloed op de exp. die je krijgt?

2. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Yep een klein beetje, niet echt merkbaar.
    Maar je kan mobs rapper killen en je hebt minder problemen, dus in een uur bijvoorbeeld zou je meer xp krijgen mét je pet omdat je er wat meer kan killen, dan zonder.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het valt me wel op dat die pets best sterk zijn. Iemand van 2 lvls lager als mijn Owl had mij voor een duel uitgedaagd. Ik had alleen mijn Owl tegen hem laten vechten en toen had hij alsnog verloren.

4. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm ik zit nu nog steeds met een probleem, ik kan wel inloggen en alles veranderen alleen als ik de verification code (de laatste 4 cijfers) invul dan doet ie het niet, zegt ie dat de code wrong is.

Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  5. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14

Dat was dan wel een gigantische noob die én AFK was én low health had ofzo want zo sterk zijn pets niet, ze zijn puur om agro mee te trekken.

6. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0

In het begin zijn pets vaak nog sterker dan de player zelf, maar dit valt later helemaal weg.

7. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    met ress sickniss zeker....

8. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nu bezig in "the Barrens"met mijn undead mage en ik moet zeggen dat het lekker gaat. het questen gaat vrij snel en o o o wat is het groot en vrij mooi daar:9.... en heb vanmiddag de eerste alliance dames voorbij zien rennen en heb ze vriendelijk doorgezwaaid (waren ??? mannen) maar ook wle gelijk ff iedereen gewaarschuwd}:]... ben ondertussen lvl13 dus schiet al aardig op(3avondjes speeltijd)..

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als ik "unlearn talents" doe krijg ik dan alle punten terug?

Ben nu lvl20 in 2 dagen dus dat gaat lekker. Bij FFXI ging dat echt niet zo snel.

10. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je die unlearnt krijg je ze weer terug om ze opnieuw in te delen. De eerste keer kost dit 1g, de 2de keer 10g etc.

En over dat levellen, op het begin gaat het inderdaad best snel, maar hoe hoger je komt hoe langer het duurt.

11. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, miss ff ophouden met het vergelijken met FFXI want dat is appels met peren vergelijken imo.

12. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk weer aan het spelen en ik moet zeggen battlegrounds rockt echt.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wow is gemaakt met de bedoeling dat je snel kon lvlen en dat je daar niet eeuwen mee bezig was.

2 dagen nu 12k cp gekregen dankzij BG's, vandaag denk ik enkele k's maar.
    Wel 16 slot bag gevonden, essence of fire en een paar andere kleine dingen.
    Kan niet elke dag feest zijn _0/.

Laatst bewerkt: 11 jun 2005
  14. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zie je niet goed... Ten eerste kiezen mensen eerst hun class en dan pas een race.. Je gaat natuurlijk niet een race kiezen en kijken welke classes dan nog beschikbaar zijn..
    Ten 2de heeft de Horde 2 classes (druid en shaman) die naar travelform kunnen gaan en met de vlag in 15sec bij de thuisbasis zijn. Alliance hebben alleen druids.. Natuurlijk heeft alliance paladins,maar deze kunnen hun shield niet gebruiken zonder de flag te droppen..
    Dit geeft de horde een groot voordeel in vergelijking met de Alliance..

Om het simpel te zeggen.. het team met de druid (of Shaman) wint de ronde meestal..

15. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    1; zo onlogisch is het niet om eerst race te kiezen en dan class. als je begint maakt het je toch niet heel veel uit denk ik.

2; ghost wolf is gewoon dispellable, doe dus niet zo moeilijk daarover ;D

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Alliance heeft wel 4 keer zoveel druids omdat de night elf druid kan zijn bij alliance.

17. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Alsof iedereen die Night Elf speelt Druid is |:-

18. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Hij bedoeld dat, omdat de meeste mensen die Alliance zijn Night Elf spelen. En de meeste mensen die Horde zijn geen Tauren nemen. Dus dan heb je meer kans op Night Elf Druids dan op Tauren Druids. (ofzo :p)

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Yup, maar tis wel pokke irritant gewoon.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vandaag werd ik 4x gePKed. Een lvl29 Horde Rogue vond het leuk om mensen die net in wedlands waren te killen. Toen iemand anders hem op 3/4 van zijn health had en dood ging kom ik hem stunnen en daarna Serpent Sting op hem doen. Helaas kon hij dichtbij komen en mijn nog net killen waarna hij zelf ook dood neer viel. Helaas kreeg ik geen Hk, maar dood was hij.

Is het vaker dat spelers andere gaan opwachten om zo easy kills te maken?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina