1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom in de wereld van PvP ;)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat dacht ik al :mad: Dan maar over een paar levels met gelijke munt terug gaan slaan ;)

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik maak vanavond wel een paar screens van AV zodat lower lvls kunnen zien hoe het eruit ziet.

4. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het idee ook een beetje achter PvP inderdaad.:D Of met een paar lagere lvls op die ene hoge lvl gaan jagen. :9

@Tco Ik ben benieuwd:)

5. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ok ik heb dus en evraag ik heb 2charrs op de zelfde server.. maar bij het ene char heb ik een item gevonden die ik wel aan de ander zou willen geven hoe zou ik dat het best kunnen doen?:)
    kan ik dat gewoon opsturen ofzo? of als ik het bij mijn ene charr o pde bank zet kan ik het met mijn andere er dan afhalen ofzo?.

6. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon via de mailbox naar je alt items en geld opsturen kan. Gaat makkelijk en is een goede manier om je alt snel en zonder al teveel geldproblemen de eerste levels door te loodsen. *)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet je wel ff kijken welke bound de items hebben. Geld kun je altijd sturen.

@GroteSmurf: ik weet wel dat dat het idee achter PvP is maar ik kon dus vanmorgen bijna geen quests doen of levelen omdat die gast gewoon terug bleef komen. 1x kon ik hem killen maar hij had mijn een keer of 6 :mad:

8. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, je hebt inderdaad altijd van die lamzakken er tussen zitten die dat doen. Ik had een lvl 10 orkje, en ik zette nog geen stap buiten ogrimmar of ik werd compleet doodgeganked door een paar rogues.

Dus toen ging ik maar weer snel terug naar mijn vertrouwde PvE server.:)

9. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ha nou dan heb je nog nooit een paar lvl 60's ontmoet die het leuk vinden om je de hele tijd aan de grond te nagelen en dan kan je niks doen. Zij lachen nou haha wat een lol, ik log meestal maar uit op zo'n moment :{

/Edit: En ja dat zijn die verdomde Taurens die dat doen O-)

Nou TCO kom maar op met die screens :9

Laatst bewerkt: 12 jun 2005
  10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah ok maar dan krijgen ze wel iedere keer DK. Deze was 9/10 lvls hoger dus kreeg hij een Hk maar ik had aleen helemaal geen kans tegen hem en zeker niet met een Hunter.

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Aantal screens gemaakt, zal ze morgenvroeg oploaden.

Alleen de 1e keer 100%, 2e, 3e 4e kill iedere keer 50% minder en daarna helemaal geen cp meer.

ps. Kent iemand een site waar ik er meerdere tegelijk kan uploaden?

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Je kan in Ogrimmar en daarbuiten niet aangevallen worden.

Ik hoor wel dat het ganken soms wat erg is, maar daarom moet je ook in een groep questen, veel veiliger en veel leuker :)

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ja leuk, lekker zonder risico questen in contested areas... O-)

14. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ze krijgen geen DK vanwege het slopen van lagere levels.

15. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Bij wijze van spreken.... ;)

Ben nu bezig met een NE warrior, nu maar hopen dat er niet al teveel geganked gaat worden rondom Auberdine/Astranaar. (Al vrees ik dat het ten Zuiden/Oosten van Astranaar best wel heftig zal zijn, zelfs in PvE realms zijn er daar dagelijks raids.)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wanneer krijg je dan een DK? En wat is cp?

17. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou een beetje lomp zijn als je een DK zou krijgen van een laag level. Ten eerste, in raids kun je weleens een grijs iemand afmaken. Ten tweede, in principe zou dan een grijs iemand zomaar een ?? aan mogen vallen zonder dat het hoge level terug mag vechten zodat hij geen DK krijgt.

DK krijg je echter wel door civilians te slopen. En cp is vergelijkbaar met xp in de pvp ranken. Als je heel veel cp hebt, ga je rank up. (per woensdag)

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Groot gelijk dan kan ik helemaal niet helpen meeverdedigen in een raid of zo, ja dan zeggen ze je mag ze wel killen nadat ze jou aanvallen maar das bs, lekker wachten tot de low lvls me attacken...

Zoiezo wil ik gewoon iedereen kunnen killen, tis een pvp server ze mogen altijd stoppen.

Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Krijg je een DK voor elke civilian? Of is het alleen op civilians die geen PvP status hebben? Of is het alleen voor civilians die een lagere lvls hebben?

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen mensen die civilian getagged zijn dacht ik, heb maar 1 DK :mad:, perongeluk...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina