1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Goed, dan ben je dus een gewone hunter net als de rest. Echter zodra je arcane shot/aimed shot er tussen door gaat gebruiken wordt het al wat lastiger om je pet aggro te laten houden.. En crit je 2 keer de mob dan verliest je pet ook al weer aggro. Dit gebeurt niet altijd, maar 90% van de gevallen wel, en dat bedoel ik met dat je pet geen aggro kan houden.

@GForce, jij begint met een sting, niet met aimed shot, begin je met aimed shot terwijl je pet naar de mob toe rent dan zal je sneller, zoniet meteen de aggro krijgen van de mob. Maar doe je het zoals jij het doet dan in de tijd dat je aimed shot cast is je pet al aggro aan het opwekken bij de mob, die paar seconden kunnen heel veel schelen, zeker op jou lvl.

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Van dat toetsenbord is nog helemaal niks bekend + dat ik mezelf niet met een toetsenbord zie spelen op een Xbox 360. Ze zullen heus wel nadenken over de controls hoor.

3. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    dat aggro houden is bij mij ook geen rpobleem hoor, ik schiet alles wat maar kan (serpent sting, in het begin concussive shot en arcane shot tussendoor) en meestal blijft hij gewoon bij mn pet.

en wanneer krijg je fake dead? op welk level (weet de naam niet hoop dat deze goed is)

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die is er ook al op de huidige XBox. Ik verdenk ook een paar erg goede Halo2 spelers ervan dat ze een toetsenbord gebruiken.

5. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je hoe strak me dat lijkt, als dat op de xbox360 komt.:9

Ik weet zeker dat die besturing wel goed te doen is, waarschijnlijk dat je aan je spells knoppencombinaties kunt doen zoals A, A+B, A+Y en zo. Dat zal wel even wennen worden, maar ik denk dat dat zeker wel te doen is. En vanwege het feit dat iedereen een headset en zo heeft, dat lijkt me echt geweldig. _O_

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zal zeker wennen worden, want weet je wel niet hoeveel combinaties je dan krijgt. Lijkt me toch echt dat het gewoon met toetsenbord gespeeld gaat worden en waarom ook niet?

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Omdat ik achter een tv zit en niet een toetsenbord kwijt kan behalve op mijn benen, maar dat speelt van geen meter.

8. Ik vind WoW gewoon echt een PC game. Volgens mij raakt het zo verpest als het naar de consoles gaat, wees origineel en bedenk dan een hele nieuwe MMORPG

9. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Feign Death. Level 30.

@ Orcrist: Ik gebruik bijna nooit aimedshot tijdens een gevecht. Altijd ervoor. Arcane shot is mana waste, gebruik liever multi-shot (1000+ crits :)). En als pet aggro verliest, heb je altijd nog disengage.

10. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    idd nooit aimed shot tijdens gevecht gebruiken, altijd aan begin van gevecht in pvp egin ik meestal met scatter shot dan aimed shot en ondertussen stuur ik me pet op uhm af zodat ie bij tegenstander is zodra mijn aimed shot afgevuurd is. dan ligt het eraan wat voor klasse het is priest/mage/warlock viper sting warrior/rogue serpent sting en dan wat arcane shot erop los knallen en tegen caster is rapid fire heel handig duurt het caste van zijn spells veel te lang door mijn pijle die op uhm af vliegen.
    dit is 1 van de taktieken die je kan gebruiken er zijn natuurlijk nog veel andere:p

Laatst bewerkt: 15 jun 2005
  11. Is hier iemand die op Burning Legion speelt?

12. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik speel op Zenedar en Stormreaver, beide als horde.

13. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een dringende vraag. Als ik nu het spel zou kopen, kan ik dan zonder creditcard gegevens hebben ingevuld een maand gratis gamen?? Na die maand kan ik dan een prepaid kaart gebruiken voor 60 dagen.
    Het zou mooi zijn als ik hiervoor nog 30 dagen gratis kan.

BVD.

14. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BURNING LEGION thats me ;)
    ik ben human paladin lvl 43

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zei ook niet dat jij of ik dat deed. Ik legde het alleen uit aan GForce waarom je dat niet moet doen. ;)

16. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Staat 6 paginas terug :)

17. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel gekocht en die XXXXX'en proberen in te vullen op de plek waar ik eigenlijk een gamecard zo moeten invullen. Toen zei hij dat de code niet klopte (wat ook inderdaad niet zo is :p)

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  19. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch nog geen Gamecard!! Ik wil gewoon nu mijn 1 maand gratis spelen en dan over 2 weken die gamecard aanschaffen.
    Is dit mogelijk??

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan moet het gewoon lukken. Heb je van te voren wel aangegeven dat je de 10day trail wilt gebruiken want daar vraagt hij tijdens te installatie een keer om.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina