@ Lt mezzz, simpel.. Met me alliance ben ik weleens in Horde occupied area's geweest en ben daar vaak zat geganked. Echter heb ik letterlijk nóóit meegemaakt dat ik door meerdere mensen gecorpsecamped werd. Ook heb ik nooit echt veel last gehad van raids.
Echter ben ik als horde ook in dergelijke situaties gekomen, waarbij ik dus wél gecorpsecamped werd door meerdere alliance, en óók veel last heb van raids.
Ik redeneer simpelweg vanuit mijn ervaringen. En daaruit concludeer ik dat alliance gewoon behoorlijk lame kan zijn. Not to mention the Paladins..
@ Tco, je bent echt niet snel lv 40 hoor. Misschien als je onwijs veel tijd en verder geen leven hebt zodat je volop veel kan spelen oke.. Maar mensen van 16 jaar of ouder hebben toch zeker wel sociale verplichtingen zoals school met veel huiswerk, een drukke bijbaan. En natuurlijk vrienden, een vriendin, uitgaansleven e.d.
PS: Nog even over die Paladins; hoevaak kunnen ze zichzelf zo goedkoop shielden waardoor ze niet geraakt kunnen worden en zichzelf weer eens lekker vol kunnen healen? Ik ben op 2 uitgekomen, maar het zullen we misschien meer zijn?
I would really like to know that
.
Klik om te vergroten...