1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Alterac Valley screens;

De map van AV, je ziet normaal iedereen erop (van jou kant) maar ik heb een bug.

GY takeover, attempted in elk geval :).

Tower van horde vernietigt :mad:

Een mine die je in beslag kunt nemen door npc's te killen en de boss, dan supplies naar je kamp kan brengen om npc reinforcements te halen.

Elke 30 seconden wordt iedereen (10 personen max) gerezzed bij een GY

De rez zelf.

Klein knokpartijtje 1.

[​IMG]\
    Klein overzichtje en een bunker van de alliance in de verte met guards erom heen.

Ik in de aanval ;).

Hulptroepen :p.

Bezig onze boss te summonen.

ff wachten...

nog ff wachten...

PIZZA.

En nog 1tje.

Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  2. Hallo allemaal,

Ik heb zojuist WoW gehaald en ik heb wel zin om te gaan spelen zodirect. Nu heb ik GEEN gamecard gekocht omdat je volgens mij 1 maand gratis kan spelen. Ik hoorde van simmertje dat je de game kan spelen door een niet-bestaand CC nummer op te geven om te spelen en dat je later alsnog verder kan gaan door een gamecard te kopen. Kan iemand vertellen hoe ik dat moet doen of een link geven waar dat uitgelegd wordt?

Alvast bedankt ;)

3. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat je moet doen is in plaats van de getallen allemaal XXX invullen. Als je dan een gamecard heb moet je ff inloggen op www.wow-europe.nl en dan je gamecard invoeren :)

4. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt rick dat moest ik ook net weten

5. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    He.. snap et nog steeds niet..
    Mensen kiezen echt niet een NE en kijken dan welke classes allemaal beschikbaar zijn.. Race is bijzaak.. et gaat om de class..
    Dat veel mensen NE en Human zijn is omdat er veel classes beschikbaar zijn voor deze races..
    Als mensen bijv. Hunter willen zijn kiezen ze vaak eerder een NE omdat deze zo'n coole mount heeft :) (Em misschien omdat ze als ghost sneller zijn en Shadowmeld als skill hebben, maar class skills zijn belangrijker als race skills)

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nee mensen willen graag NE zijn en dan kiezen ze gewoon een class, zo simpel is ut.
    Die mount daar weten ze nog helemaal niks van af en racial skills letten ze ook niet op.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zelf koos Hunter en daarna pas de class. Ik kon toen nog kiezen tussen Dwarf en NE. Ik koos NE om dat deze er idd cool uit zag.

BTW vette screens man. Die zijn toch van BG of niet? Hoelang duurt die map nou om te spelen?

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Als je 's ochtends begint om 10:00 eindigt de match tussen 02:00-04:00 wanneer mensen gaan slapen en 1 team te weining mensen krijgt.

9. Forza Roma

Forza Roma Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMFG dat meen je niet 8) :eek:

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kun je er ook items ofzo mee krijgen? En om nou 16-18 uur achter de pc te zitten....

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, en je kan altijd leaven als je wilt en dan komt er een ander voor je in de plaats. Het is erg belonend om het te doen, iemand had er in 2 uur 40g mee verdiend!

12. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Zo lijkt me wel vet om Alterac Valley te doen. Maar dat kan toch pas vanaf level 51? Heb wel al Warsong Gulch gedaan. Ook leuk, maar die potjes duren niet zolang en na een potje moet je weer zolang wachten :mad:

13. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Grootste bullshit ever..
    Niemand is zo dom.. Je gaat me toch niet vertellen dat jij graag undead wou zijn en daarom undead als race koos, en daarna pas keek welke classes daarvoor beschikbaar waren?

14. al gehoord van die huurmoordenaar?

nog een reden om geen boel te zoeken op WoW :9

15. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol :9
    ik heb besloten om in plaats van te sparen voor een 360 en een psp om maar es een nieuwe pc te kopen en wow. Op welke server zitten jullie eigenlijk?zitten de meeste van jullie op PvP servers? (want dat spreekt me het meest aan :p ) ow ja en die prepaid kaarten kan je die ook gewoon in een game winkel kopen want gcshop stuurt niet naar België :'-(

Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  16. Koffiepad

Koffiepad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb maar 256 MB Ram :mad: Normaal hapert ie ook al wat, maar nu kwam ik in Ironforge echt zwaar Kloteh.

17. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb 786 MB Ram, en Ironforge hapert ook zwaar. Duurt echt 30sec-1 min voordat ik kan lopen. Maarja er lopen echt minsten 100-200 mensen rond op zo'n klein stukje voor de AH en bank :+

18. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik snap niet wat al die mensen bij die mailbox doen joh, en dan gaan ze daar ook nog AFK zitten te wezen....

19. Koffiepad

Koffiepad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik jij zeg dat ik niet een nieuw Ram geheugen hoef te kopen. Bij me pa speelde ik het ook, en daar ging het soepeltjes in Ironforge. Het ligt dus niet aan Ram geheugen??

20. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk zelf dat het aan de internet verbinding ligt maar ik weet er niet zóveel vanaf

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina