1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juist, en nog duizenden andere mensen...

EDIT: ik spreek nu nog alleen over dit forum 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2005
  2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat voor een soort pet kan ik het beste nemen? Ik heb een Cat en een Raptor, maar zijn er ook nog betere?

3. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Naarmate je verder komt zul je meer wezens tegenkomen. Een beer is bijvoorbeeld erg goed als tank (veel HP) en een katachtige heeft weer een hoge DPS. Het is geheel aan jou welke je het beste vind en welke jou goed aanvult.

4. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Katachtigen zijn goed voor extra damage.
    Beren hebben veel stamina en kunnen dus goed tanken.
    Raptors heb ik persoonlijk geen ervaring mee.

:)

/edit: Sparks was me net voor ^^

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je kunt beter voor de Felheart set gaan(jij bent toch een warlock), want die is special voor warlocks en is heel erg goed. Je krijgt het door Molten Core te doen.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar omdaar te komen moet je eerst goede armor hebben.

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Snap ik :)

Of Nemesis set.

Maar dat is epic tier 3 armor, wil toch eerst gewoon mijn tier 1 armor set hebben...

8. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    je moet niet alleen hele goede armor daarvoor hebben maar ook hele goede taktieken en natuurlijk lvl 60 zijn.
    ben nu lvl 58 en ik krijg steeds meer onderdelen van me beastalker set _O_

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het beste is voor een katachtige te gaan. Deze hebben hogere attack speed wat erg handig is in PvP. Voor PvE heb je toch geen tank als pet nodig want een katachtige heeft al moeite de aggro te houden, laat staan een ander soort pet met een lager dps.

10. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    |:-
    Zeker nooit eerder een rpg gespeeld?
    Zo heb je toch heel veel beperkingen?

Ik heb voordat de game uitwas uren op allerlei WoW sites rondgekeken naar de voor en nadelen van verschillende classes.. En na heel lang twijfelen kon ik pas kiezen..

Laatst bewerkt: 15 jun 2005
  11. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WoW is geen hardcore rpg. 8)

12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    LOL

Ga ff lekker tegen anderen zeuren...

13. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het best lame dat mensen dit lopen te verkondigen, want omdat het veel spelers heeft is het niet opeens een makkelijke mainstream rpg geworden hoor. Mmorpg's zijn imo standaart al hardcore omdat je er eigenlijk alleen iets aan hebt als je hardcore speelt.

En wat betreft rpg, het heeft alle rpg elementen en meer. Dus.....

Btw, gisteren op alliance hunt gegaan met 3 andere players. K zat op een gegeven moment achter een lvl 21 NE aan en hij bleef maar rennen (net buiten mijn bereik. Heb em serieus 3 minuten achtervolgt en ik de hele tijd type van give it up, ull die anyway. Uiteindelijk werd ie gestunned door een andere player die toevallig langsliep en kon ik em killen.

We waren ook nog naar de Ally BG entrance gegaan maar dat was echt van: WE CAME, WE SAW, WE DIED XD, dankzij die lvl 55 elite guards daaro.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben nu lvl24 en heb nu zowat al de Qs in Redridge gedaan. Waar kan ik nu het beste heen geen om Qs te doen en te levelen? Ik zat zelf aan Duskwood te denken.

Kunne Hunters trouwens Maces gebruiken?

@Elendill2003: tov andere MMORPG is deze wel een stuk softer. Als je bij FFXI dood gaat raak je meteen een stuk van je exp stuk. Ook kun je zelfs lvl down gaan waardoor je de spells die je een level hoger geleerd had niet meer gebruiken. Ook lvl je in FFXI lang niet zo snel en kun je maar tot lvl12 solo spelen en daarna MOET je PT gaan zoeken anders doe je ca. 200 uur over een lvl. Alleen een Beastmaster kan solo blijven spelem maar ook dit duurt stukken langer als normaal.

15. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik kan je niet aanraden om als hunter maces te gebruiken.
    als high vl hunter gebruik je btw je melee wapens eigenlijk alleen voor stats want hunters zijn voor ranged en niet melee melee alleen om snel een wing clipje te doen ofzo.
    maar gewoon snelle wapens met agility of meer crit strike chance moet je hebben als hunter

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik kan alleen nergens Mace leren dus ik had het idee dat Hunters geen mace konden leren. Melee range gebruik ik eerste meestal Raptor Strike en dan Wing Clip om vervolgens weer een afstand op te zoeken als mijn pet weer hate heeft.

17. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die servers mogen wat mij betreft wel weer open gaan eigenlijk. :'-(

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hehe ik zat ook al te wachten. Er stond tot 1100 maar we moeten nog even wachten......

19. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben opnieuw begonnen met een Mage, maar ik weet niet waar ik mijn talent points in moet steken, Ik wil graag mijn talents op PvP gebaseerd hebben, dus heb ik een vraagje aan een mage expert hier (als die er is) in welke talent tree ik het beste mijn talents in kan doen.

20. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ik ben hunter maar heb veel ervaringen met mages en frost mages zijn volgens mij het beste.
    door al die slowing abilitys enz die ownen zeker wel.
    ze doen wel minder damage dan fire maar ze hebben meer andere voordelen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina