1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Nee die wil ik graag aan een vriend geven, ik heb de echte code die bij het spel zit gebruikt.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet het alweer. Je moet die code ook niet gebruiken waar je de gamecard code invoert.

Hij moet gewoon ff het spel installen en dan een keer die code invoeren waar jij de code van het spel ingevoerd hebt. Dan moet het goed komen.

3. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat over XXXXXXX dat moest je bij de MasterCard of die richting intikken, en niet bij de gamecard _0/

4. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je me niet goed begrepen ( of ik niet goed uitgelegd)

Ik heb net bij de intertoys World of Warcraft gekocht. Thuis aangekomen heb ik het spel geinstalleerd. Toen kreeg ik een schermpje met: Creat Your Account
    Daar heb ik op geklikt
    Nu kom ik op een pagina signup.wow-europe.com waar ik eerst me naam, email enz. moest invullen en mijn game moets verifien.

Nu ben ik bij Step 4: Payment Method en kan ik kiezen tussen Creditcards en Pre-paid.
    Voor die laatste mogelijkheid heb ik gekozen en er staat dat ik het vakje op mijn kaart weg moet krassen om die code in te vullen.

Mijn probleem is: ik heb geen pre-paid kaart en ik wil toch 1 maand gratis spelen.
    Is dit mogelijk???

5. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Nee dit kan niet, De gratis maand krijg je pas als jeje prepaid kaart gebruikt.

Laatst bewerkt: 16 jun 2005
  6. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Ok het is al gefixed. Ik ben naar de winkel geraced en heb een gamecard gekocht.

Toch bedankt voor de hulp.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sorry ik had het idee dat je de 10-day-trial wilde gebruiken.

8. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik start net WoW op, ik meld me aan, wat dnek je, kom ik bij realm keuze.
    dus ik doe gewoon wat en doe view real list, staat stormreaver er niet meer bij!!!
    is dit bij jullie ook?

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, servers zijn down. Wordt gewoon afwachten tot ze weer online komen. :)

Baal er wel een beetje van, heb de laatste tijd weinig gespeelt wou ik net nog even een uurtje pakken zijn de servers down.. *sigh* :+

10. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ze zijn nu weer online als het goed is (https://www.wow-europe.com/en/serverstatus/)

Hahaha ok. Ik vergeef het je ;)

11. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is toch wel mogelijk? je kiest gewoon voor credit card en dan vul je die xxxx in en dan na de gratis maand kan je overschakelen naar prepaid dat kan je ergens kiezen, niet?
    edit:ik had nog een vraagje is de tijd in wow real time?Dus al je snachts speelt dat het in het spel ook nacht is?Ik hoop van niet want ik ga meestal snachts spelen :9 ow en kan iemand van de aliance iemand anders van de aliance aanvallen? En nog 1 vraag :9 kan je met je main character op verschillende servers gaan of niet?

ik zie juist dat ja maar een paar servers kan kiezen voor een nieuwe character de rest is allemaal full want er staat geen blauw pijltje voor de server, blijft dit zo of gaat het wel als je even wacht

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Baby sterft terwijl ouders World of Warcraft spelen

In Korea is een baby overleden terwijl haar ouders in een internet-café World of Warcraft zaten te spelen. Het vier maanden oude dochtertje werd alleen thuis gelaten. De ouders waren van plan om maar een tweetal uurtjes te spelen, maar uiteindelijk werden dit er vijf. De baby is door verstikking om het leven gekomen.
    Het voorval had voorkomen kunnen worden wanneer de ouders een beroep hadden gedaan op de oma, die een verdieping hoger woonde. Een vier maanden oude baby alleen thuis laten, is namelijk niet verantwoord. De ouders worden dan ook verantwoordelijk gehouden voor de dood van hun dochter.

In Azië is de verslaving aan MMOG's nog groter dan in Europa en Amerika en er komen wel vaker berichten naar buiten van tragische voorvallen omtrent dit soort spellen. Zo werd onlangs een Chinese man veroordeeld na de moord op een mede-gamer voor een virtueel zwaard. Ook is er eens een Chinese man overleden nadat hij te lang achter elkaar een spel speelde.

http://www.gamer.nl/nieuws/26657

Tja, schuld van wow natuurlijk niet maar wel erg onverantwoord van die ouders.

13. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0

nee dat is geen woord het is 'onverantwoord' :9 probeer jij eens een antwoord op mijn vragen van hierboven te geven aub O-)

14. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    want bijvoorbeeld op dragonmaw waar jij zit zou ik me dus nooit kunnen inloggen?

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    1. Ja het is real time dus snacht's is s'nachts.

2. Nee je char is aan 1 server gebonden.

3. Ze zitten niet vol maar ze raden aan om die niet te joinen omdat je daar vooral s'avonds wel eens wachttijden van 10 minuten kunt hebben.

16. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    owkay bedankt, en mja is niet zo erg van die real time ik zal er wel mee leren leven :cool: ik begin morgen en binnen een maand wil ik level 60 zijn!

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die realtime maakt niet echt veel uit. Ik heb er iig nog niiks van gemerkt ofzo. Misschien dat er andere vijanden komen of dat er andere quests beschikbaar zijn. Het enigste wat ik heb gemerkt is dat het buiten ook donker is ;)

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Op meer plekken dan je denkt maakt het uit, in een town in silverpine, lvl 16 elites dacht ik, heb je wherewolf mensen, 's avonds veranderen de mensen daar in mighty wherewolves.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar ben ik ook nog niet geweest. Wat ik heb gezien heeft het nog geen invloed gehad...

20. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Binnen een maand ?

Waarom ?

Ik snap mensen niet zo die ZSM 60 willen zijn eigenlijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina